 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Pajero 2007 z duzym przebiegiem |
Autor |
Wiadomość |
eMKas
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2021 Posty: 15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-02-2021, 13:30
|
|
|
DominWK napisał/a: | Jak rozpoznać wersję arabską i czym one się różnią oprócz R/D Lock? |
Z tego co wiem to oprócz R/D Lock zazwyczaj mają 1 akumulator, lecz nie wiem czy zawsze. |
|
|
|
 |
Daroot
Forumowicz Daroot Garage
Auto: Pajero IV, 2010r, 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Gru 2019 Posty: 35 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12-02-2021, 13:31
|
|
|
Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-02-2021, 13:32
|
|
|
Daroot napisał/a: | Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście. |
Dokładnie |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
DominWK
Nowy Forumowicz
Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2021 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-02-2021, 13:37
|
|
|
Warto rozglądać się za tą wersją arabską? przyznam że to auto z linku mi się podoba.
Czy w granicy 40.000 dostanę europejską z takim samym wyposażeniem? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-02-2021, 13:39
|
|
|
DominWK napisał/a: | Warto rozglądać się za tą wersją arabską? przyznam że to auto z linku mi się podoba.
Czy w granicy 40.000 dostanę europejską z takim samym wyposażeniem? |
Ja mam arabska od 13 lat, Kupiłem nowa, przejechałem 235 tys do tej pory bez awaryjnie.
Jako "zerówka" przerzedzałem trasy rajdowe . |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Wasper
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2021 Posty: 9 Skąd: Klęczany
|
Wysłany: 12-02-2021, 14:39
|
|
|
Daroot napisał/a: | Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście. |
Nie mialem tego na mysli. Tym bardziej, ze jakbym kupil to sam bym najpierw zrobil to samo.. czyli zabezpieczyl spod. Bardziej mi chodzi o wyrafinowanych "specjalistow" ktorzy rdze przykryja konserwacja przed sprzedaza Jestem jak najbardziej na tak, zeby zabezpieczac spod dopoki jest dobry ale trzeba przyznac, ze w przypadku zakupu/ogladania auta ktore ma swieza konserwacje mozna sie zaczac zastanawiac..
[ Dodano: 13-02-2021, 15:25 ]
A powiedzcie mi tak szczerze jak to jest z tymi Pajero i z ta korozja? To jest tak, ze one gnija niezadbane? Jak na dobrym stanie sie wrzuci konserwacje i bedzie o to dbac to bedzie sluzyc lata? Czy raczej typ taki, ze zgnije chociazby sie czlowiek niewiadomo jak staral? Pytam, bo obejrzalem juz kilka (aktualnie juz kilkanascie) i spod to za kazdym razem porazka. Dzisiaj widzialem "zadbany" konserwowany. To konswerwacja od spodu odpala razem ze rdza... |
|
|
|
 |
Tuff
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT
|
Wysłany: 13-02-2021, 22:09
|
|
|
Daroot napisał/a: |
Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście. |
Jakbyś mi pokazał zdjęcia z prac to bym uwierzył, a zaufanie mam ograniczone bo sam kupiłem auto zasrane jakimś barankiem jak się później okazało kryjącym korozję i dziurę w ramie |
|
|
|
 |
|
|