[II 2.0 DID] Falujące Wolne Obroty / Głośny Osprzęt / Dławie |
Autor |
Wiadomość |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 25-04-2020, 15:23
|
|
|
obroty zwieksza na zimnym silniku przy wlaczonych nawiewach bo tak jest ECU zaprogramowany
jest w nagrzewnicy grzalka i dlatego pdwiekszone obroty sa
te chrabotanie na zimnym silniku i malych obrotach to normalne przy pompowtryskach-ropa za zimna jest a tym samym gestniejsza
no ale ty masz chyba Pb |
|
|
|
 |
ostry85
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.6 Inform MY2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-04-2020, 17:54
|
|
|
Lancera mam na PB, Outlandera mam na ON
Outlander faktycznie zwiększa obroty jak się włączy nawiew ale zwróćcie uwagę że jak auto się toczy i włączony jest nawiew to obroty spadną do standardowych (ok. 850 obr/min). Widocznie czujnik daje sygnał do komputera że auto jedzie i komputer wyłącza wtedy zwiekszenie obrotow
Ale do sedna, dziś czyściłem zawór EGR, przepustnicę i przepływomierz. Dolotu nie zdejmowałem ale wygarnąłem łyżką smoły ile mogłem. Wyobraźcie sobie że po 240 000 km było niewyobrażalnie dużo takiej raczej smoły niż nagaru. Przepustnica cała zalepiona tą smołą, a tłoczek od spalin nie mógł się domknąć. Ścianki całe zalepione smołą i asfaltem. Przepływomierz przeczyściłem profilaktycznie sprzętem do czyszczenia hamulców - jest najlepsze do gaźników i tego typu rzeczy.
Outlander 2.0 BSY ma mega fajny dostęp do zaworu EGR przez co czyszczenie to przyjemność.
Zwróciłem dzisiaj też uwagę na odmę która też sporo daje szlamu do układu dolotowego.
[ Dodano: 26-04-2020, 18:07 ]
A i zapomniałem odnieść się do obrotów na biegu jałowym. zobaczymy jak to długo potrwa i jak to długo się utrzyma ale teraz obroty w ogóle niech falują i odpala zdecydowanie lepiej. Zmiana jest odczuwalna!!! |
_________________ Mitsubishi Lancer. It's different for a reason.
 |
|
|
|
 |
DamnWamn
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019 Posty: 50 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-07-2020, 08:57
|
|
|
ostry85 napisał/a: | Z uwagi na fakt że auto ma prawie 240000 km przebiegu to wymieniłem rozrząd wraz z rolkami.
Po tym zabiegu zauważyłem znaczący spadek falujących obrotów na biegu jałowym. Praktycznie ustało falowanie.
|
Stawiam, że też miałeś przestawiony rozrząd (może Ci lekko przeskoczył). Przy wymianie napędu rozrządu ustawili go poprawnie i zaczął Ci śmigać jak trzeba.
