Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Black Ralliart
Autor Wiadomość
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2020, 16:52   

Drogi do S-Sport.
1. Sam możesz zrobić bo linki i programy są w necie.
2. Easy way https://www.wtftuned.com/...irmware-s-sport

Różnica jest kolosalna w tym trybie. Czujesz zmianę biegu jakby ktoś kopał w plecy 😜

Mam dograny soft pod kąta i nie wywala żadnych błędów. Jak zmieniłem co prawda i jechałem do domu na starym jeszcze to oczywiście błąd że odczyt poza zakresem. Na nowym jest spokój.
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-09-2020, 18:25   

Mazin89 napisał/a:
A jesteś pewien że to to samo co w Evo? bo W serwisie gdzie robiłem program mówili, że RA ma mniej płytek w sprzęgłach niż ta sama skrzynia w Evo.
to jest ta sama skrzynia i to samo sprzęgło. Różni się tylko przełożeniem 5-tego 6-tego biegu
Ralliart: 5 - 1.000, 6-0,775
Evo X: 5-0,983, 6-0,731.
Różnica jest też w programie.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-09-2020, 18:28   

Luke1 napisał/a:
Różnica jest kolosalna w tym trybie. Czujesz zmianę biegu jakby ktoś kopał w plecy 😜
Ale mówisz o zmianie automatycznej czy manualnie. Manualnie to raczej nie powinno być różnicy w zmianie.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-2020, 21:14   

Różnice czujesz w S-Sport zarówno na łopatkach jak i D bo ta zmiana jest taka "agresywna". Tak jakby to sprzęgło działało inaczej.
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 29-09-2020, 23:26   

Luke1 napisał/a:
Drogi do S-Sport.
1. Sam możesz zrobić bo linki i programy są w necie.
2. Easy way https://www.wtftuned.com/...irmware-s-sport

Jakiego kabla/interfejsu używasz wgrywania softu ?
Czy korzystałeś również opcji adaptacji w tym oprogramowaniu ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-09-2020, 07:23   

Kabel to tactrix z aliexpress.
Tak adaptacji używałem tylko trzeba w jakieś ustronne miejsce bo obroty wtedy utrzymuje na 4tys przez jakiś czas i tak kilka razy.
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 30-09-2020, 07:50   

https://allegro.pl/oferta/tactrix-openport-2-0-ecu-chip-tuning-obdii-can-8610336198?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
Ten będzie ok? Zależy mi na czasie :)
Mógłbyś użyczyć jakąś instrukcje jak to wszystko zainstalować?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-09-2020, 13:25   

Kabelek wygląda ok. Dla pewności czy działa zainstalować można np evoscan czy ma połączenie ze sterownikiem.

Tutaj pełne info odnośnie instalacji. Na YouTube też jest film.

https://www.evolutionm.ne...sh-tactrix.html
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 01-10-2020, 14:35   

Jeszcze jedno pytanie robiłeś pierwszy flash czy teach-in ?

Dzisiaj zamówiłem evoscan placac paypal, ciekawe czy przyjdzie link z programem. Sama strona www nie napawa optymizmem, mocno archaiczna.

Skad brales Evoscan ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2020, 18:23   

Z tej stronki https://evoscan.com/

Najpierw flash, potem jazda. Z tego co pamiętam skrzynia musi mieć 65 stopni (olej) i dopiero teach in ale to doczytaj dla pewności ile tam powinno być.
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 01-10-2020, 22:00   

Cytat:
Z tej stronki https://evoscan.com/

Czyli zapłaciłeś i wysłali maila z programem ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2020, 06:59   

Dostajesz program i klucz do aktywacji.
 
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 03-10-2020, 20:39   

Luke1 napisał/a:
Różnica jest kolosalna w tym trybie. Czujesz zmianę biegu jakby ktoś kopał w plecy 😜


A w trybie sekwencyjnym jest jakaś różnica co do pracy skrzyni? Ciekawi mnie też jak skrzynia RA zniesie takie zmiany biegów. Nie chciałbym drugi raz robić tarcz sprzęgłowych :D

Luke1 napisał/a:
Mam dograny soft pod kąta i nie wywala żadnych błędów. Jak zmieniłem co prawda i jechałem do domu na starym jeszcze to oczywiście błąd że odczyt poza zakresem. Na nowym jest spokój.


A no to to samo co i u mnie z tym, że Ty wgrałeś soft a ja użyłem emulatora.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Luke1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2020, 10:39   

Dla skrzyni taka zmiana jest jeszcze bezpieczniejsza bo tarczka mniej dostaje. Dla tego nawet zalecane jest używanie Sport i SSport jak bardziej cisniesz autko. W Evo to działa to i w RA musi. Skrzynia ta sama jakby nie było. Jest też LC ale nie sprawdzałem. Szkoda mi męczyć napędu.

Wygraj soft albo niech wygrają Ci zdalnie i będziesz mega zadowolony. Jak będziesz w okolicach Warszawy to mogę zaprezentować działanie na tym trybie 😉
 
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 06-10-2020, 12:59   

Luke1 napisał/a:
Skrzynia ta sama jakby nie było.


No właśnie wbrew pozorom nie jest to ta sama skrzynia. W RA jest słabsza trochę skrzynia. Ale dałeś mi do myślenia, żeby i u siebie to wgrać.

Luke1 napisał/a:
Jak będziesz w okolicach Warszawy to mogę zaprezentować działanie na tym trybie 😉


Jak będę wiedział, że będę w okolicy to odezwę się. Chętnie zobaczę jak to hula.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.