Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Evolander [OT1]
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-06-2020, 23:57   

Nie wiem jak reszta ale ja do czarnego Outlandera widziałbym lekko czarną folię na lampy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 15-06-2020, 09:02   

Bzyk_R1,
I czarne felgi, kierunkowskazy, szyby, bez znaczków - taki batmobil ;) .
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
JackAZZ 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2020
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 02-01-2021, 23:55   

Witam po małej przerwie
W okolicy sierpnia podczas powrotu do domu, przycisnąłem troche miśka, na 4 biegu podchodziło do 6 tys. obr. , większej prędkości obrotowej nie chciał osiągnąć, tak jakby coś go blokowało. Zatrzymywałem się i poczułem dwa szarpnięcia i dwa równoległe do tego mrygnięcia czerwonej kontrolki oleju. Po tym 4G63T zaczął pukać i mówił że on wiecej nie chce być pałowany. Misiek został zabrany do zaprzyjaźnionego mechaniora, diagnoza: obrócona panewka :cry: Dbałem jak mogłem, ale chyba poprzedni właściciele tak jak ja również go nie oszczędzali. Motor przeszedł remont i jeździ, jeszcze pare km i skończe go docierać, zmienię olej i będzie dobrze. Od tamtego czasu zabrałem się za tylne nadkola, bo już zmieniały kolor na brązowy, a ja lakieru typu kameleon nie chciałem, po prostu zostały wspawane nowe. Na wiosne zostanie wymieniony tylny wózek. A teraz pytanie, ma ktoś wiedzę na temat żywotności silnika po remoncie i czy można przy nim coś grzebać (wirus tuning) czy lepiej się uspokoić :roll:


Bzyk i Hugio
Na samym początku mojej przygody z miśkiem próbowałem z ciemnymi tylnymi lampami i to nie wyglądało tak dobrze jak w mojej wyobraźni, także pozostaną czerwone :P
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-01-2021, 13:35   

Po takiej awarii, mając w planach przyszłe modyfikacje trzeba było złożyć motor na sportowych podzespołach. Jeżeli auto ma być na codzień to chociaż panewki główne i korbowodowe i skręcić t ARPami. Potem układanie, pomiary kompresji i jeżeli zrobiła to kompetentna osoba to ogień na tloki!
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Fighter001 
Forumowicz

Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-01-2021, 15:54   

Jakim cudem obróciło Ci panewkę przy takim przebiegu? Stukało wcześniej czy miałeś gdzieś wyciek oleju? Bo raczej go nie brał.
Co do tuningu, jeżeli wszystko jest zrobione dobrze to nie ma się czego bać. Co innego jeżeli założyli nowe panewki i gotowe, to tak nawet seria długo nie pojeździ.
 
 
JackAZZ 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2020
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 03-01-2021, 16:07   

Bzyk_R1 napisał/a:
Po takiej awarii, mając w planach przyszłe modyfikacje trzeba było złożyć motor na sportowych podzespołach. Jeżeli auto ma być na codzień to chociaż panewki główne i korbowodowe i skręcić t ARPami. Potem układanie, pomiary kompresji i jeżeli zrobiła to kompetentna osoba to ogień na tloki!


To byłoby najlepsze rozwiązanie, ale nie mam nieograniczonych zasobów pieniężnych, wiec silnik został poskładany na zamiennikach dobrych marek.
 
 
JackAZZ 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2020
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 03-01-2021, 16:30   

Fighter001 napisał/a:
Jakim cudem obróciło Ci panewkę przy takim przebiegu? Stukało wcześniej czy miałeś gdzieś wyciek oleju? Bo raczej go nie brał.
Co do tuningu, jeżeli wszystko jest zrobione dobrze to nie ma się czego bać. Co innego jeżeli założyli nowe panewki i gotowe, to tak nawet seria długo nie pojeździ.


Z tego co doszliśmy z mechanikiem (bo bywałem u niego prawie codziennie), to lekko wgnieciona miska olejowa, której byłem świadom, podgieła smok i prawdopodobnie pompa oleju ciągneła powietrze spod uszczelki łączącą smok i pompe (było na niej przebarwienie). Przycierało i przycierało, aż w końcu film olejowy przerwało i jestem gdzie jestem. Blok z wałem i korbowodami został oddany do warsztatu specjalizującego się w tego typu naprawach, tam zostało wszystko przygotowane i dobrane na wymiar.
 
 
Fighter001 
Forumowicz

Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-01-2021, 20:37   

Jak wszystko było rozbierane to dopytaj czy przed odpaleniem pompa oleju została odpowietrzona. Znam przypadek z Evo w którym 3 razy silnik został zatarty bo za każdym razem majster nie odpowietrzył pompy oleju.
Spokojnie możesz robić program po dotarciu. Nic nie powinno się rozlecieć.
 
 
JackAZZ 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2020
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-01-2021, 14:35   

Fighter001 napisał/a:
Jak wszystko było rozbierane to dopytaj czy przed odpaleniem pompa oleju została odpowietrzona. Znam przypadek z Evo w którym 3 razy silnik został zatarty bo za każdym razem majster nie odpowietrzył pompy oleju.
Spokojnie możesz robić program po dotarciu. Nic nie powinno się rozlecieć.


Tak była odpowietrzana, to pamiętam. Póki co muszę doprowadzić tylne zwieszenie do ładu (wymiana wózka). Tak na dobre rozpoczęcie roku zamówiłem hybrydowy blow off od properfecta. Z chipem poczekam, niech się wszystko ułoży.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-01-2021, 23:44   

JackAZZ napisał/a:
Fighter001 napisał/a:
Jakim cudem obróciło Ci panewkę przy takim przebiegu? Stukało wcześniej czy miałeś gdzieś wyciek oleju? Bo raczej go nie brał.
Co do tuningu, jeżeli wszystko jest zrobione dobrze to nie ma się czego bać. Co innego jeżeli założyli nowe panewki i gotowe, to tak nawet seria długo nie pojeździ.


Z tego co doszliśmy z mechanikiem (bo bywałem u niego prawie codziennie), to lekko wgnieciona miska olejowa, której byłem świadom, podgieła smok i prawdopodobnie pompa oleju ciągneła powietrze spod uszczelki łączącą smok i pompe (było na niej przebarwienie). Przycierało i przycierało, aż w końcu film olejowy przerwało i jestem gdzie jestem. Blok z wałem i korbowodami został oddany do warsztatu specjalizującego się w tego typu naprawach, tam zostało wszystko przygotowane i dobrane na wymiar.


I tak sporo wytrzymal, znajomy uzyczył auto pracownikowi który po zagieciu miski przejechał 20km i z silnika nie było co zbierac - o dziwo kontrolka dała o sobie znac jak juz było za pozno
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.