[Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca |
Autor |
Wiadomość |
bastek1713
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 24 Skąd: sucha beskidzka
|
Wysłany: 25-01-2020, 14:20 [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca
|
|
|
Witam,mam taki klopot.
Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC. |
|
|
|
 |
douen
Forumowicz kierowca

Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sty 2018 Posty: 72 Skąd: K-J
|
Wysłany: 25-01-2020, 15:09
|
|
|
To może być piękny początek emocjonującego związku z GDI ;D
Tak jak wszyscy zaraz napiszą.
Podłącz kabelek, zobacz co tam się dzieje.
Może jakieś vacuumy się pozatykały... |
_________________ Gaz do dechy!!!
 |
|
|
|
 |
bastek1713
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 24 Skąd: sucha beskidzka
|
Wysłany: 25-01-2020, 16:00
|
|
|
Jezdze ponad 5lat i nic sie wiekszego nie dzieje.
Z zrzeczy nieplanowanych to tylko przepustnica padla i sie zapikl reczny z tyłu i teraz to. |
|
|
|
 |
douen
Forumowicz kierowca

Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sty 2018 Posty: 72 Skąd: K-J
|
Wysłany: 25-01-2020, 16:16
|
|
|
Ja swoją jeżdżę już trzeci rok i dopiero teraz zdecydowałem się na remont.
Poszły obydwa łożyska mcpersona, z lewej sprężyna pękła, z prawej wywalony sworzeń, a obydwa łączniki stabilizatora są urwnane.
Pozdro! |
_________________ Gaz do dechy!!!
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-01-2020, 22:26
|
|
|
Sprawdź gruby, sztywny przewód idący od puchy serwa do kolektora ssącego czy nie jest gdzieś pęknięty bo obydwa objawy mogą być związane z nieszczelnością w tym układzie. |
|
|
|
 |
bastek1713
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 24 Skąd: sucha beskidzka
|
Wysłany: 26-01-2020, 07:54
|
|
|
ten gumowo metalowy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-01-2020, 08:38
|
|
|
Chodzi o ten gruby przewód widoczny po lewej stronie
Sprawdź czy gdzieś po drodze do kolektora ssącego nie ma nieszczelności. |
|
|
|
 |
bastek1713
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 24 Skąd: sucha beskidzka
|
Wysłany: 26-01-2020, 10:01
|
|
|
no to u mnie jest on puzniej metalowy,tzw sa metalowe lazenia. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-01-2020, 13:45
|
|
|
Nie pamiętam jak to było w mojej bo miałem ją około 12 lat temu. |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 26-01-2020, 15:27 Re: Wysokie obroty i brak hamulca
|
|
|
bastek1713 napisał/a: | Witam,mam taki klopot.
Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC. | Kolego miałem też problem z hamulcem i doszedłem do tego węża co łączy serwo z kolektorem ssącym , bo tam była przyczyna z podciśnieniem do serwa i pedał hamulca był twardy-serwo nie działało. Przeczyściłem całego węża z nagaru wraz z zaworkiem który jest w wężu i metalowym łącznikiem ,ale główną przyczyną był zatkany metalowy króciec wkręcony w kolektor i hamulec brzytwa. Myślę ,że to pomoże. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-01-2020, 17:10
|
|
|
Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 26-01-2020, 18:11
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo. | W GDI kolektor ssący, przepustnica są bardzo podatne na spory nagar. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-01-2020, 22:06
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo | Coś takiego, wiesz co się z nimi działo? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-01-2020, 22:19
|
|
|
Hugo napisał/a: | Coś takiego, wiesz co się z nimi działo? |
Jeśli dobrze pamiętam to chyba płyn hamulcowy mętniał od użytej gumy w przewodach przy serwo lub zbiorniczku.
W moim przypadku w 2013r. wymienili. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-01-2020, 21:16
|
|
|
To raczej przez przewody od pompy do zbiorniczka wyrównawczego, bo przewód podciśnienia od kolektora ssącego do serwa nie ma kontaktu z płynem. Dałeś mi do myślenia, bo w moim SS płyn hamulcowy jest dosłownie brązowy, ale hamulce petarda i myślałem, że to normalne zużycie płynu. |
|
|
|
 |
|