Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Falujące Wolne Obroty / Głośny Osprzęt / Dławie
Autor Wiadomość
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 25-04-2020, 15:23   

obroty zwieksza na zimnym silniku przy wlaczonych nawiewach bo tak jest ECU zaprogramowany
jest w nagrzewnicy grzalka i dlatego pdwiekszone obroty sa
te chrabotanie na zimnym silniku i malych obrotach to normalne przy pompowtryskach-ropa za zimna jest a tym samym gestniejsza
no ale ty masz chyba Pb
 
 
ostry85 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.6 Inform MY2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-04-2020, 17:54   

Lancera mam na PB, Outlandera mam na ON

Outlander faktycznie zwiększa obroty jak się włączy nawiew ale zwróćcie uwagę że jak auto się toczy i włączony jest nawiew to obroty spadną do standardowych (ok. 850 obr/min). Widocznie czujnik daje sygnał do komputera że auto jedzie i komputer wyłącza wtedy zwiekszenie obrotow

Ale do sedna, dziś czyściłem zawór EGR, przepustnicę i przepływomierz. Dolotu nie zdejmowałem ale wygarnąłem łyżką smoły ile mogłem. Wyobraźcie sobie że po 240 000 km było niewyobrażalnie dużo takiej raczej smoły niż nagaru. Przepustnica cała zalepiona tą smołą, a tłoczek od spalin nie mógł się domknąć. Ścianki całe zalepione smołą i asfaltem. Przepływomierz przeczyściłem profilaktycznie sprzętem do czyszczenia hamulców - jest najlepsze do gaźników i tego typu rzeczy.
Outlander 2.0 BSY ma mega fajny dostęp do zaworu EGR przez co czyszczenie to przyjemność.

Zwróciłem dzisiaj też uwagę na odmę która też sporo daje szlamu do układu dolotowego.

[ Dodano: 26-04-2020, 18:07 ]
A i zapomniałem odnieść się do obrotów na biegu jałowym. zobaczymy jak to długo potrwa i jak to długo się utrzyma ale teraz obroty w ogóle niech falują i odpala zdecydowanie lepiej. Zmiana jest odczuwalna!!! :rolleyes:
_________________
Mitsubishi Lancer. It's different for a reason.
 
 
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-07-2020, 08:57   

ostry85 napisał/a:
Z uwagi na fakt że auto ma prawie 240000 km przebiegu to wymieniłem rozrząd wraz z rolkami.
Po tym zabiegu zauważyłem znaczący spadek falujących obrotów na biegu jałowym. Praktycznie ustało falowanie.


Stawiam, że też miałeś przestawiony rozrząd (może Ci lekko przeskoczył). Przy wymianie napędu rozrządu ustawili go poprawnie i zaczął Ci śmigać jak trzeba.

U mnie falował, a po samym ponownym ustawieniu rozrządu chodzi już perfecto.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-07-2020, 15:15   

A u mnie ostatnio jednego dnia silnik chodzi idealnie równo, a innego trzęsie nim jak..., że nie idzie wytrzymać :/
 
 
Cisaqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2019
Posty: 2
Skąd: Oława
Wysłany: 29-07-2020, 20:58   

Witam. Pisze tutaj bo temat podobny Od roku jestem posiadaczem O2 2.0 did 169tys km chip tunung fabryczny na 170 km. Generalnie kupując go wiedziałem że jest trochę do zrobienia bo był zaniedbany auto po leasingowe gość miał firmę i woził nim wszystko od kabli po cement ale cena spoko więc nastawiłem się że powoli ogarne na stacji powiedzieli że silnik suchy zawieszenie do roboty o tyle. No i się zaczęło wymiana oleju filtrów oleju w mostach plus wymiana zawieszenia przerabianie na osobowy no i powoli zaczęły wychodzić mankamenty tu hamulce ciekły zaczęło się szarpanie na 3 pierwszych biegach przy obrotach 1900-2100 problemy z odpaleniem na ciepłym silniku po trasie dłużej kręci. potem z turbo wycieki wszystko ogarniałem na bieżąco oprócz szarpania. Wymieniłem sprzegło z dwumasą bo trochę się ślizgało i telepało troszke. Po chwili postanowiłem wymienić rozrząd dla świętego spokoju plus uszczelki pod wakum pompą i nowy egr... Szarpanie nie ustapiło raz jest raz nie ma plus nowy objaw zaczęło szarpać autem po przejechaniu 40km delikatnie ale czuć i słychać że coś jest nie tak no i na trasie po około 300 km zrobieniu od wymiany rozrządu wyskoczył mi check engine :evil: i mechanik stwierdził że błędy na 2 i 3 wtrysku wlanie do Baku liquid molly nic nie dlao. I teraz pytanie czy to możliwe że źle ustawił rozrząd albo czujnik Wału jest walnięty i daje źle informacje dlatego ciężko odpalić po trasie i pokazuje błędy na wtryskach? Powoli załamuje ręce bo wpakowałem w auto już 11tys zł i nie brakuje kasy żeby jeszcze wtryski robić... Też jestem z okolic Wrocławia może macie jakieś namiary na dobrego speca od miśków oława i okolice?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24345
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-07-2020, 21:53   

to silnik vw więc raczej do speców od tej marki się udaj
 
 
Cisaqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2019
Posty: 2
Skąd: Oława
Wysłany: 30-07-2020, 04:36   

DamnWamn,u mnie obrroty nie falują no może delikatnie drgnie no ale raczej wskazówka stoi jak wryta a auto nie kopci bynajmniej ja nie zauważyłem. a mógłbyś dać namiar do tych czarodziejów co i w końcu auto ogarneli?
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 21-08-2020, 10:05   

Czy ktorys z kolegów pracujących na programie delphi moze mi wyjasnić co oznacza parametr "wtrysk główny" wyrażany w jednostkach stopnie/crs? I ewentualnie podanie jaką wartosc tego parametru macie w swoich autach?

[ Dodano: 12-10-2020, 21:07 ]
Powyższe zapytanie nadal aktualne....czy ktos z was uzywa programu deplhi i poda mi wskazanie parametru "wtrysk glowny" ???
 
 
Michal_A 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2020, 11:22   

Cześć,

Podłączę sie ze swoim pytaniem. Czy ktoś z Was mial problem z nierówną pracą w zimie po pierwszym odpaleniu? U mnie pojawia się to zazwyczaj po nocy i trwa okolo 30s, gaz nie działa, dopiero po tym czasie podnoszą sie obroty i gaz zaczyna działać. Wtryski, pompa w baku, rozrząd niby ok, błędów brak. Jak jest ciepło nie ma problemu.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 08-12-2020, 22:12   

swiece do sprawdzenia
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Michal_A 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2020, 00:04   

Świece sprawdzone przy okazji pompowtryskow, niby sprawne
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 09-12-2020, 00:30   

to sprawdz jeszcze czy pompa elektryczna pompuje paliwo do vacu
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Michal_A 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2020, 12:05   

Paliwo bylo podpinane na krótko podobno - wg tego co ASO twierdzi. Wymienię świece żarowe profilaktycznie bo raczej od nowości są. Dzięki za podpowiedzi.

[ Dodano: 27-12-2021, 13:32 ]
Przyszła zima i problem wrocił, zebrałem logi - zastawia mnie wykres ilości powietrza zadanego i aktualnego jak i doładowania. Czy u Was też to tak wygląda?

Wykres

Logi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.