 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chrobotanie |
Autor |
Wiadomość |
Krolik123PL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018 Posty: 7 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 18-09-2020, 17:41 Chrobotanie
|
|
|
Witajcie. Dzisiaj zwróciłem uwagę po wyjechaniu z garażu galem ( 2.5 V6, 97r ) że gdy ruszam, popuszczając sprzęgło dodając gazu że mam takie chrobotnięcie. Gdy już popuszcze max sprzęglo doloze gazu, nic nie słychac, takze w trakcie dalszej jazdy. Takie zjawisko jest także przy cofaniu ale jak wspomnialem w momencie upuszczania sprzegla. Zdażało się podczas stawania na światłach że ten dźwiek nie występował. Czy to już któryś przegub daje o sobie znać? Nie posiadam chwilowo obecnych wibracji ( bądź ja osobiście ich nie czuje- pomijając wibrujący/drgający pedał sprzęgła gdy założywszy jadę na 3//4 biegu i tylko oprę stopę na pedale).
Dodam, że byłem u Pana Marka w Pabianicach jakieś 4 miesiące temu ze względu na chrobotanie na rozgrzanym silniku tylko na biegu jałowym, po czym stwierdził, że jest to luz na wale sprzęgłowym i do momentu kiedy nie wybija biegów, nie zgrzyta nie ma co się przejmować i jeździć. ( chrobotanie wtedy pojawiło się poo zmianie oleju z Liqui Moly 75w90 na Valvo 75w80 ). |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-09-2020, 17:45
|
|
|
Mam podobnie, i obstawiam łożysko wyciskające sprzęgło . Jeżdżę już tak ze dwa lata. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rafik318
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2017 Posty: 3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 20-09-2020, 23:19
|
|
|
Witam temat znam ,nie polecam kupna tzw 2 skrzyni . |
_________________ LUZ TO PODSTAWA, |
|
|
|
 |
Krolik123PL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018 Posty: 7 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 21-09-2020, 13:12
|
|
|
Rafik co masz na mysli ? |
|
|
|
 |
Rafik318
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2017 Posty: 3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 04-11-2020, 23:56 GALANT 99 2.0
|
|
|
Krolik123PL napisał/a: | Rafik co masz na mysli ? |
Lepiej wymienić łożysko w obudowie skrzyni są 2 ,u mnie do wymiany okazało się 1 ,wczesniej kupiłem tzw 2 skrzynie na grupie fb po wymianie skrzyni ,okazało się że przeguby wewnętrzne nie pasują,sprzedająca wysłała mi przeguby tez nie pasowały,okazało się ze skrzynia ktora kupiłem była podobno na rynek USA .Skończyło się naprawą mojej skrzyni i wymianą łożyska,koszt łożyska ok 100zł |
_________________ LUZ TO PODSTAWA, |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-12-2020, 12:54 Re: GALANT 99 2.0
|
|
|
Rafik318 napisał/a: | Krolik123PL napisał/a: | Rafik co masz na mysli ? |
Lepiej wymienić łożysko w obudowie skrzyni są 2 ,u mnie do wymiany okazało się 1 ,wczesniej kupiłem tzw 2 skrzynie na grupie fb po wymianie skrzyni ,okazało się że przeguby wewnętrzne nie pasują,sprzedająca wysłała mi przeguby tez nie pasowały,okazało się ze skrzynia ktora kupiłem była podobno na rynek USA .Skończyło się naprawą mojej skrzyni i wymianą łożyska,koszt łożyska ok 100zł |
Jak już to mnimum 2 łozyska do wymiany, ale wiem ze to z obudowy się gównianie wyciaga, ale jak już go masz na wierzchu to uwierz mi ze rolki jego moją byc zuzyte. Robiłem juz kilak skrzyń to wiem. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|