Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Pompa wspomagania - numer - ilość wersji - czym
Autor Wiadomość
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-08-2020, 14:38   [EA2A/W 2.0] Pompa wspomagania - numer - ilość wersji - czym

Pompa wspomagania mi leje, chciałem kupić używaną i wymienić. Tą co kupiłem nie pasuje,
okazuje się że było kilka wersji do 2.0.

Na mojej są takie numery:
pierwszy numer u góry: 6Y227049
drugi numer: MR272750
i napis UNISIA JECS

Zdjęcie numerów:


Czy muszę szukać tylko z takim kodem? Gdzie ewentualnie to kupię, jeżeli nie znajdę
używki z identycznym kodem?

pozdrawiam
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 13-08-2020, 23:33   

Możesz zamienić żeliwne mocowanie (stelaż) pompy przykręcane do bloku silnika jeżeli nie pasuje kupiona. Koło pasowe też jest wymienne. Tylko w pompie kayaby nie można było wymienić koła pasowego. Albo szukać o takim numerze i nie koniecznie musi być galanta z carismy też powinna pasować oprócz koła.
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-08-2020, 04:58   

majko napisał/a:
MR272750

Było stosowane tylko w EA2A/W.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-08-2020, 13:52   

Czyli jak odkręcę te elementy od mojej, która jest na aucie i przykręcę do tej, która nie pasuje to to będzie działać tak? :D
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-08-2020, 15:05   

Pokaż obie pompy.
_________________

 
 
 
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-08-2020, 12:57   

Jedna jest na samochodzie, bo dalej nim jeżdżę i dolewam płynu :/ Wklejam zdjęcia tej na samochodzie:








Tej co mam do ewentualnej wymiany / zamiany koła pasowego czy innych elementów zdjęcia dodam jak wrócę do mieszkania.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-08-2020, 15:34   

Jeśli pompa nie wyła, to ja bym się pokusił na wymianę łożyska, i uszczelniacza.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-08-2020, 15:39   

Kiedyś ktoś pisał, że tam jest łożysko 6203, więc kupiłem takie i rozłożyłem pompę - ale tylko jeden model, nie pamiętam jaki - w środku nie było żadnego łożyska, tylko ślizgi z mosiądzu.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-08-2020, 15:48   

Patrząc na zdjęcie, wnioskuje, że to jest taka pompa jak w moim aucie. Czyli jest tam łożysko.
_________________

 
 
 
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-09-2020, 12:57   

Pompa nie wyła, tylko były wycieki. Dałem do regeneracji do firmy pod Krakowem (Modlniczka), teraz wycieków chyba nie ma. Natomiast zaczęło się głośne wycie pompy... Do tego bulgota płyn w zbiorniczku...

Czy to może być problem nieodpowietrzenia? Jeżeli tak, to jak długo trzeba jeździć samochodem, żeby to się odpowietrzyło? Co jeszcze może być tego przyczyną? Jak ewentualnie poradzić sobie z tym problemem?

Na google, przy innych samochodach wskazywano, że wymiana zbiorniczka pomaga - nie wiem jak to się ma do galanta :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-09-2020, 16:00   

majko napisał/a:
Na google, przy innych samochodach wskazywano, że wymiana zbiorniczka pomaga - nie wiem jak to się ma do galanta

Niby jak wymiana zbiorniczka ma wpłynąć na odpowietrzenie układu ?

Stawiasz przód auta na kobyłkach, aby koła były w górze. Wyjmujesz świece, zdejmujesz wtyczki z wtrysków.
Następnie kręcisz rozrusznikiem, jednocześnie powoli kręcąc kierownicą w obie strony, przytrzymując chwilę w krańcowych pozycjach.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.