  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Evolander [OT1] | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-06-2020, 22:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie wiem jak reszta ale ja do czarnego Outlandera widziałbym lekko czarną folię na lampy. | 
             
						
				_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 
Tam wszędzie, gdzie się pali,
 
Ty mi, o Panie, siłę daj,
 
Bym życie ludzkie ocalił. 
 
  
 
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 
Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz? 
 
 
STOP HYBRID GO LPG | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 HUGIO  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś? 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JackAZZ  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Sty 2020 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2021, 23:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam po małej przerwie
 
W okolicy sierpnia podczas powrotu do domu, przycisnąłem troche miśka, na 4 biegu podchodziło do 6 tys. obr. , większej prędkości obrotowej nie chciał osiągnąć, tak jakby coś go blokowało. Zatrzymywałem się i poczułem dwa szarpnięcia i dwa równoległe do tego mrygnięcia czerwonej kontrolki oleju. Po tym 4G63T zaczął pukać i mówił że on wiecej nie chce być pałowany. Misiek został zabrany do zaprzyjaźnionego mechaniora, diagnoza: obrócona panewka     Dbałem jak mogłem, ale chyba poprzedni właściciele tak jak ja również go nie oszczędzali. Motor przeszedł remont i jeździ, jeszcze pare km i skończe go docierać, zmienię olej i będzie dobrze. Od tamtego czasu zabrałem się za tylne nadkola, bo już zmieniały kolor na brązowy, a ja lakieru typu kameleon nie chciałem, po prostu zostały wspawane nowe. Na wiosne zostanie wymieniony tylny wózek. A teraz pytanie, ma ktoś wiedzę na temat żywotności silnika po remoncie i czy można przy nim coś grzebać (wirus tuning) czy lepiej się uspokoić    
 
 
 
Bzyk i Hugio
 
Na samym początku mojej przygody z miśkiem próbowałem z ciemnymi tylnymi lampami i to nie wyglądało tak dobrze jak w mojej wyobraźni, także pozostaną czerwone    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2021, 13:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Po takiej awarii, mając w planach przyszłe modyfikacje trzeba było złożyć motor na sportowych podzespołach. Jeżeli auto ma być na codzień to chociaż panewki główne i korbowodowe i skręcić t ARPami. Potem układanie, pomiary kompresji i jeżeli zrobiła to kompetentna osoba to ogień na tloki! | 
             
						
				_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 
Tam wszędzie, gdzie się pali,
 
Ty mi, o Panie, siłę daj,
 
Bym życie ludzkie ocalił. 
 
  
 
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 
Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz? 
 
 
STOP HYBRID GO LPG | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fighter001  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Colt CZC Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2021, 15:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jakim cudem obróciło Ci panewkę przy takim przebiegu? Stukało wcześniej czy miałeś gdzieś wyciek oleju? Bo raczej go nie brał.
 
Co do tuningu, jeżeli wszystko jest zrobione dobrze to nie ma się czego bać. Co innego jeżeli założyli nowe panewki i gotowe, to tak nawet seria długo nie pojeździ. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JackAZZ  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Sty 2020 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2021, 16:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bzyk_R1 napisał/a: | 	 		  | Po takiej awarii, mając w planach przyszłe modyfikacje trzeba było złożyć motor na sportowych podzespołach. Jeżeli auto ma być na codzień to chociaż panewki główne i korbowodowe i skręcić t ARPami. Potem układanie, pomiary kompresji i jeżeli zrobiła to kompetentna osoba to ogień na tloki! | 	   
 
 
To byłoby najlepsze rozwiązanie, ale nie mam nieograniczonych zasobów pieniężnych, wiec silnik został poskładany na zamiennikach dobrych marek. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JackAZZ  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Sty 2020 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2021, 16:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fighter001 napisał/a: | 	 		  Jakim cudem obróciło Ci panewkę przy takim przebiegu? Stukało wcześniej czy miałeś gdzieś wyciek oleju? Bo raczej go nie brał.
 
Co do tuningu, jeżeli wszystko jest zrobione dobrze to nie ma się czego bać. Co innego jeżeli założyli nowe panewki i gotowe, to tak nawet seria długo nie pojeździ. | 	  
 
 
Z tego co doszliśmy z mechanikiem (bo bywałem u niego prawie codziennie), to lekko wgnieciona miska olejowa, której byłem świadom, podgieła smok i prawdopodobnie pompa oleju ciągneła powietrze spod uszczelki łączącą smok i pompe (było na niej przebarwienie). Przycierało i przycierało, aż w końcu film olejowy przerwało i jestem gdzie jestem. Blok z wałem i korbowodami został oddany do warsztatu specjalizującego się w tego typu naprawach, tam zostało wszystko przygotowane i dobrane na wymiar. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fighter001  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Colt CZC Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2021, 20:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak wszystko było rozbierane to dopytaj czy przed odpaleniem pompa oleju została odpowietrzona. Znam przypadek z Evo w którym 3 razy silnik został zatarty bo za każdym razem majster nie odpowietrzył pompy oleju.
 
Spokojnie możesz robić program po dotarciu. Nic nie powinno się rozlecieć. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JackAZZ  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander Turbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Sty 2020 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-01-2021, 14:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fighter001 napisał/a: | 	 		  Jak wszystko było rozbierane to dopytaj czy przed odpaleniem pompa oleju została odpowietrzona. Znam przypadek z Evo w którym 3 razy silnik został zatarty bo za każdym razem majster nie odpowietrzył pompy oleju.
 
Spokojnie możesz robić program po dotarciu. Nic nie powinno się rozlecieć. | 	  
 
 
Tak była odpowietrzana, to pamiętam. Póki co muszę doprowadzić tylne zwieszenie do ładu (wymiana wózka). Tak na dobre rozpoczęcie roku zamówiłem hybrydowy blow off od properfecta. Z chipem poczekam, niech się wszystko ułoży. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-01-2021, 23:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JackAZZ napisał/a: | 	 		   	  | Fighter001 napisał/a: | 	 		  Jakim cudem obróciło Ci panewkę przy takim przebiegu? Stukało wcześniej czy miałeś gdzieś wyciek oleju? Bo raczej go nie brał.
 
Co do tuningu, jeżeli wszystko jest zrobione dobrze to nie ma się czego bać. Co innego jeżeli założyli nowe panewki i gotowe, to tak nawet seria długo nie pojeździ. | 	  
 
 
Z tego co doszliśmy z mechanikiem (bo bywałem u niego prawie codziennie), to lekko wgnieciona miska olejowa, której byłem świadom, podgieła smok i prawdopodobnie pompa oleju ciągneła powietrze spod uszczelki łączącą smok i pompe (było na niej przebarwienie). Przycierało i przycierało, aż w końcu film olejowy przerwało i jestem gdzie jestem. Blok z wałem i korbowodami został oddany do warsztatu specjalizującego się w tego typu naprawach, tam zostało wszystko przygotowane i dobrane na wymiar. | 	  
 
 
I tak sporo wytrzymal, znajomy uzyczył auto pracownikowi który po zagieciu miski przejechał 20km i z silnika nie było co zbierac - o dziwo kontrolka dała o sobie znac jak juz było za pozno | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |