Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
................
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-06-2020, 19:58   

wyderka, tak to jest jak się trupa kupuje.
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 05-06-2020, 14:11   

Hugo napisał/a:
wyderka, tak to jest jak się trupa kupuje.


powiedział ten co ponad pół auta wymienił :roll:

sam go tak zajeździłem :P , gdyby nie ruda to może bym i naprawiał ;)

6a13 nie jest tak pancerne jak myślicie ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-06-2020, 21:58   

wyderka napisał/a:
powiedział ten co ponad pół auta wymienił
Pół auta? Nawet jeśli to zapomniałeś napisać z jakiego powodu. Odpowiem za Ciebie, bo oryginalne elementy piaskowałem i lakierowałem lub zmieniałem całkowicie sprawne na inne tak samo sprawne, ale oczyszczone i pomalowane. Z awarii przez 7 lat miałem zacięty termostat (70 zł) i przepalone żarówki podświetlenia we wnętrzu, kilka żarówek świateł mijania i jedna dwuwłóknowa w tylnej lampie ostatnio padła.
wyderka napisał/a:
6a13 nie jest tak pancerne jak myślicie
A co trzeba zrobić zeby go zajeździć? Jedyne co mi przychodzi do głowy to zlać olej i nasikać do silnika albo wrzucić kilka garści piachu. Moim niecałe 7 lat temu, kilka miesięcy od zakupu, przejechałem na gotującym się z powodu zaciętego termostatu, płynie chłodniczym kilka km po mieście w korkach i od tamtego czasu ma się wspaniale. Nie spala oleju, nie dymi, ma moc, odpala na strzała zawsze, chodzi chyba nawet ciszej niż wcześniej. Czyli mam rozumieć, że oznacza to, że jest to kiepski silnik. Pomyśl co by się stało w jakimś niemieckim czy innym złomie jakbyś go na taką próbę wystawił.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-06-2020, 22:08   

Hugo, daj spokój. Nie warto.
_________________

 
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 05-06-2020, 23:39   

haha zmieniał sprawne na sprawne, proszę Cię nie ośmieszaj się "znafco" za 5

silnik padł o dziwo z olejem prawie max baa nawet płyn chłodniczy był, o dziwiwo 4 letnia chłodnica i 2 letni termostat

więc dalej brońcie tego złoma, dziwne tylko że większość mechaników i ludzi mających pojęcie co można bądź nie można pozbywa się tego
zwykły passat b5 lepiej hamuje bez żadnych modyfikacji czy tez opel w serri w mniejszych pieniądzach utrzymania itp...
i o ile wahacz się nie wypnie to nie zaskoczy cię zmielony konwerter albo cewka
tak więc
nie pozdrawiam "znafco"
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2020, 10:32   

wyderka, też mi przykro, że złoma trafiłeś. Naprawdę mi Ciebie żal. Podobne zdanie miałem o poprzednim Galancie, ale kupiłem nie zajechanego i zdrowego blacharsko i wiem, że to świetne auto.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-06-2020, 14:34   

wyderka napisał/a:
więc dalej brońcie tego złoma, dziwne tylko że większość mechaników i ludzi mających pojęcie co można bądź nie można pozbywa się tego
zwykły passat b5 lepiej hamuje bez żadnych modyfikacji czy tez opel w serri w mniejszych pieniądzach utrzymania itp...
i o ile wahacz się nie wypnie to nie zaskoczy cię zmielony konwerter albo cewka
tak więc


Nikogo nie chcę w obecnej sytuacji obrazić , ale tego samego zdania jestem co wyderka- nie warto
Te auto nie jest warte żadnej złotówki jeśli blacha jest w kiepskim stanie. Trafiają się czasami "rodzynki" , ale to naprawdę rzadkość .
Kiedyś już pisałem i wypowiadałem się na temat tego auta , więc nie będę sie powtarzał .
Pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-06-2020, 21:36   

deejay napisał/a:
wyderka napisał/a:
więc dalej brońcie tego złoma, dziwne tylko że większość mechaników i ludzi mających pojęcie co można bądź nie można pozbywa się tego
zwykły passat b5 lepiej hamuje bez żadnych modyfikacji czy tez opel w serri w mniejszych pieniądzach utrzymania itp...
i o ile wahacz się nie wypnie to nie zaskoczy cię zmielony konwerter albo cewka
tak więc


