Przesunięty przez: Kmer 13-10-2009, 12:43 |
GALANT VR 4 |
Autor |
Wiadomość |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-05-2007, 14:54 GALANT VR 4
|
|
|
Witam! Mam takie przemyślenia...
Czy trudno jest kupić galanta vr 4?? Jak jest z tą przeróbką??czy bardzo ciężko jest przerobić takie autko na lewą strone??Jakie wogóle ceny są takiego diabła ??
Jak wygląda sprawa ze ściągnięciem do Polski vr4??Czy dużo potrzeba zachodu żebym mógł sie cieszyć z posiadania takieg cacka??Czy wogóle podioł by sie ktoś ściągnięcia takiego autka z UK??
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
korek [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 15:33
|
|
|
ja też o tym już myśle pare miesięcy tylko że chce kupić rozbitego i przełożyć silnik i napęd do swojego, mam kolege w UK i mówił że jest pare sztuk na sprzedaż (tylko że są "całe"), większego trudu napewno by nie było z jego zakupem. Co do przeróbki wydaje mi się że nie byłoby to łatwe, napewno różni się zawieszeniem... co do przekładki z prawej na lewą stronę to bym się nie podejmował, inna maglownica... i pewnie póżniej by wszystko trzeszczało.
za całe takie autko z '99 roku chcą ok 40tyś zł.
pzdr. |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-05-2007, 15:42
|
|
|
No wiem że cieżko by było,ale to przecież jest 2.5 v6 tyle ze na turbinach,no to chyba by niezmieniali całej taśmy produkcyjnej ze względu na pare tyś. sztuk. Więc myślę,że większość elementów pasuje ze zwykłej v6.
(Widocznie nikt nierozbija takich wózków,a jak już to"jakby nie klepał to wychodzi przystanek autobusowy" )
Ach te marzenia... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24299 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2007, 16:17
|
|
|
Panowie - przestancie marzyc. EC5 i EA5 to niemalze 2 rozne auta - chyba latwiej byloby przelozyc srodek wraz z kierownica i scianka grodziowa z wersji Euro do wersji Japan/GB niz na odwrot. A na pewno bezpieczniej, gdyz VR4 procz silnika ma jeszcze inne zawieszenie, hamulce a nawet plyte podlogowa. |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-05-2007, 16:25
|
|
|
Niewierze w to że aż tyle by zmienili...
To by było nieopłacalne chyba dla koncernu...
Pozatym jest wiele innych marek,które mają mocniejsze wersje i tylko zmienione chamulce i nawet nie zmienone zawieszenie,tylko przerególowane na lepiej trzymające drogi i wytrzymalsze...
I tyle... |
|
|
|
 |
KarolS
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2007, 17:02
|
|
|
Galant VR-4 ma napęd na 4 koła. Jak wyobrażasz sobie pociągnięcie wału napędowego pod spodem przy podłodze od wersji z napędem na przód? Tunelem na wydech? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-05-2007, 17:03
|
|
|
Aha no tak...
Zapomniałem...
dobra,ale można zostawić skrzynie ze zwykłego v6(jezeli pasuje) i miec na jedna os...
(w calibrze tak miałem...)
[ Dodano: 31-05-2007, 17:15 ]
korek_wawa napisał/a: | ja też o tym już myśle pare miesięcy tylko że chce kupić rozbitego i przełożyć silnik i napęd do swojego
pzdr. |
Nie prościej i napewno taniej było by załorzyć turbine i troche pokombinować przy silniku i kompie??
Myśle że w ten sposób bez problemu można osiągnąć ok.250 kucy i bez bawienia sie w SWAP silnika i zmiany połowy autka... |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2007, 17:48
|
|
|
Panowie korek_wawa i Krzys, mam do Was OLBRZYMIĄ prośbę.
Jak już zdarzy Wam się zakup VR4 i zrobicie jakąkolwiek przekładkę to przejedźcie z 1000km tym autem po jakimś zamkniętym torze. Jak nic się Wam nie rozsypie i auto będzie nadal sprawne i normalnie się zachowywało podczas jazdy, to dopiero później wyjeżdżajcie na drogę publiczną.
...to tylko taka moja wielka prośba do Was. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-06-2007, 16:03
|
|
|
Co do cen, to na AutoTraderze VR4/Legnum chodzą już od 4000 GBP (rocznik 1997/98 przebieg ok. 70k mil), najbardziej popularne są VR4 Type S sprowadzane bezpośrednio z Japonii (mają mały przebieg i dobry stan techniczny, gdyż muszą jeszcze przejść badania techniczne importowe). Ostatnio był taki z 2000 roku z 41k mil za 5900 GBP. Na angielską kieszeń to taniocha.
Niestety, rację ma Krzyzak - Galant VR4 (Legnum) ma więcej wspólnego z Lancerem EVO VII i VIII. Buda przypomina Gala, ale w środku to tak naprawdę Lancer EVO. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 00:20
|
|
|
VR-4 ze zwykłym galantem ma wspólne chyba tylko szyby.
To jest zupełnie inne auto niż V6.
Rocznik 97 - 98 to tzw. pre-facelift 260 koników po '98 to facelifty, 280 kucyków, zmieniony spojler, podwójne światła w spojlerze (zewnętrzne to swiatła doświetlające zakręt przy włączonym kierunkowskazie) i wiele, wiele innych zmian. Była też wersja RalliArt (jestem jej szczęśliwym posiadaczem) z fotelami RECARO, kierownicą MOMO i paroma innymi zabawkami. Oficjalnych RalliArt-ów sprowadzono do UK tylko 200 sztuk, także jest to dość żadkie auto.
Zgodzę się ze swinks_UK że Galant VR4 ma więcej wspólnego z EVO niż ze zwykłym galantem.
Poniżej zdjęcie mojego przodu z podwójnymi lampami
 |
|
|
|
 |
Rangarok [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 22:43
|
|
|
Nevman1 napisał/a: | VR-4 ze zwykłym galantem ma wspólne chyba tylko szyby.
To jest zupełnie inne auto niż V6.
Rocznik 97 - 98 to tzw. pre-facelift 260 koników po '98 to facelifty, 280 kucyków, zmieniony spojler, podwójne światła w spojlerze (zewnętrzne to swiatła doświetlające zakręt przy włączonym kierunkowskazie) i wiele, wiele innych zmian. Była też wersja RalliArt (jestem jej szczęśliwym posiadaczem) z fotelami RECARO, kierownicą MOMO i paroma innymi zabawkami. Oficjalnych RalliArt-ów sprowadzono do UK tylko 200 sztuk, także jest to dość żadkie auto.
Zgodzę się ze swinks_UK że Galant VR4 ma więcej wspólnego z EVO niż ze zwykłym galantem.
Poniżej zdjęcie mojego przodu z podwójnymi lampami
[url=http://img362.images....th.jpg]Obrazek[/URL] |
Wow !!..... VR-4 to dla mnie mistrzostwo swiata |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2007, 08:40
|
|
|
Krzys napisał/a: | Niewierze w to że aż tyle by zmienili...
To by było nieopłacalne chyba dla koncernu... |
Masz racje.....po prostu na płytę Evo nałożyli blachy Galanta...i to mieli i to...
A propo swapa, to gdzieś już był temat i ktoś zrobił VR4 LH. Czy do tej pory się rozsypał, nie wiem... |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 13:14
|
|
|
Tak, ktoś zrobił swapa ale długo nie wytrzymał, podobno teraz ktoś robi drugiego.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Osobiście nie polecam. To już nigdy nie będzie to samo auto IMHO |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2007, 13:46
|
|
|
Nevman, co masz na mysli, ze dlugo nie wytrzymał? Co sie stalo? Mówisz o takim czerwonym kombi swapowanym z białego?? |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 13:51
|
|
|
Sorry ale nie pamiętm szczegółów, na któryms innym forum ktoś opisywał nawet ze zdjęciami. Gdzies tu był nawet link. Auto podobno jeździło na tyle krótko ze własciciel nie zdązył nawet zrobic zdjęcia po przeróbce. |
|
|
|
 |
|