Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lift - ale jaki
Autor Wiadomość
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-02-2021, 15:08   lift - ale jaki

Witam. Próbuję znaleźć informacje o lifcie p PIV ale ciężko mi idzie. Zastanawiam się nad Iromenem lub Lovellsem . Czy ktoś podpowie jaka jest miedzy nimi różnica bo cenowo są zbliżone. No i dopóki jeszcze nie wybrałem każda informacja będzie przydatna :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-02-2021, 08:40   Re: lift - ale jaki

itp napisał/a:
Witam. Próbuję znaleźć informacje o lifcie p PIV ale ciężko mi idzie. Zastanawiam się nad Iromenem lub Lovellsem . Czy ktoś podpowie jaka jest miedzy nimi różnica bo cenowo są zbliżone. No i dopóki jeszcze nie wybrałem każda informacja będzie przydatna :)

Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 16-02-2021, 12:21   Re: lift - ale jaki

zbyszekm2 napisał/a:
Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.
Mam 2 nietypowe pytania co do Waszego zestawu, gdyby zrobić lift 2,5"
1) ile drożej wychodzi lift na Pedders od wymiany wszystkich sprężyn i amortyzatorów w PIV na standardowe bez liftu ?
2) co z ciągnięciem przyczepy po liftowaniu zawieszenia , około 7...8 metrowej (wymiar od zaczepu do jej końca) , czy trzeba coś z hakiem robić, da się ciągnąć przyczepę bez kombinowania z obniżeniem haka ?
 
 
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-02-2021, 12:34   

zbyszekm2 napisał/a:
Montujemy tylko Pedders

Znalazłem koło Krakowa firmę co ma to zawieszenie. Różnica w cenie jest dość duża (w stosunku do Ironmen-a) ale jeżeli są lepsze to nie ma co oszczędzać. Czy mógłbyś napisać coś więcej. Może ktoś inny ma jakieś doświadczenia - chętnie "posłucham".
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2021, 10:11   Re: lift - ale jaki

gshesiu napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.
Mam 2 nietypowe pytania co do Waszego zestawu, gdyby zrobić lift 2,5"
1) ile drożej wychodzi lift na Pedders od wymiany wszystkich sprężyn i amortyzatorów w PIV na standardowe bez liftu ?
2) co z ciągnięciem przyczepy po liftowaniu zawieszenia , około 7...8 metrowej (wymiar od zaczepu do jej końca) , czy trzeba coś z hakiem robić, da się ciągnąć przyczepę bez kombinowania z obniżeniem haka ?

Dzon 602673905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Ijon.Foden 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2021, 16:54   

A co powiecie o old man emu....?
Wogole to gdzieś można znaleźć jakiś ranking czy porównanie? Szukam i ciężko coś znaleźć poza sklepami internetowymi....
 
 
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2021, 16:26   

zbyszekm2 napisał/a:

Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.


Tak właśnie zrobiłem i jest lepiej. Na szosie w zakrętach lepiej się prowadzi a w terenie wiadomo :) Większa sztywność a co za tym idzie trzepanie na szosie jakoś mi nie przeszkadza.
Mam nowe pytanie związane z liftem - czy trzeba wymieniać tuleje w wahaczach i jeśli tak to na jakie?
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 01-06-2021, 16:29   

itp napisał/a:
Tak właśnie zrobiłem i jest lepiej. Na szosie w zakrętach lepiej się prowadzi a w terenie wiadomo :) Większa sztywność a co za tym idzie trzepanie na szosie jakoś mi nie przeszkadza.
Jak prowadzi się samochód w porównaniu z serią ? Nurkuje przy hamowaniu bardziej czy mniej ? Jest twardszy na małych nierównościach ?
 
 
itp 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2021, 16:35   

gshesiu napisał/a:
Jak prowadzi się samochód w porównaniu z serią ? Nurkuje przy hamowaniu bardziej czy mniej ? Jest twardszy na małych nierównościach ?


Zamontowany zestaw jest +100kg i jak na razie (1 miesiąc) jestem zadowolony - nie nurkuje a zakręty pokonuje z większą prędkością. Asem nie jestem i być może to tylko wrażenie ale różnica na + jest zauważalna.
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 05-06-2021, 02:22   

Czy ktoś z forumowiczow zrobił lift na podkładkach i może napisać jakieś za i przeciw ?
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 07-06-2021, 09:09   

Ja mam normalny lift 2", ale z tego co widziałem to zawieszenie na podkładkach nie poprawia wykrzyżu :wink:
 
 
Benzo 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2021
Posty: 29
Skąd: FG
Wysłany: 24-06-2021, 10:56   

Nikt nie liftował PIV na podkładach ?
 
 
Daroot 
Forumowicz
Daroot Garage

Auto: Pajero IV, 2010r, 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Gru 2019
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-06-2021, 18:55   

Interesowałem się swego czasu podniesieniem PIV, zarówno zgodnie ze sztuką jak i na podkładkach. Na FB odezwało się kilka osób którzy na tym jeżdzą i chwalili sobie. Nikt nie miał negatywnych opinii, poza tymi którzy uważali że to druciarstwo ale byli to teoretycy. Decyzja należy do Ciebie, ja nie zdecydowałem się na żaden lift, stwierdziłem że nie topię auta ani w głębokim błocie ani w wodzie - a z tego co piszą ludzie auto mocno staje się niestabilne przy wyższych prędkosćiach - mi to nie jest potrzebne, przemyśl czy potrzebujesz, bo samo podniesienie to nie wszystko, trzeba wymieniać śruby do regulacji kąta pochylenia koła i robić całą geometrię- tutaj mogą się pojawić koszty.
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 29-06-2021, 11:07   

Bo to jest druciarstwo, dłuższe sprężyny i amortyzatory poprawiają zakres pracy zawieszenia, podkładki tylko dźwigają samochód :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.