Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Pajero 2007 z duzym przebiegiem
Autor Wiadomość
eMKas 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2021
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-02-2021, 13:30   

DominWK napisał/a:
Jak rozpoznać wersję arabską i czym one się różnią oprócz R/D Lock?


Z tego co wiem to oprócz R/D Lock zazwyczaj mają 1 akumulator, lecz nie wiem czy zawsze.
 
 
Daroot 
Forumowicz
Daroot Garage

Auto: Pajero IV, 2010r, 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Gru 2019
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-02-2021, 13:31   

Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-02-2021, 13:32   

Daroot napisał/a:
Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.

Dokładnie
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
DominWK 
Nowy Forumowicz

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2021
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-02-2021, 13:37   

Warto rozglądać się za tą wersją arabską? przyznam że to auto z linku mi się podoba.
Czy w granicy 40.000 dostanę europejską z takim samym wyposażeniem?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-02-2021, 13:39   

DominWK napisał/a:
Warto rozglądać się za tą wersją arabską? przyznam że to auto z linku mi się podoba.
Czy w granicy 40.000 dostanę europejską z takim samym wyposażeniem?

Ja mam arabska od 13 lat, Kupiłem nowa, przejechałem 235 tys do tej pory bez awaryjnie.
Jako "zerówka" przerzedzałem trasy rajdowe .
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wasper 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2021
Posty: 9
Skąd: Klęczany
Wysłany: 12-02-2021, 14:39   

Daroot napisał/a:
Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.


Nie mialem tego na mysli. Tym bardziej, ze jakbym kupil to sam bym najpierw zrobil to samo.. czyli zabezpieczyl spod. Bardziej mi chodzi o wyrafinowanych "specjalistow" ktorzy rdze przykryja konserwacja przed sprzedaza :) Jestem jak najbardziej na tak, zeby zabezpieczac spod dopoki jest dobry ale trzeba przyznac, ze w przypadku zakupu/ogladania auta ktore ma swieza konserwacje mozna sie zaczac zastanawiac..

[ Dodano: 13-02-2021, 15:25 ]
A powiedzcie mi tak szczerze jak to jest z tymi Pajero i z ta korozja? To jest tak, ze one gnija niezadbane? Jak na dobrym stanie sie wrzuci konserwacje i bedzie o to dbac to bedzie sluzyc lata? Czy raczej typ taki, ze zgnije chociazby sie czlowiek niewiadomo jak staral? Pytam, bo obejrzalem juz kilka (aktualnie juz kilkanascie) i spod to za kazdym razem porazka. Dzisiaj widzialem "zadbany" konserwowany. To konswerwacja od spodu odpala razem ze rdza...
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 13-02-2021, 22:09   

Daroot napisał/a:

Kupiłem Pajero iv to nie miał robionej konserwacji. Poświęciłem na to 3 dni, by porządnie zrobić, zdemontować zbiornik, nadkola, podpory, elementy, do tego karcher z wodą, szczotki druciane na wiertarkach by błoto/piasek usunąć - właśnie po to by tej rdzy nie było jak do tej pory. Czyli jak będę chciał sprzedać to powiecie że schowana rdza? Nie podoba mi się takie podejście.


Jakbyś mi pokazał zdjęcia z prac to bym uwierzył, a zaufanie mam ograniczone bo sam kupiłem auto zasrane jakimś barankiem jak się później okazało kryjącym korozję i dziurę w ramie :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.