 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przewody zapłonowe O1T |
Autor |
Wiadomość |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 09-02-2022, 13:32
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | roger18sx, opisz tutaj jak z montażem, czy dużo problemów jest z wiązkami jak to trzeba przerobić? Temat bardzo ciekawy biorąc pod uwagę ceny OEM cewek i jakość zamienników. |
Popieram. Zdecydowanie jedna z ciekawszych przeróbek i sam o czymś takim myślę zaraz obok zrzucenia intercoolera w zderzak. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 09-02-2022, 13:35
|
|
|
Czytałem kiedyś o przerabianiu układu zapłonowego na pojedyncze fajkocewki, zdaje się, że na cewkach z TSi VW... też poszukam szczegółowych informacji w necie
znalazłem: klik |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 09-02-2022, 23:10
|
|
|
Dużo roboty nie ma ale pół soboty sie męczyłem. Najwięcej zabawy jest z zrobieniem płyty stalowej mocującej . Cewki zakupiłem używane za stówę z groszami komplet. Nowa denso około 150 więc niewiele. Wtyczki również nowe bo na złomach ciężko dostać. Cewki łączymy parami 1z4 2z3.
Pinout denso patrząc od przodu gniazda cewki to sterowanie /-/+ czyli odwrotnie jak w mitsubishi gdzie jest +/-/sterowanie . Montujemy i cieszymy sie niezawodnym układem zapłonowym. Gdy nam jedna padnie to nie wpływa to na działanie drugiej. Cewni z 1.8t tfsi posiadam w domu lecz o nich nie myślałem bo mają 4 piny , są dłuższe i mocowane na wcisk bez mozliwości przykręcenia , ponoc mają inne parametry pracy. Auto zrobiło się lekko czulsze gdy się wciska gaz. |
|
|
|
 |
|
|