Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca
Autor Wiadomość
bastek1713 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 24
Skąd: sucha beskidzka
Wysłany: 25-01-2020, 14:20   [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca

Witam,mam taki klopot.
Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC.
 
 
 
douen 
Forumowicz
kierowca


Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 72
Skąd: K-J
Wysłany: 25-01-2020, 15:09   

To może być piękny początek emocjonującego związku z GDI ;D

Tak jak wszyscy zaraz napiszą.
Podłącz kabelek, zobacz co tam się dzieje.
Może jakieś vacuumy się pozatykały...
_________________
Gaz do dechy!!!
 
 
bastek1713 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 24
Skąd: sucha beskidzka
Wysłany: 25-01-2020, 16:00   

Jezdze ponad 5lat i nic sie wiekszego nie dzieje.
Z zrzeczy nieplanowanych to tylko przepustnica padla i sie zapikl reczny z tyłu i teraz to.
 
 
 
douen 
Forumowicz
kierowca


Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 72
Skąd: K-J
Wysłany: 25-01-2020, 16:16   

Ja swoją jeżdżę już trzeci rok i dopiero teraz zdecydowałem się na remont.
Poszły obydwa łożyska mcpersona, z lewej sprężyna pękła, z prawej wywalony sworzeń, a obydwa łączniki stabilizatora są urwnane.

Pozdro!
_________________
Gaz do dechy!!!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-01-2020, 22:26   

Sprawdź gruby, sztywny przewód idący od puchy serwa do kolektora ssącego czy nie jest gdzieś pęknięty bo obydwa objawy mogą być związane z nieszczelnością w tym układzie.
 
 
bastek1713 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 24
Skąd: sucha beskidzka
Wysłany: 26-01-2020, 07:54   

ten gumowo metalowy
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-01-2020, 08:38   

Chodzi o ten gruby przewód widoczny po lewej stronie



Sprawdź czy gdzieś po drodze do kolektora ssącego nie ma nieszczelności.
 
 
bastek1713 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 24
Skąd: sucha beskidzka
Wysłany: 26-01-2020, 10:01   

no to u mnie jest on puzniej metalowy,tzw sa metalowe lazenia.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-01-2020, 13:45   

Nie pamiętam jak to było w mojej bo miałem ją około 12 lat temu.
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 26-01-2020, 15:27   Re: Wysokie obroty i brak hamulca

bastek1713 napisał/a:
Witam,mam taki klopot.
Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC.
Kolego miałem też problem z hamulcem i doszedłem do tego węża co łączy serwo z kolektorem ssącym , bo tam była przyczyna z podciśnieniem do serwa i pedał hamulca był twardy-serwo nie działało. Przeczyściłem całego węża z nagaru wraz z zaworkiem który jest w wężu i metalowym łącznikiem ,ale główną przyczyną był zatkany metalowy króciec wkręcony w kolektor i hamulec brzytwa. Myślę ,że to pomoże.
_________________
Ross
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-01-2020, 17:10   

Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 26-01-2020, 18:11   

Bizi78 napisał/a:
Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo.
W GDI kolektor ssący, przepustnica są bardzo podatne na spory nagar.
_________________
Ross
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-01-2020, 22:06   

Bizi78 napisał/a:
Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo
Coś takiego, wiesz co się z nimi działo?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-01-2020, 22:19   

Hugo napisał/a:
Coś takiego, wiesz co się z nimi działo?

Jeśli dobrze pamiętam to chyba płyn hamulcowy mętniał od użytej gumy w przewodach przy serwo lub zbiorniczku.
W moim przypadku w 2013r. wymienili.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-01-2020, 21:16   

To raczej przez przewody od pompy do zbiorniczka wyrównawczego, bo przewód podciśnienia od kolektora ssącego do serwa nie ma kontaktu z płynem. Dałeś mi do myślenia, bo w moim SS płyn hamulcowy jest dosłownie brązowy, ale hamulce petarda i myślałem, że to normalne zużycie płynu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.