Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Sonda lambda po raz n-ty??
Autor Wiadomość
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2007, 23:39   [CA5A 1.8] Sonda lambda po raz n-ty??

Wiem ze bylo juz wiele razy na ten temat ale mam dalej problem z obrotami w CA0 Gti (przepustnica czyszczona, regulacja itd) wolne obroty mam tak pod 3 tys i mam pytanie bylem wpiac pod komputer colcika i bledów zadnych nie pokazal ale gosciowi nie spododobała sie sonda z tego co widziałem na komputerku pokazywała napiecie 0,29mV - 0,39mV i zadnego innego ? czy to bedzie wina sondy ? i mam ja kupic ? bo niewiem bo taka jak ja potrzebuje kosztuje 300pln (4 kabelki: biały, niebieski, czarny, czarny ) a nie chcialbym wyrzucic tej kasy zeby sie okazalo ze to nie to i takie pytanie czy tam oby napewno sa sa dwa kable czarne czy moze ten jeden czarny to jest inny kolor tylko brudny ale raczej nie wygladal na brudny ?

No i najwazniejsze czy myslicie ze to wina sondy ??
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 30-05-2007, 01:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dzino3
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2007, 23:55   Re: Sonda ??

pawcio777 napisał/a:
Wiem ze bylo juz wiele razy na ten temat ale mam dalej problem z obrotami w CA0 Gti (przepustnica czyszczona, regulacja itd) wolne obroty mam tak pod 3 tys i mam pytanie bylem wpiac pod komputer colcika i bledów zadnych nie pokazal ale gosciowi nie spododobała sie sonda z tego co widziałem na komputerku pokazywała napiecie 0,29mV - 0,39mV i zadnego innego ? czy to bedzie wina sondy ? i mam ja kupic ? bo niewiem bo taka jak ja potrzebuje kosztuje 300pln (4 kabelki: biały, niebieski, czarny, czarny ) a nie chcialbym wyrzucic tej kasy zeby sie okazalo ze to nie to i takie pytanie czy tam oby napewno sa sa dwa kable czarne czy moze ten jeden czarny to jest inny kolor tylko brudny ale raczej nie wygladal na brudny ?

No i najwazniejsze czy myslicie ze to wina sondy ??
sluchaj sonda az tyle nie ma do znaczenia co do wolnych obrotow mam z tym do czynienia prawie kazdy dzien wypnij sonde na chodzacym silniku i zobaczysz a jeszcze jedno masz dwie czy jedna

[ Dodano: 30-05-2007, 00:01 ]
jest wiele rzeczy ktore moga miec wspolnego z obrotami

[ Dodano: 30-05-2007, 00:04 ]
silnik krokowy podstawa a komp nie pokazuje wszystkich bledow sprawdz go moze sie zacial

[ Dodano: 30-05-2007, 00:15 ]
jak masz samostart to na chodzacym silniku uzyj go na caly kolektor ssacy jesli silnik zwiekszy obroty to uszczelka albo kolektor uszkodzony
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 00:21   

tez mi wlasnie ta sonda co do obrotow nie lezy tylko bardziej krokowy, wlasnie sprobuje ja jutro odpiac i wtedy zobacze co sie bedzie dzialo, a jak sprawdzic czy krokowy sie nie zacial mam cos takiego ze od razu po odpaleniu obroty tak jakby "chciały" byc dobre a po doslaownie 1s - 2s podnosza sie do gory ?!

[ Dodano: 30-05-2007, 00:23 ]
aha mam jedna sonde tylko przed kat-em, a najlepsze jest to ze czasem mam dobre obroty ale naprawde rzadko
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-05-2007, 00:36   

Silniczek krokowy się zacina albo łapie gdzieś "fałszywe" powietrze w układzie dolotowym.
 
 
Gabek_82
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 20:39   

Zeby nie zakladac nowego tematu pozwolcie ze sie podepne..... mianowicie:


Padla mi sonda lambda.. mam juz "nowa" tzn uzywke ale jeszcze w dobrym stanie zatem zamienie je,ale nasuwa mi sie pytanie czy podczas instalacjii bed e musial zwrocic na cos szczegolna uwage?? czy mam ja jakos nasmarowac na gwincie jakims towotem??

[ Dodano: 30-05-2007, 20:42 ]
itp....., itd..... :)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-05-2007, 20:53   

Raczej pomiedziować czymś co potem ułatwi wykręcenie chyba że do wkręcenia w kolektor to się nie nadaje...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 21:59   

Sprawdzilem u siebie krokowy i on jest dobry i działa jutro bede jakos patrzyl na sonde co sie bedzie dzialo jak ja odepne itp, jezeli macie jakies pomysly to piszcie :)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-05-2007, 23:27   

pawcio777 napisał/a:
jezeli macie jakies pomysly to piszcie


Uszkodzony zawór woskowy w przepustnicy (zamyka dopływ powietrza jak się silnik nagrzewa).
Jak ustawiasz obroty to udaje Ci się zrobić około 800? Czy śrubki nie da się bardziej wkręcić a silnik chodzi na 3000?
 
 
Gabek_82
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 23:36   

saphire : no ja mam sonde za kolektorem przed katalizatorem ,, a czy moge pomiedziowac??

[ Dodano: 30-05-2007, 23:37 ]
przperaszam .... czym moge pomiedziowac?? jakis preparat??
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-05-2007, 23:52   

Gabek_82 napisał/a:
przperaszam .... czym moge pomiedziowac?? jakis preparat??


Smar miedziany. W motoryzacyjnym można dostać (przynajmniej ja dostałem). Czasem sonda ma kapturek plastikowy, jak go zdejmiesz to już tam ma nasmarowane
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-05-2007, 23:53   

Różne preparaty w spray'u np. cynk, miedź itp: http://www.chemopak.isf.pl/sist.html
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-05-2007, 09:02   

miedziany pojdzie w diably - na temp. to on jest odporny, ale nie na ogien
porzadna sonda (NTK, Walker) ma pod kapturkiem specjalny smar do tego celu (taki szary, gesty - najczesciej) - tak jak pisal Josie
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 10:20   

josie napisał/a:
pawcio777 napisał/a:
jezeli macie jakies pomysly to piszcie


Uszkodzony zawór woskowy w przepustnicy (zamyka dopływ powietrza jak się silnik nagrzewa).
Jak ustawiasz obroty to udaje Ci się zrobić około 800? Czy śrubki nie da się bardziej wkręcić a silnik chodzi na 3000?

Nie da sie ustawic na 800 :( I wlasnie srubki nie da sie bardziej wkrecic a silnik chodzi na 3000, a jak ja odkrece to mu poprostu obroty jeszcze wzrastaja
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-05-2007, 12:39   

Krzyzak napisał/a:
miedziany pojdzie w diably - na temp. to on jest odporny, ale nie na ogien


Nie pójdzie. Jest odporny do ponad 1000st z tego co pamiętam i polecany do takich spraw (wydechowych)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-05-2007, 14:49   

Dziwne, że nie zgłasza zadnych błędów :? Może warto poczytać mój (na szczęście przeszły) problem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.