odkręcanie relingu |
Autor |
Wiadomość |
freelt
Nowy Forumowicz
Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015 Posty: 20 Skąd: Żory
|
Wysłany: 31-03-2020, 16:51 odkręcanie relingu
|
|
|
Czy ktoś z Was orientuje się jak odkręcić reling? Czy trzeba zdjąć podsufitkę? Z tego co zauważyłem to te krańcowe osłony plastikowe chyba nie są rozbieralne. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-03-2020, 17:03
|
|
|
Tutaj masz screeny wygląda, że końcówki są demontowalne a relingi przynajmniej z przodu dokręcane nakrętkami co oznacza, że chyba trzeba choć częściowo demontować podsufitkę.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
freelt
Nowy Forumowicz
Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015 Posty: 20 Skąd: Żory
|
Wysłany: 31-03-2020, 17:17
|
|
|
Bardzo dziękuję Bizi78. Wyczerpująca odpowiedź. Super schematy. Zdrówka życzę. |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 14-04-2020, 22:07
|
|
|
Do odkręcenia relingów nie ma potrzeby zdejmowania podsufitki. Ściągamy plastiki i odkręcamy śruby z góry. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
freelt
Nowy Forumowicz
Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015 Posty: 20 Skąd: Żory
|
Wysłany: 14-04-2020, 22:50
|
|
|
Dzięki raz jeszcze. Całe szczęście, że dostęp do śrub relingu jest od zewnątrz. Temat ogarnięty. Chodziło mi dokładnie o doprowadzenie masy do relingu w celu montażu anteny vhf/uhf. Oczywiście pomoc kolegów z forum niezastąpiona. Dziękuję. Pozdrówki. |
|
|
|
 |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-05-2020, 22:20
|
|
|
freelt napisał/a: | Dzięki raz jeszcze. Całe szczęście, że dostęp do śrub relingu jest od zewnątrz. Temat ogarnięty. Chodziło mi dokładnie o doprowadzenie masy do relingu w celu montażu anteny vhf/uhf. Oczywiście pomoc kolegów z forum niezastąpiona. Dziękuję. Pozdrówki. |
Mam na relingu również antenę na te pasma i żadnej masy nie trzeba było doprowadzać - zestrojenie posiada prawidłowe. Właściwie - to dotyczy kilku anten, bo na tym uchwycie zamiennie używam trzech różnych anten VHF/UHF. 73 |
|
|
|
 |
freelt
Nowy Forumowicz
Auto: OUT 4WD 2.0 16V 4G63 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2015 Posty: 20 Skąd: Żory
|
Wysłany: 15-05-2020, 21:59
|
|
|
U mnie wygląda to tak w tej chwili. Antena vhf/uhf SG7500 dostała miejsce na dachu w miejscu fm-ki. Fm-ka jest wewnętrzna i dobrze odbiera, natomiast na relingu wylądowała SG1000, wąsko pracująca i bez masy ani rusz. Pasmo 2m jest dla mnie priorytetem, a CB dodatkiem toteż takie, a nie inne usytuowanie anten. Pomimo, że antenę na relingu trzeba było dociąć, z SG1000 jestem zadowolony i stwierdzam, że misja wykonana. 73! 🙂👍 |
|
|
|
 |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2020, 22:14
|
|
|
freelt napisał/a: | U mnie wygląda to tak w tej chwili. Antena vhf/uhf SG7500 dostała miejsce na dachu w miejscu fm-ki. Fm-ka jest wewnętrzna i dobrze odbiera, natomiast na relingu wylądowała SG1000, wąsko pracująca i bez masy ani rusz. Pasmo 2m jest dla mnie priorytetem, a CB dodatkiem toteż takie, a nie inne usytuowanie anten. Pomimo, że antenę na relingu trzeba było dociąć, z SG1000 jestem zadowolony i stwierdzam, że misja wykonana. 73! 🙂👍 |
U mnie NR-770 i SG-7700 stroją się przyzwoicie na relingu. CB mam dodane bez większej napinki, pomocniczo, więc stoi na magnesie. FM pozostawiłem bez zmian |
|
|
|
 |
begu
Nowy Forumowicz Gruzin
Auto: Lancer 1.8 MIVEC, O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2020 Posty: 23 Skąd: Korczyna
|
Wysłany: 22-07-2020, 13:45
|
|
|
Pytanie z innej beczki, czy ktoś posiadający wersje szwajcarską montował kiedyś bagażnik dachowy? Ewentualnie ktoś może coś polecić ?
[ Dodano: 30-07-2020, 12:24 ]
Hej, dla wersji "Szwajcarskiej" to model MONT BLANC FK3-BU1-126 ALU będzie współgrał z dachem. |
|
|
|
 |
Glaca_pawel
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2020 Posty: 14 Skąd: Godowa
|
Wysłany: 27-09-2021, 20:34
|
|
|
Odświeżam.
Może ma ktoś jakiś patent żeby zlikwidować relingi |
|
|
|
 |
|