Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
WYMIANA WTRYSKOW L200
Autor Wiadomość
Jack 
Mitsumaniak


Auto: L200 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 74
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 28-10-2020, 15:43   

Witam Kolegów
Temat podobny, więc nie będę zaczynał nowego wątku.
Poszukuję 4 wtrysków do Miśka - 2014 178 HP.
Numer OEM - MITSUBISHI 1465A367
DENSO (brak zamienników) - DCRI300890
Nie chcę regenerowanych, szukam nówek. Zadzwoniłem do mojego ulubionego dealera w Białymstoku (12 lat temu sprzedał mi pierwszego Misia L200< dziś już mam trzeciego) - i od ceny szczęka zaliczyła mi glebę.
Czy ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie.....
_________________
żadna sprawa nie jest przegrana dopóki chociaż jeden głupiec o nią walczy
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-10-2020, 09:00   

Jack napisał/a:
Witam Kolegów
Temat podobny, więc nie będę zaczynał nowego wątku.
Poszukuję 4 wtrysków do Miśka - 2014 178 HP.
Numer OEM - MITSUBISHI 1465A367
DENSO (brak zamienników) - DCRI300890
Nie chcę regenerowanych, szukam nówek. Zadzwoniłem do mojego ulubionego dealera w Białymstoku (12 lat temu sprzedał mi pierwszego Misia L200< dziś już mam trzeciego) - i od ceny szczęka zaliczyła mi glebę.
Czy ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie.....

Tak jak powiedziałem przez telefon, temat tych wtrysków ciężki.

[ Dodano: 30-10-2020, 10:21 ]
firomi napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:
ToMitsu napisał/a:
Witajcie, mam pytanie przy okazji wątku z wtryskami. Czy jest jakaś reguła, konieczność okresowej kalibracji czy zestrajania wtrysków....


Tak.
Przyuczanie mikrodawki wstępnej wtrysku.
Robi się to(powinno-ale nie każdy serwis to zrobi, bo często L200 nie dają się przyuczyć-wyskakuje nieznany błąd programowy;ja na to i tak znalazłem sposób i wymuszałem) na każdym przeglądzie. L200 ze skrzynią automatyczną nie wymaga serwisowego przyuczania mikrodawki bo sam to wykonuje.
Nie przyuczona mikrodawka wtrysku powoduje telepanie silnikiem a w skrajnych przypadkach mocne dymienie i problem ze wzrostem obrotów. Po 3tys.obr już wtedy nie ma znaczenia bo przed wtrysk jest tylko do około 3tys.obr.
Pozdr.



Witam kolegów,
mam problem ponieważ moje L200 nie chce się przyuczać do dawki paliwa po wymianie wtryskiwacza. Wtryskiwacz przypisałem bez problemu natomiast kiedy chcę przejść procedurę przyuczania dawki paliwa wyskakuję błąd dwa razy udało mi się rozpocząć procedurę(nie wiem jak bo po po prostu klikałem i za którymś razem rozpoczynało przyuczenie) temperatura wody 88 stopni samochód na ręcznym radio światła wyłączone akumulator nowy.
Kolega @jaceksu79 pisze o wymuszeniu ale niestety nie napisał jak to zrobić więc proszę o pomoc
Pozdrawiam


Jakim komputerem przyuczasz?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Jack 
Mitsumaniak


Auto: L200 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 74
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 30-10-2020, 12:00   

Wiem, Zbyszku. Dzięki za pomoc.
W końcu udało mi się pogadać z przedstawicielem producenta - Denso. Mają obecnie w produkcji, dostawy mają robić w grudniu. Złożyłem zamówienie w InterCars - są jednym z dealerów Denso w Polsce.
A Cena....za komplet tyle , co MMC liczy za 1 sztukę.
_________________
żadna sprawa nie jest przegrana dopóki chociaż jeden głupiec o nią walczy
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-10-2020, 15:44   

Jack napisał/a:
Wiem, Zbyszku. Dzięki za pomoc.
W końcu udało mi się pogadać z przedstawicielem producenta - Denso. Mają obecnie w produkcji, dostawy mają robić w grudniu. Złożyłem zamówienie w InterCars - są jednym z dealerów Denso w Polsce.
A Cena....za komplet tyle , co MMC liczy za 1 sztukę.

