 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Pajero 4- czy to dobry wybor |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2021, 08:56
|
|
|
Olson napisał/a: | Poczytałem trochę i chyba się pośpieszyłem z stwierdzeniem braku problemów z bakiem. Na pewno odsetek zepsutych układów paliwowych jest dużo mniejszy, niż w przypadku Pajero 3. Bak jest ten sam.
Nie ma co się bać Pajero IV. Nie znam nikogo kto by miał i sobie nie chwalił, naprawdę solidne konstrukcje.
Co do dodatkowego filtra, tutaj trzeba wziąć pod wagę kilka czynników: mianowicie czy układ paliwowy da rade z dodatkowym oporem, który spotyka paliwo w drodze do komory spalania. Być może będzie się to wiązało z spadkiem mocy. Takie zabiegi stosowano zanim w sprzedaży pojawiły się baki bez opiłków. Wykresy z hamowani pokazywały spadek moc. Dużo tego typu rzeczy można poczytać w dziale z Pajero 3.
Tylko chciałbym zaznaczyć, żeby nie wykluczać tego rozwiązania. Niech inne osoby się wypowiedzą. Są tematy gdzie dokładano dwa pełnowymiarowe filtry i odczuwalna moc nie spadała. Na pewno nic się nie powinno stać, aby taki założyć na próbkę. Fajne są te przeźroczyste w których można podejrzeć jaki syf zatankowaliśmy. |
W P4 w daszym ciągu trzeba wymienić zbiornik paliwa na taki bez powłoki niklowocynkowej. Pompa jest innej konstrukcji niż w P3 ale za to wrażliwe wtryski. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gniew
Nowy Forumowicz
Auto: Jeep WJ 4.0
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 20 Sty 2021 Posty: 17 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 02-02-2021, 18:16
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | W P4 w daszym ciągu trzeba wymienić zbiornik paliwa na taki bez powłoki niklowocynkowej. Pompa jest innej konstrukcji niż w P3 ale za to wrażliwe wtryski. |
Czyli jak bym wymienił zbiornik i dał wtryski do sprawdzenia, to mogę cieszyć się spokojnie jazdą? Mogę być w miarę spokojny?
Chodzi mi tylko o główne bolączki.
Tak w ogóle może najlepiej wymienić wtryski i mieć spokój na długo?
Ile kosztuje wymiana kompletu wtrysków z robocizną? |
_________________ Piwa i pacierza nigdy nie odmawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-02-2021, 11:26
|
|
|
Gniew napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | W P4 w daszym ciągu trzeba wymienić zbiornik paliwa na taki bez powłoki niklowocynkowej. Pompa jest innej konstrukcji niż w P3 ale za to wrażliwe wtryski. |
Czyli jak bym wymienił zbiornik i dał wtryski do sprawdzenia, to mogę cieszyć się spokojnie jazdą? Mogę być w miarę spokojny?
Chodzi mi tylko o główne bolączki.
Tak w ogóle może najlepiej wymienić wtryski i mieć spokój na długo?
Ile kosztuje wymiana kompletu wtrysków z robocizną? |
Nie trzeba wymieniac wtryski, trzeba je najpierw sprawdzić
Zbiornik i rura wlewu , tak, załatwi sprawę.
Ile kosztuje to nie wiem, nie mam już serwisu tylko sprzedajemy części nowe.
Serwis przejął Krzysztof 692886336 jego pytaj |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gniew
Nowy Forumowicz
Auto: Jeep WJ 4.0
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 20 Sty 2021 Posty: 17 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 03-02-2021, 14:35
|
|
|
Dzięki |
_________________ Piwa i pacierza nigdy nie odmawiam |
|
|
|
 |
|
|