Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Oring reduktora
Autor Wiadomość
sylvek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-06-2013, 11:10   Oring reduktora

Witam wszystkich,

zlokalizowałem wyciek na reduktorze, spod silniczka sterującego napędami. Zakupiłem stosowny oring. Jednak nie wiem jak wyjąć silniczek, by zmienić gumowy oring Silniczek po dokręceniu 3 śrub wychodzi jakieś 8-10 cm, rusza się na boki i tyle.
W jaki sposób go zdemontować ?

Pozdrawiam
Adam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-06-2013, 11:17   

Tez ciebie witam :)
Najprościej to odkręć plastikowy dekielek z silniczka, (uważaj na uszczelkę po między planikami) i odkręć trzy śruby z blaszki przez którą mocowany jest do reduktora.
Po to ściągasz dekielek bo musisz wypiąć go tak aby w reduktorze został wodzik który sterowany jest przez duże białe kółko)
Inaczej musiał byś ściągać dekiel z czujnikami a tu już mógłbyś narobić sobie problemów.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sylvek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-06-2013, 16:05   

Czyli rozebrać ten silniczek, powyciągać trybiki z niego, tak aby został sam wodzik ? Odkręciłem tą obudowę silniczka - ale po ujrzeniu trybików - stwierdziłem, że to się musi prościej robić :) Ale cóż, odkręcę 2x :)

Dzięki.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-06-2013, 17:08   

żeby nie rozbierać silnika, to trzeba odkręcić dekiel z czujnikami, wyjąć zębatkę, wyciągnąć silniczek z wodzikiem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sylvek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-06-2013, 19:14   

Ok, tak zrobię :)
Tylko po cholerę wodzik jest dzielony ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-06-2013, 19:24   

sylvek napisał/a:
Ok, tak zrobię :)
Tylko po cholerę wodzik jest dzielony ?

otworzysz dekiel z reduktora to zobaczysz. Dla mnie prościej jest rozebrać silniczek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
grzerog 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-06-2015, 19:12   

Witam. Mam pytanie w temacie. Jak ustawić popychacz przed zamontowaniem kół zębatych całego mechanizmu sterującego wodzikiem reduktora.
Pozdrawiam.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 18-06-2015, 08:31   

Zadzwoń do mnie wyśle ci foty mmsem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
WujekChirurg 
Nowy Forumowicz
Od małego na całego!

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 7
Skąd: Szarów
Wysłany: 04-03-2022, 09:07   

zbyszekm2 napisał/a:
Zadzwoń do mnie wyśle ci foty mmsem.

Cześć, odgrzewam trochę kotleta ale akurat jestem na etapie walki z silniczkiem. Mógłbyś również i mnie przesłać zdjęcia lub poinstruować jak powinien być ustawiony wodzik od silniczka? Zdaje się, że czeka mnie wymiana bo zaraz po odpaleniu mam błąd reduktora a czujniki wszystkie nowe. E-mail do mnie: wujekchirurg@gmail.com. z góry dzięki i pozdrawiam 😉
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.