To dobrze że jest szansa. Pozdrawiam :)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
firomi 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2020
Posty: 4
Skąd: Stryków
Wysłany: 02-11-2020, 22:15   

zbyszekm2,
Jakim komputerem przyuczasz?
autocom cdp+ oryginał 2017r chociaż próbowałem też delphi,
w międzyczasie pojechałem do aso gdzie okazało się, że kupiłem nowy wtrysk denso po nr który mi z vinu podali w aso ale to jednak nie taki jak powinien być dlatego nie komp nie chce zakończyć procedury przyuczania.
mimo wszystko udało mi się wymusić przyuczanie przez kompletny przypadek.
Pojechałem do pompiarzy którzy regenerują wtryski, żeby mi swoim kompem zobaczyli i kazali mi poczekać więc sobie stał zapalony z otwartymi drzwiami kierowcy i pasażera i po chwili zaczął się przyuczać, a migająca kontrolka checka zgasła.
Mimo wszystko po całej naprawie samochód nie do użytku... trzęsie silnikiem jak nie wiem, mocy brak, błędów na kompie brak, spalanie 14 a było do 7.
robione były niby wszystkie wtryski u pompiarza wymieniona pompa ale po tej robocie jeden wtrysk padł i tego właśnie wymieniłem, ciśnienie na listwie dobre wszyskie parametry w porządku, turbo bije ładnie więc nie wiem gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-11-2020, 12:00   

firomi napisał/a:
zbyszekm2,
Jakim komputerem przyuczasz?
autocom cdp+ oryginał 2017r chociaż próbowałem też delphi,
w międzyczasie pojechałem do aso gdzie okazało się, że kupiłem nowy wtrysk denso po nr który mi z vinu podali w aso ale to jednak nie taki jak powinien być dlatego nie komp nie chce zakończyć procedury przyuczania.
mimo wszystko udało mi się wymusić przyuczanie przez kompletny przypadek.
Pojechałem do pompiarzy którzy regenerują wtryski, żeby mi swoim kompem zobaczyli i kazali mi poczekać więc sobie stał zapalony z otwartymi drzwiami kierowcy i pasażera i po chwili zaczął się przyuczać, a migająca kontrolka checka zgasła.
Mimo wszystko po całej naprawie samochód nie do użytku... trzęsie silnikiem jak nie wiem, mocy brak, błędów na kompie brak, spalanie 14 a było do 7.
robione były niby wszystkie wtryski u pompiarza wymieniona pompa ale po tej robocie jeden wtrysk padł i tego właśnie wymieniłem, ciśnienie na listwie dobre wszyskie parametry w porządku, turbo bije ładnie więc nie wiem gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny?

Ja skanuje MUT3 oryginalny Mitsubishi
podaj nr nadwoc=zia, sprawdze jakie wtryski powinieniec mieć, a ty napiszesz czy takie masz
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
firomi 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2020
Posty: 4
Skąd: Stryków
Wysłany: 03-11-2020, 20:24   

MMBJNKB407D035417 2006 2.5
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-11-2020, 09:22   

firomi napisał/a:
MMBJNKB407D035417 2006 2.5

1465A041
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
firomi 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2020
Posty: 4
Skąd: Stryków
Wysłany: 18-11-2020, 16:14   

no taki właśnie zamontowałem okazało się, że wtryski powinny mieć brązową wtyczkę i nr zaczynający się od 9000 natomiast ten co zamontowałem 1465A041 ma szarą wtyczkę i korektę o nr 9017 aso twierdzi, że 2 razy większą dawkę podaje ten wtrysk, a jeżeli wpiszę nr z wtryskiwacza to nie przechodzi programowania
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-12-2020, 10:06   

firomi napisał/a:
no taki właśnie zamontowałem okazało się, że wtryski powinny mieć brązową wtyczkę i nr zaczynający się od 9000 natomiast ten co zamontowałem 1465A041 ma szarą wtyczkę i korektę o nr 9017 aso twierdzi, że 2 razy większą dawkę podaje ten wtrysk, a jeżeli wpiszę nr z wtryskiwacza to nie przechodzi programowania

Nie jest to prawdą Pierwszy raz to słyszę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
drifen 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2022
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-05-2022, 20:35   

Witam
Mam podobny problem ale niech moderator podejmie decyzję czy nadaje się na nowy temat.
Posiadam Miśka 2.5 DiD automat 180kM.
Pierwszy problem który się pojawił to wejście auta w tryb awaryjny.Diagnoza mechanika -zawalony DPF a przyczyną tego wtryski. Po czyszczeniu DPF, wymianie wtrysków (nowe) auto zrobiło ok 500km i na biegu jałowy zaczynało gasnąć aż w końcu nie odpaliło.Doraźnie pomogło podpompowanie pompką i auto jeździło ok 300km do momentu kiedy nacisnąłem gaz do dechy...Samochód nie zredukował i poczułem jakby zaczynał puchnąć i faktycznie usłyszałem klekot gorszy niż w starych mercedesach i kupa białego dymu.Żeby mieć pewność po paru minutach jazdy powtórzyłem manewr i efekt ten sam w związku z czym powoli wróciłem do domku.Diagnoza mechanika- trzeba przeczyścić zbiornik paliwa i układ.Problem w tym że po tym zabiegu i dwóch dniach jazdy sytuacja wygląda tak samo.Czy ktoś podejrzewa co jest problemem?Mam nadzieję że przejrzyście opisałem sprawę a jak nie to proszę o info.pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.