Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kmer
13-10-2009, 12:43
GALANT VR 4
Autor Wiadomość
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-05-2007, 14:54   GALANT VR 4

Witam! Mam takie przemyślenia...
Czy trudno jest kupić galanta vr 4?? Jak jest z tą przeróbką??czy bardzo ciężko jest przerobić takie autko na lewą strone??Jakie wogóle ceny są takiego diabła :D ??
Jak wygląda sprawa ze ściągnięciem do Polski vr4??Czy dużo potrzeba zachodu żebym mógł sie cieszyć z posiadania takieg cacka??Czy wogóle podioł by sie ktoś ściągnięcia takiego autka z UK??
Pozdrawiam.
 
 
 
korek
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 15:33   

ja też o tym już myśle pare miesięcy tylko że chce kupić rozbitego i przełożyć silnik i napęd do swojego, mam kolege w UK i mówił że jest pare sztuk na sprzedaż (tylko że są "całe"), większego trudu napewno by nie było z jego zakupem. Co do przeróbki wydaje mi się że nie byłoby to łatwe, napewno różni się zawieszeniem... co do przekładki z prawej na lewą stronę to bym się nie podejmował, inna maglownica... i pewnie póżniej by wszystko trzeszczało.
za całe takie autko z '99 roku chcą ok 40tyś zł.

pzdr.
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-05-2007, 15:42   

No wiem że cieżko by było,ale to przecież jest 2.5 v6 tyle ze na turbinach,no to chyba by niezmieniali całej taśmy produkcyjnej ze względu na pare tyś. sztuk. Więc myślę,że większość elementów pasuje ze zwykłej v6.
(Widocznie nikt nierozbija takich wózków,a jak już to"jakby nie klepał to wychodzi przystanek autobusowy" :mrgreen: )
Ach te marzenia...
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-05-2007, 16:17   

Panowie - przestancie marzyc. EC5 i EA5 to niemalze 2 rozne auta - chyba latwiej byloby przelozyc srodek wraz z kierownica i scianka grodziowa z wersji Euro do wersji Japan/GB niz na odwrot. A na pewno bezpieczniej, gdyz VR4 procz silnika ma jeszcze inne zawieszenie, hamulce a nawet plyte podlogowa.
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-05-2007, 16:25   

Niewierze w to że aż tyle by zmienili...
To by było nieopłacalne chyba dla koncernu...
Pozatym jest wiele innych marek,które mają mocniejsze wersje i tylko zmienione chamulce i nawet nie zmienone zawieszenie,tylko przerególowane na lepiej trzymające drogi i wytrzymalsze...
I tyle...
 
 
 
KarolS 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2007, 17:02   

Galant VR-4 ma napęd na 4 koła. Jak wyobrażasz sobie pociągnięcie wału napędowego pod spodem przy podłodze od wersji z napędem na przód? Tunelem na wydech?
_________________

 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-05-2007, 17:03   

Aha no tak...
Zapomniałem...
:oops:
dobra,ale można zostawić skrzynie ze zwykłego v6(jezeli pasuje) i miec na jedna os...
(w calibrze tak miałem...)

[ Dodano: 31-05-2007, 17:15 ]
korek_wawa napisał/a:
ja też o tym już myśle pare miesięcy tylko że chce kupić rozbitego i przełożyć silnik i napęd do swojego

pzdr.


Nie prościej i napewno taniej było by załorzyć turbine i troche pokombinować przy silniku i kompie??
Myśle że w ten sposób bez problemu można osiągnąć ok.250 kucy i bez bawienia sie w SWAP silnika i zmiany połowy autka...
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-05-2007, 17:48   

Panowie korek_wawa i Krzys, mam do Was OLBRZYMIĄ prośbę.
Jak już zdarzy Wam się zakup VR4 i zrobicie jakąkolwiek przekładkę to przejedźcie z 1000km tym autem po jakimś zamkniętym torze. Jak nic się Wam nie rozsypie i auto będzie nadal sprawne i normalnie się zachowywało podczas jazdy, to dopiero później wyjeżdżajcie na drogę publiczną.
...to tylko taka moja wielka prośba do Was.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-06-2007, 16:03   

