Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi opuszcza Europe.
Autor Wiadomość
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 27-07-2020, 21:00   Mitsubishi opuszcza Europe.

Jak w temacie, kolejna marka przechodzi do historii.
https://moto.rp.pl/biznes/45760-mitsubishi-wycofuje-sie-z-europy
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 27-07-2020, 21:26   

No najlepiej uciekać z rynku, który bezmyślnie śrubuje normy i zabija wszystkie legendy :?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-07-2020, 21:46   

Jak się goni za rynkiem, a nie go kreuje to nic dziwnego. Brak tożsamości, nieprzemyślane modele... To musiało się tak skończyć... Do tego serwis który nie zachęca do zakupu kolejnego samochodu...

Nie będę płakał niestety...

Łeska to się kręciła jak uśmiercali EVO.
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 27-07-2020, 22:39   

Ale poco te górnolotne płacze. Robią prostą sektoryzacje na poszczególne marki by nie konkurować wzajemnie ze sobą. Widocznie taki model biznesowy im się lepiej kalkuluje.
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
Jarl 
Forumowicz

Auto: ASX 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 118
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-07-2020, 23:28   

Bezsensownym śrubowanie norm wykańcza się marki, które na poważnie traktują coś takiego, jak niezawodność produktu. W UE ma się VAG sprzedawać i koniec.

UE to jest kuriozum na skalę światową, rzekomo świecka i ateistyczna, a wierzy w cuda, że pojazd benzynowy będzie spalał 4,1 litra, a diesel 3,6 litra. Bzdura na resorach, a przecież takie są założenia obecnej, "poprawionej" normy euro 6 i pół.

W Mitsubishi to inżynierowie, a nie urzędnicy projektują samochody, dlatego nie maja ochoty ścigać się z uciekającym horyzontem i zwijają manele. Następne będą pewnie Honda Subaru i Mazda.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-07-2020, 07:59   

Jarl napisał/a:

W Mitsubishi to inżynierowie, a nie urzędnicy projektują samochody, dlatego nie maja ochoty ścigać się z uciekającym horyzontem i zwijają manele.


Inżynier nie wypuszczał by przez 10 lat tego samego ASX-a tylko zmieniając zderzaki...

Ja było 2000GT, EVO, Galant to były modele na swoje czasy na czasie. W ostatnich Mitsubishi nic nie pokazało. Ostatnia innowacja to był chyba Outlander PHEV. Silnik 1,5T w Eclipse Cross? To nie jest ten z Colta? Resztą to ciągle te same 2.0/2.4 i 3.0. Skrzynie od Jatco... Napęd na 4 koła ciągle ten sam od czasów Outlandera II... Chyba nadal nie mają nawet LED-ów adaptacyjnych... Konkurencja ciągle jakieś innowacje wprowadza.

Jarl napisał/a:
Następne będą pewnie Honda Subaru i Mazda.


Ja bym się tam o Mazdę nie martwił. Wyższa półka się lepiej trzyma. Honda nie wiem, ale jak byłem w salonie Subaru jakiś czas temu to też wygląda na zatracone.
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 28-07-2020, 09:13   

Cześciowo to wina norm, kryzysu i podziału wewnątrz korporacji ale prawda jest taka, ze mitsu stoi w miejscu. Sam jestem średnio zadowolonym posiadaczem Outlandera 3 i 2 raz bym go nie kupił nawet za pół ceny. W tym aucie jest prawie wszystko złe. Lakier tragedia, wyciszenie tragedia, wykończenie wnetrza bardzo slabe, plastiki rysują się od patrzenia.Nawet nie ma schowka na okulary:D. Wprowadzili go dopiero w 2016r. Samochód, może by robił wrażenie w 2010 roku a nie teraz. I te ceny z kosmosu. Ostatnio patrzyłem na nowe Rav4 to hybryda kosztuje 130.000 a mitsu benzyna 2.0 160.000 :) Nie wiem kto sie na to nabierze:D
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 28-07-2020, 09:22   

