Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wałki balansowe
Autor Wiadomość
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-06-2019, 11:52   

walki posiadaja silniki 2.0 2.4 oraz wszystkie hubrydy

sa szczegolnie stasowane w silnikach gdzie jest skrzynia automatyczna by ograniczyc drgania ukladu
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
benicjusz 
Forumowicz

Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 113
Skąd: Warszawa/Kałuszyn
Wysłany: 23-06-2019, 18:55   

Ten hałas przychodzi z dnia na dzień, czy są jakieś wcześniejsze symptomy owych wałków?
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-06-2019, 21:08   

tokyo napisał/a:
walki posiadaja silniki 2.0 2.4 oraz wszystkie hubrydy

sa szczegolnie stasowane w silnikach gdzie jest skrzynia automatyczna by ograniczyc drgania ukladu


Czyli co? :) wszystkie motory maja te felerne walki? I diesle i benzyniaki 2.0 i 2.4?
_________________

 
 
lukkro7 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI / GALANT VI (EA_) /
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 3
Skąd: olszyna
Wysłany: 03-02-2021, 22:11   

Witam czy wałki balansujace można odłączyć z zębatka napędzająca
 
 
Demsi13 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 16
Skąd: Gniewkowo
Wysłany: 21-03-2021, 19:47   

Ja usunąłem łącznik balansow i jedyny minus to większe wibracje odczuwalne podczas przyspieszania tzn w pewnym przedziale obrotów. Trochę mnie to irytuje,ale jest do przyjęcia
 
 
benicjusz 
Forumowicz

Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 113
Skąd: Warszawa/Kałuszyn
Wysłany: 23-03-2021, 13:01   

Demsi13 napisał/a:
Trochę mnie to irytuje,ale jest do przyjęcia


lepsze to niż wymiana wszystkich bebechów, w tym pompy oleju ;) ,
jeżdzę tak drugi rok, można się przyzwyczaić. Tylko ja mam automat.
 
 
Demsi13 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 16
Skąd: Gniewkowo
Wysłany: 24-03-2021, 22:22   

benicjusz napisał/a:
Demsi13 napisał/a:
Trochę mnie to irytuje,ale jest do przyjęcia


lepsze to niż wymiana wszystkich bebechów, w tym pompy oleju ;) ,
jeżdzę tak drugi rok, można się przyzwyczaić. Tylko ja mam automat.
Czyli rozumiem pompa oleju też? Myślałem,że jakby wymieniać to tylko walki ten lacznik i ten napęd z zebatka. Jeśli coś źle napisałem to proszę mnie poprawić
 
 
Nalik 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2021
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-04-2021, 11:42   

Debordo, Cześć , Debordo, mam ten sam problem w 2.2 DID 4N14. Zaczęło się od ledwo słyszalnego klekotania na luzie, przede wszystkim w czasie mrozów, gdy podwyższone były obroty na zimnym silniku. Po kilku miesiącach klekotał już ciągle. Mój mechanik od razu podejrzewał wałki balansowe i faktycznie - napęd wałków miał wyłamane i starte zęby. Teraz moje pytanie - jak sprawuje się Twój silnik teraz - nadal nie ma różnicy, czy jednak trochę szarpie. Muszę podjąć decyzję, czy odpinam łącznik i tyle, czy wchodzę w koszty i regeneruję lub wymieniam na używkę, bo na 16 k to mnie nie stać. Poza tym masz rację, należałoby o tym poinformować UPOKIK ale najpierw napisać chyba do MMC do Japonii, czy oni mają na to jakiś program fabryczny?
 
 
siu lee 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 27
Skąd: Pomorze
Wysłany: 30-04-2021, 14:36   

Niestety naprawy gwarancyjne w Mitsubishi są do niczego. Nie wiem z czego to wynika. :-( Autoryzowany warsztat broni się rękoma i nogami aby nie zająć się naprawą na gwarancji. Też miałem problem z wałkami. Podjechałem do serwisu przy przebiegu około 95tyś km. Zostawiłem auto na 3 dni. Po 3 dniach przyjeżdżam i pan z obsługi klienta informuje mnie, że tak ma być. Więc proszę żebyśmy posłuchali razem. Przyszedł jeszcze mechanik i słuchamy. Ja słyszę, a oni nie. Rozmowa przypominała kopanie się z koniem :-/ Dałem sobie spokój z wałkami. Pojeździłem jeszcze trochę i trafiłem na mechanika, który pracował z Mitsubishi. Wyciągnął cały moduł z wałkami, a kanały olejowe zaślepił. Jest lepiej na wolnych obrotach (nie grzechocze), a na wyższych tak jak koledzy piszą wyżej. Wchodzi więcej oleju ale może to i dobrze ;-) Kolejnym problemem w wielu silnikach 4N14, są pękające kolektory wydechowe. :-/
 
 
Debordo 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Z. Górne
Wysłany: 06-05-2021, 23:07   

Nalik napisał/a:
?
Mam już 147 kkm czyli około 40 kkm po usunięciu łącznika, i jestem zadowolony nic się złego nie dzieje, a serwis MMC mam w tyle.
 
 
Snoopi_lubin 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2020
Posty: 27
Skąd: Lubin
Wysłany: 24-01-2023, 11:36   

Mam Phev z rocznika 2014. Też występują te wałki?
Lepiej je usunąć czy tylko wyciągnąć łącznik?
No i wystarczy miskę odkręcić czy trzeba pół silnika rozkręcać żeby mieć tam dostęp ?
I jak zaślepić/czym otwór smarujący w razie całkowitego usunięcia.
Może ktoś posiada fotki z całej operacji.
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 186
Skąd: przemysl
Wysłany: 24-01-2023, 14:23   

Witam.z tego co mi wiadomo od czlowieka ktory codziennie grzebie w autach mitsubishi to epopeja z tymi walkami dotyczy tylko diesla 2.2..
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2023, 14:58   

Występują w silniku generującym większe drgania by je niwelować czyli w silniku diesla.
 
 
Jaras512 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2024
Posty: 4
Skąd: Leszno
Wysłany: 11-10-2024, 16:57   

Mam pytanie pękła mi obudowa przekładni balansujach ta z zebatkami, czy mam wymienić na inną, czy wogole nie zakładać?
Może nie znam się dobrze ale kwestia czy ona wogole musi być jak chciałbym odłączyć wogole wałki balansujace

[ Dodano: 11-10-2024, 17:20 ]
Mam dokładnie taka przypadłość

https://youtube.com/shorts/5Wp3qtPiVtM?si=MQz42pt6sYwDkp1d
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2024, 09:11   

Sugeruję zlecić fachowcowi usunięcie całego mechanizmu wałków.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.