Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip tuning 2,5TD 4D56
Autor Wiadomość
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 26-05-2021, 10:39   Chip tuning 2,5TD 4D56

Cześć,
Mam pajero 2,5td w wersji 133KM (częściej spotykany w odmianie 115KM). Czy ktoś się bawił w podnoszenie mocy? Czy ta konstrukcja to wytrzymuje?
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 370
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 27-05-2021, 22:47   Re: Chip tuning 2,5TD 4D56

Tuff napisał/a:
Cześć,
Mam pajero 2,5td w wersji 133KM (częściej spotykany w odmianie 115KM). Czy ktoś się bawił w podnoszenie mocy? Czy ta konstrukcja to wytrzymuje?


Zaciekawił mnie tytuł, jaki nadałeś: "Chip tuning" :badgrin:

Silnik w zasadzie pancerny, można mu sporo dołożyć. Ale normalnie, "po bożemu" - czyli bardziej doładować, wymienić pompę wtryskową i wtryskiwacze, może nieco silnik odprężyć.
To są dwa pierwsze etapy.
Są jeszcze kolejne, ale to już raczej dla benzyny.

Tylko pamiętaj, że to jest konstrukcja z komorą wstępną, a nie common rail.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 28-05-2021, 09:36   

Z tym pancernym to mam wręcz przeciwne zdanie, w moim była wymieniona głowica jak go kupiłem, potem się okazało, że pęknięty też jest blok silnika a po wymianie bloku strzelił wał korbowy z wady materiałowej (wg rzeczoznawcy) :roll:
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 28-05-2021, 11:17   

Pancerny jak masz osobny wskaźnik temperatury i ją monitorujesz ;) .
_________________
PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 28-05-2021, 11:27   

Azz napisał/a:
Pancerny jak masz osobny wskaźnik temperatury i ją monitorujesz ;) .

Ten fabryczny czujnik z temperaturą na zegarach przekłamuje?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.