Zadziwiające jest to, że przecież Mitsu było jeszcze stawiane za wzór firmy, która to skupiła się tylko na segmencie crossoverów i dzięki temu notuje bardzo dobre wyniki i robi wzorowe auta, jak na specjalistę przystało.
Czyli jednak taka forma reklamy się nie sprawdziła :lol:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-07-2020, 09:43   

tościk napisał/a:
która to skupiła się tylko na segmencie crossoverów


A który model jest w Mitsubishi Crossoverem? Jedynie ASX i to jest największy crossover chyba, bo Eclipse Cross jest pozycjowany chyba już jako mały SUV... A ASX był udany ale 10 lat temu, a dalej jest ten sam. No dobra w końcu jest w takiej konfiguracji w Europie w jakiej powinien być na początu (silnik 2.0 automat i AWD). Tyle, że ten silnik 2.0 150KM to robił wrażenie 5 lat temu teraz Mazda z 2.0 ma wyższy moment niżej i to bez GPF-u... Na skrzynię CVT też dużo ludzi narzeka. I ta cena... bardzo zbliżająca do Mazdy, a jednak jak pojeździsz jednym i drugim to inny świat komfortu, nowości i wykończenia... Do tego jak zaczynasz się bawić multimediami, asystentami jazdy to widzisz ze to wszystko tworzy całość... Jakby cena ASX-a była w okolicach Dacii to by ten model zwojował świat.... A przecież skoro się nic w modelu nie zmiania to powinien być tani...

Np. Outlander II zwojował rynek bo był względnie dobry i.... tani... Problemy z tożsamością (zmiany wyglądu - brak spójnej wizji) i szukanie miejsca na rynku (może trochę komfort może jednak tanio, może elektryki) na pewno dobrze nie wypłyneły na sprzedaż.
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 28-07-2020, 09:54   

krzychu napisał/a:
A który model jest w Mitsubishi Crossoverem? Jedynie ASX, bo Eclipse Cross jest pozycjowany chyba już jako mały SUV

Wybacz, ale cięzko nazwać Outlandera z silnikiem 150KM SUVem. Sportu to tam tyle samo, co w Dacii Sandero :D Dlatego duże auto z napędem na 4 koła, to dla mnie nie jest z automatu SUV. A że marketing pozycjonuje w reklamach, no to za to im płacą, żeby ktoś łyknął, że SUVem jeździ :D
 
 
Jarl 
Forumowicz

Auto: ASX 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 118
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-07-2020, 10:31   

A ja właśnie jakbym miał powtórnie kupić samochód, to znowu byłby to ASX. Obszerny (szerokość!), jak na moje potrzeby wygodny, ciężki, pewnie się prowadzi, łatwy w parkowaniu. Projektowany 10 lat temu czy nawet więcej, i to jest właśnie zaleta, nie ma takich idiotyzmów jak odchudzanie na siłę nadwozia i projektowanie szyb jako elementu wzmacniającego sztywność nadwozia (!).
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-07-2020, 10:35   

Nie ma co rozpaczać...:)
Bedziemy sciagac z hameryki
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-07-2020, 13:31   

Marcino napisał/a:
Bedziemy sciagac z hameryki


Te które się nie opłaca tam naprawiać? :twisted:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-07-2020, 14:26   

krzychu napisał/a:
Marcino napisał/a:
Bedziemy sciagac z hameryki


Te które się nie opłaca tam naprawiać? :twisted:

taaa diamenciki:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-07-2020, 15:21   

Kupując w 2004 roku Lancera juz wieszczyłem koniec tej marki.Zrobiłem to siłą rozpędu po poprzednim, bo bardzo go lubiłem, ale ten nowy nie był juz specjalnie nachalnej urody. Skończył się Galant ( jakiś potworek na inne rynki pod tą nazwą), Eclipse, Colt w nowej szacie nie powalał. Następna generacja Lancera i Outlaneder to były już ostatnie podrygi.Teraz koniec produkcji dinozaura Pajero i brak następcy, a reszta to też starocie , to MMC nie ma czego oferować w Europie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.