Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z pocącym wężykiem.
Autor Wiadomość
kijek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2020
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2020, 18:35   Problem z pocącym wężykiem.

Dzień dobry wie ktoś może za co odpowiada ten przewód gumowy po lewej stronie silnika bo coś mi tam podcięła.
https://m.fotosik.pl/zdjecie/64927b523fcf10b2/2536279/1/next

Dzięki za odp. Z góry. Pozdrawiam!
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów

Wysłany: 22-03-2020, 18:41   

Wspomaganie.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
ozi546 
Forumowicz

Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2020
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2020, 21:01   

Mam pytanie odnośnie tego węża od wspomagania, czy trudno siego wyciąga? chodzi mi głównie o przyłączenie do maglowniczy, czy trzeba coś demontować żeby się do niego dostać, czy wystarczy podnośnik? Lepiej kupić używany przewód czy zakuć nowy na starych złączkach? Bo wiadomo, że nowy będzie kosztował dużo.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-04-2020, 19:39   

ozi546 napisał/a:
Mam pytanie odnośnie tego węża od wspomagania, czy trudno siego wyciąga? chodzi mi głównie o przyłączenie do maglowniczy, czy trzeba coś demontować żeby się do niego dostać, czy wystarczy podnośnik?

Obserwowałem wymianę w moim miśku w ASO. Trochę się z nim bawili, ale winą okazał się młody pracownik na przyuczeniu. Po mojej sugestii o zdjęciu koła - lewy przód, wymiana węża trwała 2h. Na pewno trzeba mieć przedłużkę, aby sięgnąć śrub przy maglownicy. Ściągali też chyba belkę pod silnikiem. Wszystko było robione na podnośniku warsztatowym.
Tu ( https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3446 ) masz instrukcje do miśków.
Popatrz na allegro jak wygląd maglownica, będziesz miał większe rozeznanie jak przychodzi wąż.
ozi546 napisał/a:
Lepiej kupić używany przewód czy zakuć nowy na starych złączkach?

Lepiej zakuć nowy wąż na starych złączkach. Węże używane maja już swoje lata i może to na długo nie starczyć. Nowy kosztuje majątek...

Sprawdź przy okazji poduszki silnika. Ja miałem trafioną poduszkę na belce, co powodowało, że silnik "bardziej" się ruszał i najprawdopodobniej załatwił wąż.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.