Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody zapłonowe O1T
Autor Wiadomość
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 09-02-2022, 13:32   

Bzyk_R1 napisał/a:
roger18sx, opisz tutaj jak z montażem, czy dużo problemów jest z wiązkami jak to trzeba przerobić? Temat bardzo ciekawy biorąc pod uwagę ceny OEM cewek i jakość zamienników.

Popieram. Zdecydowanie jedna z ciekawszych przeróbek i sam o czymś takim myślę zaraz obok zrzucenia intercoolera w zderzak.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 09-02-2022, 13:35   

Czytałem kiedyś o przerabianiu układu zapłonowego na pojedyncze fajkocewki, zdaje się, że na cewkach z TSi VW... też poszukam szczegółowych informacji w necie :)

znalazłem: klik
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 09-02-2022, 23:10   

Dużo roboty nie ma ale pół soboty sie męczyłem. Najwięcej zabawy jest z zrobieniem płyty stalowej mocującej . Cewki zakupiłem używane za stówę z groszami komplet. Nowa denso około 150 więc niewiele. Wtyczki również nowe bo na złomach ciężko dostać. Cewki łączymy parami 1z4 2z3.
Pinout denso patrząc od przodu gniazda cewki to sterowanie /-/+ czyli odwrotnie jak w mitsubishi gdzie jest +/-/sterowanie . Montujemy i cieszymy sie niezawodnym układem zapłonowym. Gdy nam jedna padnie to nie wpływa to na działanie drugiej. Cewni z 1.8t tfsi posiadam w domu lecz o nich nie myślałem bo mają 4 piny , są dłuższe i mocowane na wcisk bez mozliwości przykręcenia , ponoc mają inne parametry pracy. Auto zrobiło się lekko czulsze gdy się wciska gaz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.