Co do cen, to na AutoTraderze VR4/Legnum chodzą już od 4000 GBP (rocznik 1997/98 przebieg ok. 70k mil), najbardziej popularne są VR4 Type S sprowadzane bezpośrednio z Japonii (mają mały przebieg i dobry stan techniczny, gdyż muszą jeszcze przejść badania techniczne importowe). Ostatnio był taki z 2000 roku z 41k mil za 5900 GBP. Na angielską kieszeń to taniocha.
Niestety, rację ma Krzyzak - Galant VR4 (Legnum) ma więcej wspólnego z Lancerem EVO VII i VIII. Buda przypomina Gala, ale w środku to tak naprawdę Lancer EVO.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2007, 00:20   

VR-4 ze zwykłym galantem ma wspólne chyba tylko szyby.
To jest zupełnie inne auto niż V6.
Rocznik 97 - 98 to tzw. pre-facelift 260 koników po '98 to facelifty, 280 kucyków, zmieniony spojler, podwójne światła w spojlerze (zewnętrzne to swiatła doświetlające zakręt przy włączonym kierunkowskazie) i wiele, wiele innych zmian. Była też wersja RalliArt (jestem jej szczęśliwym posiadaczem) z fotelami RECARO, kierownicą MOMO i paroma innymi zabawkami. Oficjalnych RalliArt-ów sprowadzono do UK tylko 200 sztuk, także jest to dość żadkie auto.
Zgodzę się ze swinks_UK że Galant VR4 ma więcej wspólnego z EVO niż ze zwykłym galantem.

Poniżej zdjęcie mojego przodu z podwójnymi lampami

 
 
Rangarok
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2007, 22:43   

Nevman1 napisał/a:
VR-4 ze zwykłym galantem ma wspólne chyba tylko szyby.
To jest zupełnie inne auto niż V6.
Rocznik 97 - 98 to tzw. pre-facelift 260 koników po '98 to facelifty, 280 kucyków, zmieniony spojler, podwójne światła w spojlerze (zewnętrzne to swiatła doświetlające zakręt przy włączonym kierunkowskazie) i wiele, wiele innych zmian. Była też wersja RalliArt (jestem jej szczęśliwym posiadaczem) z fotelami RECARO, kierownicą MOMO i paroma innymi zabawkami. Oficjalnych RalliArt-ów sprowadzono do UK tylko 200 sztuk, także jest to dość żadkie auto.
Zgodzę się ze swinks_UK że Galant VR4 ma więcej wspólnego z EVO niż ze zwykłym galantem.

Poniżej zdjęcie mojego przodu z podwójnymi lampami

[url=http://img362.images....th.jpg]Obrazek[/URL]



Wow !!..... VR-4 to dla mnie mistrzostwo swiata :)
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-10-2007, 08:40   

Krzys napisał/a:
Niewierze w to że aż tyle by zmienili...
To by było nieopłacalne chyba dla koncernu...


Masz racje.....po prostu na płytę Evo nałożyli blachy Galanta...i to mieli i to... :)

A propo swapa, to gdzieś już był temat i ktoś zrobił VR4 LH. Czy do tej pory się rozsypał, nie wiem...
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 13:14   

Tak, ktoś zrobił swapa ale długo nie wytrzymał, podobno teraz ktoś robi drugiego.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Osobiście nie polecam. To już nigdy nie będzie to samo auto IMHO
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-10-2007, 13:46   

Nevman, co masz na mysli, ze dlugo nie wytrzymał? Co sie stalo? Mówisz o takim czerwonym kombi swapowanym z białego??
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 13:51   

Sorry ale nie pamiętm szczegółów, na któryms innym forum ktoś opisywał nawet ze zdjęciami. Gdzies tu był nawet link. Auto podobno jeździło na tyle krótko ze własciciel nie zdązył nawet zrobic zdjęcia po przeróbce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.