Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G + LPG] PILNIE POTRZEBNA POMOC!!!
Autor Wiadomość
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 07:41   [1G + LPG] PILNIE POTRZEBNA POMOC!!!

WITAM
miśka kupiłem trochę ponad miesiąc temu jest to eclips 2.0 diamond z 92 roku, w aucie zainstalowany był gaz od 2 latu kład bingo s. Spalanie wynosiło ok 14 litrów nie wiem czy to normalne ale mniejsza z tym. Przejdę do sedna otóż jade sobie wczoraj i nagle gaz mi się wyłączył i zaskoczyła benzyna kontrolka migała ale przełączenie nie nastąpiło po paru kilometrach wskoczył ale gdy przyhamowałem to znowu wskoczyła benzyna i już nic się nie zmieniło jadąc dalej przy dodawaniu gazu coś mi pukało poza tym jak puściłem na luz to obroty zaczęły skakać 1000-1500 ale nie gaz dopiero po następnych kilku kilosach zgasł i już nie dał się odpalić. Okazało się że z chłodnicy zniknęła cała woda i mam wyciek z silnika. Na moje oko poszła uszczelka pod głowicą to na pewno. Nie wiem tylko czy to że mam wyciek oleju miało wpływ na to że gaz mi się wyłączył i co to było to stukanie, czekam z niecierpliwością na opinie, mam nadzieję że do wieczora go ściągnę. Nara
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 10:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-05-2007, 10:39   

Prwadopodobnie brak wody spowodował zamarznięcie parownika do LPG i dlatego autko przeszł automatycznie w tryb PB. Wyciek oleju to dość spotykana sprawa przy tym silniku, najczęśćiej spod pokrywy zaworów. Przy wymianie uszczelki pod głowicą konieczne będzie zmienić uszczeklę pod pokrywą zaworów. Składa się ona z dwóch części uszczelki i paska silikonowego. Uszczelki pod głowice jak i pod pokrywę zaworów polecam założyć ORGINAŁ.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 19:41   

stukanie to może popychacze zaworów przy zbyt niskim cisnieniu oleju.
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2007, 07:15   

powoli dobieram się do tej uszczelki wczoraj nie miałem za dużo czasu dzisiaj mam nadzieję to zrobić, martwią mnie jeszcze te obroty falujące myślicie że to też wina tego wycieku
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2007, 21:23   

Cytat:
martwią mnie jeszcze te obroty falujące myślicie że to też wina tego wycieku

... raczej brudna przpustnica, albo silniczek krokowy, w najgorszym przypadku to komputer sterujący silnikiem tzw. ECU, w sensie kondensatory do wymiany. Ale pomału zacznij od uszczelki, a później sukcesywnie bedziemy pomagać :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2007, 19:48   

zanim weżniesz się za uszczelke sprawadz ciśnienie na tłokach, jeśli jest dobrze to może winy trzeba szukać np. w dziurawej chłodnicy(miałem podobną sytuacje do Ciebie). Falujące obroety mogą być przyczyną niewyregulowania(rozregulaownia) inst.gazowej za dużo powietrza
Pozdrawiam
Daj znać jak sprawdzisz
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 02:22   

witam
więc tak dziś byłem na regulacji gazu teraz na gazie chodzi lepiej niz na benzynie mam jeszcze mały problem z odpalaniem raz kręci krótko a raz trzeba go nieźle piłować co to może być? dzięki za wcześniejsze wskazówki
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 03:30   

odpalasz na BP czy LPG?
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 12:40   

odpalam tylko na benie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.