Mitsubishi opuszcza Europe. |
Autor |
Wiadomość |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
|
|
|
 |
Tuff
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT
|
Wysłany: 27-07-2020, 21:26
|
|
|
No najlepiej uciekać z rynku, który bezmyślnie śrubuje normy i zabija wszystkie legendy |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-07-2020, 21:46
|
|
|
Jak się goni za rynkiem, a nie go kreuje to nic dziwnego. Brak tożsamości, nieprzemyślane modele... To musiało się tak skończyć... Do tego serwis który nie zachęca do zakupu kolejnego samochodu...
Nie będę płakał niestety...
Łeska to się kręciła jak uśmiercali EVO. |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
Jarl
Forumowicz
Auto: ASX 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 118 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 27-07-2020, 23:28
|
|
|
Bezsensownym śrubowanie norm wykańcza się marki, które na poważnie traktują coś takiego, jak niezawodność produktu. W UE ma się VAG sprzedawać i koniec.
UE to jest kuriozum na skalę światową, rzekomo świecka i ateistyczna, a wierzy w cuda, że pojazd benzynowy będzie spalał 4,1 litra, a diesel 3,6 litra. Bzdura na resorach, a przecież takie są założenia obecnej, "poprawionej" normy euro 6 i pół.
W Mitsubishi to inżynierowie, a nie urzędnicy projektują samochody, dlatego nie maja ochoty ścigać się z uciekającym horyzontem i zwijają manele. Następne będą pewnie Honda Subaru i Mazda. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-07-2020, 07:59
|
|
|
Jarl napisał/a: |
W Mitsubishi to inżynierowie, a nie urzędnicy projektują samochody, dlatego nie maja ochoty ścigać się z uciekającym horyzontem i zwijają manele. |
Inżynier nie wypuszczał by przez 10 lat tego samego ASX-a tylko zmieniając zderzaki...
Ja było 2000GT, EVO, Galant to były modele na swoje czasy na czasie. W ostatnich Mitsubishi nic nie pokazało. Ostatnia innowacja to był chyba Outlander PHEV. Silnik 1,5T w Eclipse Cross? To nie jest ten z Colta? Resztą to ciągle te same 2.0/2.4 i 3.0. Skrzynie od Jatco... Napęd na 4 koła ciągle ten sam od czasów Outlandera II... Chyba nadal nie mają nawet LED-ów adaptacyjnych... Konkurencja ciągle jakieś innowacje wprowadza.
Jarl napisał/a: | Następne będą pewnie Honda Subaru i Mazda. |
Ja bym się tam o Mazdę nie martwił. Wyższa półka się lepiej trzyma. Honda nie wiem, ale jak byłem w salonie Subaru jakiś czas temu to też wygląda na zatracone. |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 28-07-2020, 09:13
|
|
|
Cześciowo to wina norm, kryzysu i podziału wewnątrz korporacji ale prawda jest taka, ze mitsu stoi w miejscu. Sam jestem średnio zadowolonym posiadaczem Outlandera 3 i 2 raz bym go nie kupił nawet za pół ceny. W tym aucie jest prawie wszystko złe. Lakier tragedia, wyciszenie tragedia, wykończenie wnetrza bardzo slabe, plastiki rysują się od patrzenia.Nawet nie ma schowka na okulary:D. Wprowadzili go dopiero w 2016r. Samochód, może by robił wrażenie w 2010 roku a nie teraz. I te ceny z kosmosu. Ostatnio patrzyłem na nowe Rav4 to hybryda kosztuje 130.000 a mitsu benzyna 2.0 160.000 Nie wiem kto sie na to nabierze:D |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 28-07-2020, 09:22
|
|
|
Zadziwiające jest to, że przecież Mitsu było jeszcze stawiane za wzór firmy, która to skupiła się tylko na segmencie crossoverów i dzięki temu notuje bardzo dobre wyniki i robi wzorowe auta, jak na specjalistę przystało.
