lift - ale jaki |
Autor |
Wiadomość |
itp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-02-2021, 15:08 lift - ale jaki
|
|
|
Witam. Próbuję znaleźć informacje o lifcie p PIV ale ciężko mi idzie. Zastanawiam się nad Iromenem lub Lovellsem . Czy ktoś podpowie jaka jest miedzy nimi różnica bo cenowo są zbliżone. No i dopóki jeszcze nie wybrałem każda informacja będzie przydatna |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-02-2021, 08:40 Re: lift - ale jaki
|
|
|
itp napisał/a: | Witam. Próbuję znaleźć informacje o lifcie p PIV ale ciężko mi idzie. Zastanawiam się nad Iromenem lub Lovellsem . Czy ktoś podpowie jaka jest miedzy nimi różnica bo cenowo są zbliżone. No i dopóki jeszcze nie wybrałem każda informacja będzie przydatna |
Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 16-02-2021, 12:21 Re: lift - ale jaki
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł. | Mam 2 nietypowe pytania co do Waszego zestawu, gdyby zrobić lift 2,5"
1) ile drożej wychodzi lift na Pedders od wymiany wszystkich sprężyn i amortyzatorów w PIV na standardowe bez liftu ?
2) co z ciągnięciem przyczepy po liftowaniu zawieszenia , około 7...8 metrowej (wymiar od zaczepu do jej końca) , czy trzeba coś z hakiem robić, da się ciągnąć przyczepę bez kombinowania z obniżeniem haka ? |
|
|
|
 |
itp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-02-2021, 12:34
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Montujemy tylko Pedders |
Znalazłem koło Krakowa firmę co ma to zawieszenie. Różnica w cenie jest dość duża (w stosunku do Ironmen-a) ale jeżeli są lepsze to nie ma co oszczędzać. Czy mógłbyś napisać coś więcej. Może ktoś inny ma jakieś doświadczenia - chętnie "posłucham". |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-02-2021, 10:11 Re: lift - ale jaki
|
|
|
gshesiu napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł. | Mam 2 nietypowe pytania co do Waszego zestawu, gdyby zrobić lift 2,5"
1) ile drożej wychodzi lift na Pedders od wymiany wszystkich sprężyn i amortyzatorów w PIV na standardowe bez liftu ?
2) co z ciągnięciem przyczepy po liftowaniu zawieszenia , około 7...8 metrowej (wymiar od zaczepu do jej końca) , czy trzeba coś z hakiem robić, da się ciągnąć przyczepę bez kombinowania z obniżeniem haka ? |
Dzon 602673905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Ijon.Foden
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2021, 16:54
|
|
|
A co powiecie o old man emu....?
Wogole to gdzieś można znaleźć jakiś ranking czy porównanie? Szukam i ciężko coś znaleźć poza sklepami internetowymi.... |
|
|
|
 |
itp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-06-2021, 16:26
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: |
Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł. |
Tak właśnie zrobiłem i jest lepiej. Na szosie w zakrętach lepiej się prowadzi a w terenie wiadomo Większa sztywność a co za tym idzie trzepanie na szosie jakoś mi nie przeszkadza.
Mam nowe pytanie związane z liftem - czy trzeba wymieniać tuleje w wahaczach i jeśli tak to na jakie? |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 01-06-2021, 16:29
|
|
|
itp napisał/a: | Tak właśnie zrobiłem i jest lepiej. Na szosie w zakrętach lepiej się prowadzi a w terenie wiadomo Większa sztywność a co za tym idzie trzepanie na szosie jakoś mi nie przeszkadza. | Jak prowadzi się samochód w porównaniu z serią ? Nurkuje przy hamowaniu bardziej czy mniej ? Jest twardszy na małych nierównościach ? |
|
|
|
 |
itp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-06-2021, 16:35
|
|
|
gshesiu napisał/a: | Jak prowadzi się samochód w porównaniu z serią ? Nurkuje przy hamowaniu bardziej czy mniej ? Jest twardszy na małych nierównościach ? |
Zamontowany zestaw jest +100kg i jak na razie (1 miesiąc) jestem zadowolony - nie nurkuje a zakręty pokonuje z większą prędkością. Asem nie jestem i być może to tylko wrażenie ale różnica na + jest zauważalna. |
|
|
|
 |
Benzo
Nowy Forumowicz
Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021 Posty: 29 Skąd: FG
|
Wysłany: 05-06-2021, 02:22
|
|
|
Czy ktoś z forumowiczow zrobił lift na podkładkach i może napisać jakieś za i przeciw ? |
|
|
|
 |
Tuff
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT
|
Wysłany: 07-06-2021, 09:09
|
|
|
Ja mam normalny lift 2", ale z tego co widziałem to zawieszenie na podkładkach nie poprawia wykrzyżu |
|
|
|
 |
Benzo
Nowy Forumowicz
Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021 Posty: 29 Skąd: FG
|
Wysłany: 24-06-2021, 10:56
|
|
|
Nikt nie liftował PIV na podkładach ? |
|
|
|
 |
Daroot
Forumowicz Daroot Garage
Auto: Pajero IV, 2010r, 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Gru 2019 Posty: 35 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-06-2021, 18:55
|
|
|
Interesowałem się swego czasu podniesieniem PIV, zarówno zgodnie ze sztuką jak i na podkładkach. Na FB odezwało się kilka osób którzy na tym jeżdzą i chwalili sobie. Nikt nie miał negatywnych opinii, poza tymi którzy uważali że to druciarstwo ale byli to teoretycy. Decyzja należy do Ciebie, ja nie zdecydowałem się na żaden lift, stwierdziłem że nie topię auta ani w głębokim błocie ani w wodzie - a z tego co piszą ludzie auto mocno staje się niestabilne przy wyższych prędkosćiach - mi to nie jest potrzebne, przemyśl czy potrzebujesz, bo samo podniesienie to nie wszystko, trzeba wymieniać śruby do regulacji kąta pochylenia koła i robić całą geometrię- tutaj mogą się pojawić koszty. |
|
|
|
 |
Tuff
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT
|
Wysłany: 29-06-2021, 11:07
|
|
|
Bo to jest druciarstwo, dłuższe sprężyny i amortyzatory poprawiają zakres pracy zawieszenia, podkładki tylko dźwigają samochód |
|
|
|
 |
|