| [EA2A/W 2.0] Pompa wspomagania - numer - ilość wersji - czym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | majko   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 GLS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 95
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-08-2020, 13:38   [EA2A/W 2.0] Pompa wspomagania - numer - ilość wersji - czym |   
 |  
               | 
 |  
               | Pompa wspomagania mi leje, chciałem kupić używaną i wymienić. Tą co kupiłem nie pasuje, okazuje się że było kilka wersji do 2.0.
 
 Na mojej są takie numery:
 pierwszy numer u góry: 6Y227049
 drugi numer: MR272750
 i napis UNISIA JECS
 
 Zdjęcie numerów:
 
   
 Czy muszę szukać tylko z takim kodem? Gdzie ewentualnie to kupię, jeżeli nie znajdę
 używki z identycznym kodem?
 
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | savagger995   Forumowicz
 Savagger
 
 Auto: Galant 99', 6a13
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Lis 2014
 Posty: 206
 Skąd: Iłża
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-08-2020, 22:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Możesz zamienić żeliwne mocowanie (stelaż) pompy przykręcane do bloku silnika jeżeli nie pasuje kupiona. Koło pasowe też jest wymienne. Tylko w  pompie kayaby nie można było wymienić koła pasowego. Albo szukać o takim numerze i nie koniecznie musi być galanta z carismy też powinna pasować oprócz koła. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-08-2020, 03:58 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | majko napisał/a: |  	  | MR272750 | 
 Było stosowane tylko w EA2A/W.
 |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | majko   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 GLS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 95
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-08-2020, 12:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli jak odkręcę te elementy od mojej, która jest na aucie i przykręcę do tej, która nie pasuje to to będzie działać tak?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-08-2020, 14:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pokaż obie pompy. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | majko   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 GLS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 95
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2020, 11:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jedna jest na samochodzie, bo dalej nim jeżdżę i dolewam płynu :/ Wklejam zdjęcia tej na samochodzie: 
   
 
   
 
   
 
   
 Tej co mam do ewentualnej wymiany / zamiany koła pasowego czy innych elementów zdjęcia dodam jak wrócę do mieszkania.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2020, 14:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli pompa nie wyła, to ja bym się pokusił na wymianę łożyska, i uszczelniacza. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2020, 14:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kiedyś ktoś pisał, że tam jest łożysko 6203, więc kupiłem takie i rozłożyłem pompę - ale tylko jeden model, nie pamiętam jaki - w środku nie było żadnego łożyska, tylko ślizgi z mosiądzu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2020, 14:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Patrząc na zdjęcie, wnioskuje, że to jest taka pompa jak w moim aucie. Czyli jest tam łożysko. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | majko   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 GLS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 95
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2020, 11:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pompa nie wyła, tylko były wycieki. Dałem do regeneracji do firmy pod Krakowem (Modlniczka), teraz wycieków chyba nie ma. Natomiast zaczęło się głośne wycie pompy... Do tego bulgota płyn w zbiorniczku... 
 Czy to może być problem nieodpowietrzenia? Jeżeli tak, to jak długo trzeba jeździć samochodem, żeby to się odpowietrzyło? Co jeszcze może być tego przyczyną? Jak ewentualnie poradzić sobie z tym problemem?
 
 Na google, przy innych samochodach wskazywano, że wymiana zbiorniczka pomaga - nie wiem jak to się ma do galanta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2020, 15:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | majko napisał/a: |  	  | Na google, przy innych samochodach wskazywano, że wymiana zbiorniczka pomaga - nie wiem jak to się ma do galanta | 
 Niby jak wymiana zbiorniczka ma wpłynąć na odpowietrzenie układu ?
 
 Stawiasz przód auta na kobyłkach, aby koła były w górze. Wyjmujesz świece, zdejmujesz wtyczki z wtrysków.
 Następnie kręcisz rozrusznikiem, jednocześnie powoli kręcąc kierownicą w obie strony, przytrzymując chwilę w krańcowych pozycjach.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |