Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chrobotanie
Autor Wiadomość
Krolik123PL 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Głowno
Wysłany: 18-09-2020, 17:41   Chrobotanie

Witajcie. Dzisiaj zwróciłem uwagę po wyjechaniu z garażu galem ( 2.5 V6, 97r ) że gdy ruszam, popuszczając sprzęgło dodając gazu że mam takie chrobotnięcie. Gdy już popuszcze max sprzęglo doloze gazu, nic nie słychac, takze w trakcie dalszej jazdy. Takie zjawisko jest także przy cofaniu ale jak wspomnialem w momencie upuszczania sprzegla. Zdażało się podczas stawania na światłach że ten dźwiek nie występował. Czy to już któryś przegub daje o sobie znać? Nie posiadam chwilowo obecnych wibracji ( bądź ja osobiście ich nie czuje- pomijając wibrujący/drgający pedał sprzęgła gdy założywszy jadę na 3//4 biegu i tylko oprę stopę na pedale).


Dodam, że byłem u Pana Marka w Pabianicach jakieś 4 miesiące temu ze względu na chrobotanie na rozgrzanym silniku tylko na biegu jałowym, po czym stwierdził, że jest to luz na wale sprzęgłowym i do momentu kiedy nie wybija biegów, nie zgrzyta nie ma co się przejmować i jeździć. ( chrobotanie wtedy pojawiło się poo zmianie oleju z Liqui Moly 75w90 na Valvo 75w80 ).
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-09-2020, 17:45   

Mam podobnie, i obstawiam łożysko wyciskające sprzęgło . Jeżdżę już tak ze dwa lata.
_________________

 
 
 
Rafik318 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 20-09-2020, 23:19   

Witam temat znam ,nie polecam kupna tzw 2 skrzyni .
_________________
LUZ TO PODSTAWA,
 
 
Krolik123PL 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Głowno
Wysłany: 21-09-2020, 13:12   

Rafik co masz na mysli ?
 
 
Rafik318 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 04-11-2020, 23:56   GALANT 99 2.0

Krolik123PL napisał/a:
Rafik co masz na mysli ?


Lepiej wymienić łożysko w obudowie skrzyni są 2 ,u mnie do wymiany okazało się 1 ,wczesniej kupiłem tzw 2 skrzynie na grupie fb po wymianie skrzyni ,okazało się że przeguby wewnętrzne nie pasują,sprzedająca wysłała mi przeguby tez nie pasowały,okazało się ze skrzynia ktora kupiłem była podobno na rynek USA .Skończyło się naprawą mojej skrzyni i wymianą łożyska,koszt łożyska ok 100zł
_________________
LUZ TO PODSTAWA,
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-12-2020, 12:54   Re: GALANT 99 2.0

Rafik318 napisał/a:
Krolik123PL napisał/a:
Rafik co masz na mysli ?


Lepiej wymienić łożysko w obudowie skrzyni są 2 ,u mnie do wymiany okazało się 1 ,wczesniej kupiłem tzw 2 skrzynie na grupie fb po wymianie skrzyni ,okazało się że przeguby wewnętrzne nie pasują,sprzedająca wysłała mi przeguby tez nie pasowały,okazało się ze skrzynia ktora kupiłem była podobno na rynek USA .Skończyło się naprawą mojej skrzyni i wymianą łożyska,koszt łożyska ok 100zł


Jak już to mnimum 2 łozyska do wymiany, ale wiem ze to z obudowy się gównianie wyciaga, ale jak już go masz na wierzchu to uwierz mi ze rolki jego moją byc zuzyte. Robiłem juz kilak skrzyń to wiem.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.