U mnie falował, a po samym ponownym ustawieniu rozrządu chodzi już perfecto. |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-07-2020, 15:15
|
|
|
A u mnie ostatnio jednego dnia silnik chodzi idealnie równo, a innego trzęsie nim jak..., że nie idzie wytrzymać :/ |
|
|
|
 |
Cisaqq
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2019 Posty: 2 Skąd: Oława
|
Wysłany: 29-07-2020, 20:58
|
|
|
Witam. Pisze tutaj bo temat podobny Od roku jestem posiadaczem O2 2.0 did 169tys km chip tunung fabryczny na 170 km. Generalnie kupując go wiedziałem że jest trochę do zrobienia bo był zaniedbany auto po leasingowe gość miał firmę i woził nim wszystko od kabli po cement ale cena spoko więc nastawiłem się że powoli ogarne na stacji powiedzieli że silnik suchy zawieszenie do roboty o tyle. No i się zaczęło wymiana oleju filtrów oleju w mostach plus wymiana zawieszenia przerabianie na osobowy no i powoli zaczęły wychodzić mankamenty tu hamulce ciekły zaczęło się szarpanie na 3 pierwszych biegach przy obrotach 1900-2100 problemy z odpaleniem na ciepłym silniku po trasie dłużej kręci. potem z turbo wycieki wszystko ogarniałem na bieżąco oprócz szarpania. Wymieniłem sprzegło z dwumasą bo trochę się ślizgało i telepało troszke. Po chwili postanowiłem wymienić rozrząd dla świętego spokoju plus uszczelki pod wakum pompą i nowy egr... Szarpanie nie ustapiło raz jest raz nie ma plus nowy objaw zaczęło szarpać autem po przejechaniu 40km delikatnie ale czuć i słychać że coś jest nie tak no i na trasie po około 300 km zrobieniu od wymiany rozrządu wyskoczył mi check engine i mechanik stwierdził że błędy na 2 i 3 wtrysku wlanie do Baku liquid molly nic nie dlao. I teraz pytanie czy to możliwe że źle ustawił rozrząd albo czujnik Wału jest walnięty i daje źle informacje dlatego ciężko odpalić po trasie i pokazuje błędy na wtryskach? Powoli załamuje ręce bo wpakowałem w auto już 11tys zł i nie brakuje kasy żeby jeszcze wtryski robić... Też jestem z okolic Wrocławia może macie jakieś namiary na dobrego speca od miśków oława i okolice? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2020, 21:53
|
|
|
to silnik vw więc raczej do speców od tej marki się udaj |
|
|
|
 |
Cisaqq
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2019 Posty: 2 Skąd: Oława
|
Wysłany: 30-07-2020, 04:36
|
|
|
DamnWamn,u mnie obrroty nie falują no może delikatnie drgnie no ale raczej wskazówka stoi jak wryta a auto nie kopci bynajmniej ja nie zauważyłem. a mógłbyś dać namiar do tych czarodziejów co i w końcu auto ogarneli? |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 21-08-2020, 10:05
|
|
|
Czy ktorys z kolegów pracujących na programie delphi moze mi wyjasnić co oznacza parametr "wtrysk główny" wyrażany w jednostkach stopnie/crs? I ewentualnie podanie jaką wartosc tego parametru macie w swoich autach?
[ Dodano: 12-10-2020, 21:07 ]
Powyższe zapytanie nadal aktualne....czy ktos z was uzywa programu deplhi i poda mi wskazanie parametru "wtrysk glowny" ??? |
|
|
|
 |
Michal_A
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2020, 11:22
|
|
|
Cześć,
Podłączę sie ze swoim pytaniem. Czy ktoś z Was mial problem z nierówną pracą w zimie po pierwszym odpaleniu? U mnie pojawia się to zazwyczaj po nocy i trwa okolo 30s, gaz nie działa, dopiero po tym czasie podnoszą sie obroty i gaz zaczyna działać. Wtryski, pompa w baku, rozrząd niby ok, błędów brak. Jak jest ciepło nie ma problemu. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 08-12-2020, 22:12
|
|
|
swiece do sprawdzenia |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Michal_A
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2020, 00:04
|
|
|
Świece sprawdzone przy okazji pompowtryskow, niby sprawne |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 09-12-2020, 00:30
|
|
|
to sprawdz jeszcze czy pompa elektryczna pompuje paliwo do vacu |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Michal_A
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2020, 12:05
|
|
|
Paliwo bylo podpinane na krótko podobno - wg tego co ASO twierdzi. Wymienię świece żarowe profilaktycznie bo raczej od nowości są. Dzięki za podpowiedzi.
[ Dodano: 27-12-2021, 13:32 ]
Przyszła zima i problem wrocił, zebrałem logi - zastawia mnie wykres ilości powietrza zadanego i aktualnego jak i doładowania. Czy u Was też to tak wygląda?
Wykres
Logi |
|
|
|
 |
|