Wtryskiwacze |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-03-2022, 11:23
|
|
|
Bingo! - napinacz jedzie na reklamacje?
Widzisz, chciałeś pchać auto w przepaść a tu jednak "jakość" nowych części się kłania. |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 25-03-2022, 11:18
|
|
|
Padł tłumik drgań napinacza hehe. Problem rozwiązany, aczkolwiek auto mi potrafi szarpnac przy dodaniu gazu z niższych obrotów. Może być to spowodowane tym, że zmieniłem oryginalny tłumik na przelotowy? Na oryginalnym był dla mnie za cichy i to jedyny powód jak coś |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11162 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-03-2022, 18:05
|
|
|
Przepustnicę czyściłeś? Jeśli nie, to zacząłbym od tego właśnie. Następnie regulacja. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 25-03-2022, 19:33
|
|
|
Rozumiem, że regulacja zaworów tak?
I od razu przy okazji to jakieś dane szczegółowe do tych zaworów? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21009 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-03-2022, 23:39
|
|
|
Feliks napisał/a: | Rozumiem, że regulacja zaworów tak? |
Zaworów nie regulujesz bo masz popychacze hydrauliczne.
Jackowi chyba chodziło o regulację przepustnicy. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11162 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-03-2022, 08:56
|
|
|
Tak. Pisałem o przepustnicy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 26-03-2022, 14:34
|
|
|
A jak się ją reguluje? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-04-2022, 07:44
|
|
|
Cytat: | Padł tłumik drgań napinacza hehe | Od razu wiedziałem, że to on, skoro był wymieniony na nowy. |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 03-04-2022, 11:54
|
|
|
Hugo napisał/a: | Cytat: | Padł tłumik drgań napinacza hehe | Od razu wiedziałem, że to on, skoro był wymieniony na nowy. |
Okazało się, że wymieniał rozrząd, ale bez tego całego napinacza.
Wyczyściłem przepustnice, ale bez regulacji i w sumie chodzi ładnie. Nie mam tej takiej przycinki to była wcześniej. Nie wiem czy ją regulować? I też nie do końca wiem jak się ją reguluje? Czy to chodzi o to co się np. przepływomierz z akumulatorem na chwilę odłącza na zimnym silniku i czeka się aż potem aż wentylator na odpalonym się załączy? Bo generalnie auto nie gaśnie i obroty nagle teraz po czyszczeniu też o wiele lepiej są |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11162 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-04-2022, 18:45
|
|
|
Skoro działa dobrze, to nic nie reguluj. Procedurę regulacji trzeba by poszukać w manualu. Szperałem trochę na forum, ale nie znalazłem nic do E54. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 04-04-2022, 13:47
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Skoro działa dobrze, to nic nie reguluj. Procedurę regulacji trzeba by poszukać w manualu. Szperałem trochę na forum, ale nie znalazłem nic do E54. |
No tak jak troszkę pojeździłem to jest dużo lepiej, ale z samego dołu tak dziwnie przecina jak by paliwa nie dostawał czy coś w tym stylu. Słychać takie chwilowe prykanie przycinanie motoru, ale dostanie z 200 więcej obrotów i od razu jedzie jak należy. Tak jak by miał za niskie obroty np. na 2. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11162 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 04-04-2022, 16:17
|
|
|
Tak jak by wypadały zapłony. Przewody, świece do sprawdzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 09-04-2022, 13:15
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Tak jak by wypadały zapłony. Przewody, świece do sprawdzenia. |
Jasne, że zapłon wypadał bo jak się okazało był źle przewód dociśnięty dzięki za wszelką pomoc
Ten temacik można zamknąć, autko sprawne |
|
|
|
 |
|