Czyli jednak taka forma reklamy się nie sprawdziła |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-07-2020, 09:43
|
|
|
tościk napisał/a: | która to skupiła się tylko na segmencie crossoverów |
A który model jest w Mitsubishi Crossoverem? Jedynie ASX i to jest największy crossover chyba, bo Eclipse Cross jest pozycjowany chyba już jako mały SUV... A ASX był udany ale 10 lat temu, a dalej jest ten sam. No dobra w końcu jest w takiej konfiguracji w Europie w jakiej powinien być na początu (silnik 2.0 automat i AWD). Tyle, że ten silnik 2.0 150KM to robił wrażenie 5 lat temu teraz Mazda z 2.0 ma wyższy moment niżej i to bez GPF-u... Na skrzynię CVT też dużo ludzi narzeka. I ta cena... bardzo zbliżająca do Mazdy, a jednak jak pojeździsz jednym i drugim to inny świat komfortu, nowości i wykończenia... Do tego jak zaczynasz się bawić multimediami, asystentami jazdy to widzisz ze to wszystko tworzy całość... Jakby cena ASX-a była w okolicach Dacii to by ten model zwojował świat.... A przecież skoro się nic w modelu nie zmiania to powinien być tani...
Np. Outlander II zwojował rynek bo był względnie dobry i.... tani... Problemy z tożsamością (zmiany wyglądu - brak spójnej wizji) i szukanie miejsca na rynku (może trochę komfort może jednak tanio, może elektryki) na pewno dobrze nie wypłyneły na sprzedaż. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 28-07-2020, 09:54
|
|
|
krzychu napisał/a: | A który model jest w Mitsubishi Crossoverem? Jedynie ASX, bo Eclipse Cross jest pozycjowany chyba już jako mały SUV |
Wybacz, ale cięzko nazwać Outlandera z silnikiem 150KM SUVem. Sportu to tam tyle samo, co w Dacii Sandero Dlatego duże auto z napędem na 4 koła, to dla mnie nie jest z automatu SUV. A że marketing pozycjonuje w reklamach, no to za to im płacą, żeby ktoś łyknął, że SUVem jeździ |
|
|
|
 |
Jarl
Forumowicz
Auto: ASX 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 118 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 28-07-2020, 10:31
|
|
|
A ja właśnie jakbym miał powtórnie kupić samochód, to znowu byłby to ASX. Obszerny (szerokość!), jak na moje potrzeby wygodny, ciężki, pewnie się prowadzi, łatwy w parkowaniu. Projektowany 10 lat temu czy nawet więcej, i to jest właśnie zaleta, nie ma takich idiotyzmów jak odchudzanie na siłę nadwozia i projektowanie szyb jako elementu wzmacniającego sztywność nadwozia (!). |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-07-2020, 10:35
|
|
|
Nie ma co rozpaczać...:)
Bedziemy sciagac z hameryki |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-07-2020, 13:31
|
|
|
Marcino napisał/a: | Bedziemy sciagac z hameryki |
Te które się nie opłaca tam naprawiać? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-07-2020, 14:26
|
|
|
krzychu napisał/a: | Marcino napisał/a: | Bedziemy sciagac z hameryki |
Te które się nie opłaca tam naprawiać? |
taaa diamenciki:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-07-2020, 15:21
|
|
|
Kupując w 2004 roku Lancera juz wieszczyłem koniec tej marki.Zrobiłem to siłą rozpędu po poprzednim, bo bardzo go lubiłem, ale ten nowy nie był juz specjalnie nachalnej urody. Skończył się Galant ( jakiś potworek na inne rynki pod tą nazwą), Eclipse, Colt w nowej szacie nie powalał. Następna generacja Lancera i Outlaneder to były już ostatnie podrygi.Teraz koniec produkcji dinozaura Pajero i brak następcy, a reszta to też starocie , to MMC nie ma czego oferować w Europie. |
|
|
|
 |
|