Oring reduktora |
Autor |
Wiadomość |
sylvek
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-06-2013, 11:10 Oring reduktora
|
|
|
Witam wszystkich,
zlokalizowałem wyciek na reduktorze, spod silniczka sterującego napędami. Zakupiłem stosowny oring. Jednak nie wiem jak wyjąć silniczek, by zmienić gumowy oring Silniczek po dokręceniu 3 śrub wychodzi jakieś 8-10 cm, rusza się na boki i tyle.
W jaki sposób go zdemontować ?
Pozdrawiam
Adam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-06-2013, 11:17
|
|
|
Tez ciebie witam
Najprościej to odkręć plastikowy dekielek z silniczka, (uważaj na uszczelkę po między planikami) i odkręć trzy śruby z blaszki przez którą mocowany jest do reduktora.
Po to ściągasz dekielek bo musisz wypiąć go tak aby w reduktorze został wodzik który sterowany jest przez duże białe kółko)
Inaczej musiał byś ściągać dekiel z czujnikami a tu już mógłbyś narobić sobie problemów. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
sylvek
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-06-2013, 16:05
|
|
|
Czyli rozebrać ten silniczek, powyciągać trybiki z niego, tak aby został sam wodzik ? Odkręciłem tą obudowę silniczka - ale po ujrzeniu trybików - stwierdziłem, że to się musi prościej robić Ale cóż, odkręcę 2x
Dzięki. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-06-2013, 17:08
|
|
|
żeby nie rozbierać silnika, to trzeba odkręcić dekiel z czujnikami, wyjąć zębatkę, wyciągnąć silniczek z wodzikiem. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
sylvek
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-06-2013, 19:14
|
|
|
Ok, tak zrobię
Tylko po cholerę wodzik jest dzielony ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-06-2013, 19:24
|
|
|
sylvek napisał/a: | Ok, tak zrobię
Tylko po cholerę wodzik jest dzielony ? |
otworzysz dekiel z reduktora to zobaczysz. Dla mnie prościej jest rozebrać silniczek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
grzerog
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-06-2015, 19:12
|
|
|
Witam. Mam pytanie w temacie. Jak ustawić popychacz przed zamontowaniem kół zębatych całego mechanizmu sterującego wodzikiem reduktora.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-06-2015, 08:31
|
|
|
Zadzwoń do mnie wyśle ci foty mmsem. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
WujekChirurg
Nowy Forumowicz Od małego na całego!
Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: Szarów
|
Wysłany: 04-03-2022, 09:07
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Zadzwoń do mnie wyśle ci foty mmsem. |
Cześć, odgrzewam trochę kotleta ale akurat jestem na etapie walki z silniczkiem. Mógłbyś również i mnie przesłać zdjęcia lub poinstruować jak powinien być ustawiony wodzik od silniczka? Zdaje się, że czeka mnie wymiana bo zaraz po odpaleniu mam błąd reduktora a czujniki wszystkie nowe. E-mail do mnie: wujekchirurg@gmail.com. z góry dzięki i pozdrawiam 😉 |
|
|
|
 |
|