Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sworznie wahacza
Autor Wiadomość
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 01-08-2020, 15:47   Sworznie wahacza

Siemka, czy ktos z was wymieniał moze sworznie wahacza w swoim misku? Duzo z tym roboty? Robota na aucie czy lepiej zdjąć wahacz i robic na stole? Idzie wogole wprasowac nowy sworzen w warunkach garazowych? Jakiej firmy kupic? Znajomy polecil mi firme 555 ale widze ze sa 2 razy drozsze niz np moog, zazwyczaj wkladalem rzeczy lemfordera w zawieszenie ale nie moge nigdzie znalezc sworzni tej firmy..
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 02-08-2020, 19:46   

najpierw sprawdz czy masz wymienialne
sa rozne wachacze
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 08-08-2020, 21:49   

Ktos po zdjeciach moze mi powiedziec czy sworznie mozna wymienic czy musze cale wahacze kupic?
https://drive.google.com/file/d/16WJ5FIFXrSPN3sXlO64bLLxWQnze4WwO/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/16YpsmLXcCnvtvaK4KTaQiYwM846LfASv/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/16dbd2FXPyI2_Zv5mY8kKugrOAnT6zcH-/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/16QnwGVMuwzhDx-In8xQh7xDrC-9PfQqc/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/16Hlvag3SSP5FmNDW4A8dVNbAKLGwu9pu/view?usp=drivesdk
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 09-08-2020, 10:49   

z tych zdj nic nie wynika
trzeba oczyscic szczotka ale...
raczej sa nierozbieralne
ogolnie ciezko sie wyjmuje sworznie z wachacza bo jest bardzo cienki i latwo jego skrzywic


kup nowe cale wachacze
wymiana bardzo prosta jest :P
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 15-08-2020, 10:15   

Dobra, w końcu to przetrawiłem i zamówiłem nowe całe wahacze, wziąłem TRW. Z racji tego że czeka mnie zrobienie geometrii po wymianie, chciałbym jeszcze zapytać które śruby muszę rozruszać żeby majster od geometrii sie nie szarpał? Tylko kontry przy końcówkach drążków czy jeszcze są jakieś np przy amorku do ustawiania kąta? Jest sens ruszać te z tyłu jeśli tam nic nie robiłem?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 16-08-2020, 21:34   

tylko szczotką druciana kontry na końcówkach drążków i silnik jakimś środkiem smarnym
tyl nic nie mow
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 17-08-2020, 12:15   

Silnik środkiem smarnym? Jaki silnik? Co z tym tyłem?
 
 
rozalk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4WD MT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 17-08-2020, 15:09   

A ile masz silników. Smaruj silnik i będzie git. :D
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 17-08-2020, 16:45   

Ten od wycieraczek i w drzwiach tez smarowac? :D a tak powaznie Panowie, rozruszac śruby od zbieżności z tyłu też, mimo ze nie bylo nic ruszane?
 
 
rozalk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4WD MT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 17-08-2020, 17:25   

Sprawdzić zbieżność z tyłu nie zaszkodzi, ale jeżeli nie dzieje się nic niedobrego z tylnymi oponami to nic nie ruszaj. Psiknij tylko kontry na końcówkach z przodu i je rozruszaj. Reszta w rękach majstra. Daj mu się wykazać. :D :D
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-08-2020, 17:21   Re: Sworznie wahacza

Raiz3n89 napisał/a:
Siemka, czy ktos z was wymieniał moze sworznie wahacza w swoim misku? Duzo z tym roboty? Robota na aucie czy lepiej zdjąć wahacz i robic na stole? Idzie wogole wprasowac nowy sworzen w warunkach garazowych? Jakiej firmy kupic? Znajomy polecil mi firme 555 ale widze ze sa 2 razy drozsze niz np moog, zazwyczaj wkladalem rzeczy lemfordera w zawieszenie ale nie moge nigdzie znalezc sworzni tej firmy..
ja wymieniałem na wahaczach, trzeba uwazac aby rowno wyciskac i wciskać nowe bo wahacze nie sa płaskie, ja z cienszej strony dodtakowo podlozylem, hmmm zeby nie uchodzic za wiejskiego mechanika ale po prostu kawalek zagietego w łuk gwozdzia, poszło ok, prasa srubowa za 160 zł wystarcza, ja dawąlem sworznie Meyle
_________________
4x4 ForEver
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 27-08-2020, 15:39   

Wczoraj wymieniłem drugi wachacz, okazało się że oba były ze sworzniem na stałe, także całe szczęście że nie kombinowałem. Robota niby prosta ale strasznie mordowałem się ze śrubami, największy opór stawiały kontry od końcówek drążków, musiałem je pozdejmować i pneumatem potraktować. Teraz tylko musze pojechać i zbieżność zrobić. Taki troche OT ale zauważyłem że z przodu kąt nachylenia koła względem podłoża jest dodatni, czyli koła schodzą się dołem do środka, czy to normalne?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.