 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G + LPG] PILNIE POTRZEBNA POMOC!!! |
Autor |
Wiadomość |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 07:41 [1G + LPG] PILNIE POTRZEBNA POMOC!!!
|
|
|
WITAM
miśka kupiłem trochę ponad miesiąc temu jest to eclips 2.0 diamond z 92 roku, w aucie zainstalowany był gaz od 2 latu kład bingo s. Spalanie wynosiło ok 14 litrów nie wiem czy to normalne ale mniejsza z tym. Przejdę do sedna otóż jade sobie wczoraj i nagle gaz mi się wyłączył i zaskoczyła benzyna kontrolka migała ale przełączenie nie nastąpiło po paru kilometrach wskoczył ale gdy przyhamowałem to znowu wskoczyła benzyna i już nic się nie zmieniło jadąc dalej przy dodawaniu gazu coś mi pukało poza tym jak puściłem na luz to obroty zaczęły skakać 1000-1500 ale nie gaz dopiero po następnych kilku kilosach zgasł i już nie dał się odpalić. Okazało się że z chłodnicy zniknęła cała woda i mam wyciek z silnika. Na moje oko poszła uszczelka pod głowicą to na pewno. Nie wiem tylko czy to że mam wyciek oleju miało wpływ na to że gaz mi się wyłączył i co to było to stukanie, czekam z niecierpliwością na opinie, mam nadzieję że do wieczora go ściągnę. Nara |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 10:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-05-2007, 10:39
|
|
|
Prwadopodobnie brak wody spowodował zamarznięcie parownika do LPG i dlatego autko przeszł automatycznie w tryb PB. Wyciek oleju to dość spotykana sprawa przy tym silniku, najczęśćiej spod pokrywy zaworów. Przy wymianie uszczelki pod głowicą konieczne będzie zmienić uszczeklę pod pokrywą zaworów. Składa się ona z dwóch części uszczelki i paska silikonowego. Uszczelki pod głowice jak i pod pokrywę zaworów polecam założyć ORGINAŁ. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 19:41
|
|
|
stukanie to może popychacze zaworów przy zbyt niskim cisnieniu oleju. |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2007, 07:15
|
|
|
powoli dobieram się do tej uszczelki wczoraj nie miałem za dużo czasu dzisiaj mam nadzieję to zrobić, martwią mnie jeszcze te obroty falujące myślicie że to też wina tego wycieku |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-06-2007, 21:23
|
|
|
Cytat: | martwią mnie jeszcze te obroty falujące myślicie że to też wina tego wycieku |
... raczej brudna przpustnica, albo silniczek krokowy, w najgorszym przypadku to komputer sterujący silnikiem tzw. ECU, w sensie kondensatory do wymiany. Ale pomału zacznij od uszczelki, a później sukcesywnie bedziemy pomagać |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
DOMIN [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2007, 19:48
|
|
|
zanim weżniesz się za uszczelke sprawadz ciśnienie na tłokach, jeśli jest dobrze to może winy trzeba szukać np. w dziurawej chłodnicy(miałem podobną sytuacje do Ciebie). Falujące obroety mogą być przyczyną niewyregulowania(rozregulaownia) inst.gazowej za dużo powietrza
Pozdrawiam
Daj znać jak sprawdzisz |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 02:22
|
|
|
witam
więc tak dziś byłem na regulacji gazu teraz na gazie chodzi lepiej niz na benzynie mam jeszcze mały problem z odpalaniem raz kręci krótko a raz trzeba go nieźle piłować co to może być? dzięki za wcześniejsze wskazówki |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 03:30
|
|
|
odpalasz na BP czy LPG? |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 12:40
|
|
|
odpalam tylko na benie |
|
|
|
 |
|
|