Nikogo nie chcę w obecnej sytuacji obrazić , ale tego samego zdania jestem co wyderka- nie warto
Te auto nie jest warte żadnej złotówki jeśli blacha jest w kiepskim stanie. Trafiają się czasami "rodzynki" , ale to naprawdę rzadkość .
Kiedyś już pisałem i wypowiadałem się na temat tego auta , więc nie będę sie powtarzał .
Pozdrawiam


Kiedy kupowałem 9cio letniego Galanta, znajomi kupili 2 sztuki passata B5fl w wieku 4lat, Galant i Passaty jeżdza do dzisiaj. To jak auta jeżdzily zalezało od jakosći wymienionych czesci. Passaty miały dużo wiecej usterek elektronicznych/elektrycznych oraz silnika w porównaiu z Galantem. Galant za to bardziej gnije, na Passatach tez pojawia sie rdza ale w ilosciach skromnych jak na to co potrafi wyprawiac z Galantem. Podstawowa roznica to ochrona antykorozyjna - VW miały ocynk a Galant nawet o nim nie słyszał.
Tak czy inaczej każde auto jest dobre o ile jest dobrze utrzymane oraz serwisowane - to że japonce nie maja ocynku, niestety ale tego nie da sie przeskoczyc i tu był wybór mniej lub bardziej swiadomy
Natomiast jeżeli na kimś nie robi wrazenia trzaskajace sie zawieszenie to bez znaczenia czy bedzie jezdził francuzem, włochem, niemcem, amerykanem czy japoncem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2020, 22:35   

deejay napisał/a:
Te auto nie jest warte żadnej złotówki jeśli blacha jest w kiepskim stanie
To dotyczy każdego kilkunastoletniego auta, które lubi rdzewieć, a nie jest jeszcze jakimś tam oldtimerem czy autem zabytkowym.
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1866
Skąd: Racibórz
Wysłany: 08-06-2020, 08:22   

Hugo napisał/a:
To dotyczy każdego kilkunastoletniego auta, które lubi rdzewieć,


Mazda 323 - kwintensencja japońskiej blacharki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-06-2020, 10:51   

Och - takich aut jest mnóstwo - mój kolega właśnie zezłomował 10 letniego toyota yaris bo sanki zawieszenia przegniły tak, że można było palcami dziury robić :shock: - nie jakieśtam progi czy nadkola - sanki, mocowanie wahacza, przekładni kierowniczej itd., nie w 20 letnim mitsu, ale w 10 letnim toyota
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 267
Skąd: pl
Wysłany: 08-06-2020, 13:23   

Krzyzak napisał/a:
Och - takich aut jest mnóstwo - mój kolega właśnie zezłomował 10 letniego toyota yaris bo sanki zawieszenia przegniły tak, że można było palcami dziury robić :shock: - nie jakieśtam progi czy nadkola - sanki, mocowanie wahacza, przekładni kierowniczej itd., nie w 20 letnim mitsu, ale w 10 letnim toyota


Trochę koloryzujesz temat bo jeszcze nie widziałem yarisa zezłomowanego przez rdzę a widzę ich sporo a do tego zestaw gratow kolegi yarka raczej do drogich nie należy więc oddawać go na złom :shock:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-06-2020, 16:29   

A ja nadal nie wiem, co będzie z najnowszego galanta adoptowane do docelowego :roll:
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-06-2020, 23:08   

jacek11 napisał/a:
A ja nadal nie wiem, co będzie z najnowszego galanta adoptowane do docelowego :roll:

Tapicerka, jakiś zderzak..... coś się znajdzie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-06-2020, 16:07   

Bardziej mnie interesuje silnik,skrzynia, wiązka.... cały czas mi chodzi po głowie swap :roll: chociaż nie wiem, czy to dobry pomysł.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.