Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wtryskiwacze
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-03-2022, 11:23   

Bingo! - napinacz jedzie na reklamacje?
Widzisz, chciałeś pchać auto w przepaść a tu jednak "jakość" nowych części się kłania.
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 25-03-2022, 11:18   

Padł tłumik drgań napinacza hehe. Problem rozwiązany, aczkolwiek auto mi potrafi szarpnac przy dodaniu gazu z niższych obrotów. Może być to spowodowane tym, że zmieniłem oryginalny tłumik na przelotowy? Na oryginalnym był dla mnie za cichy i to jedyny powód jak coś ;)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11162
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-03-2022, 18:05   

Przepustnicę czyściłeś? Jeśli nie, to zacząłbym od tego właśnie. Następnie regulacja.
_________________

 
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 25-03-2022, 19:33   

Rozumiem, że regulacja zaworów tak?

I od razu przy okazji to jakieś dane szczegółowe do tych zaworów?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21007
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-03-2022, 23:39   

Feliks napisał/a:
Rozumiem, że regulacja zaworów tak?

Zaworów nie regulujesz bo masz popychacze hydrauliczne.
Jackowi chyba chodziło o regulację przepustnicy.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11162
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-03-2022, 08:56   

Tak. Pisałem o przepustnicy.
_________________

 
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 26-03-2022, 14:34   

A jak się ją reguluje? :D
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-04-2022, 07:44   

Cytat:
Padł tłumik drgań napinacza hehe
Od razu wiedziałem, że to on, skoro był wymieniony na nowy.
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 03-04-2022, 11:54   

Hugo napisał/a:
Cytat:
Padł tłumik drgań napinacza hehe
Od razu wiedziałem, że to on, skoro był wymieniony na nowy.


Okazało się, że wymieniał rozrząd, ale bez tego całego napinacza.

Wyczyściłem przepustnice, ale bez regulacji i w sumie chodzi ładnie. Nie mam tej takiej przycinki to była wcześniej. Nie wiem czy ją regulować? I też nie do końca wiem jak się ją reguluje? :D Czy to chodzi o to co się np. przepływomierz z akumulatorem na chwilę odłącza na zimnym silniku i czeka się aż potem aż wentylator na odpalonym się załączy? Bo generalnie auto nie gaśnie i obroty nagle teraz po czyszczeniu też o wiele lepiej są :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11162
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-04-2022, 18:45   

Skoro działa dobrze, to nic nie reguluj. Procedurę regulacji trzeba by poszukać w manualu. Szperałem trochę na forum, ale nie znalazłem nic do E54.
_________________

 
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 04-04-2022, 13:47   

jacek11 napisał/a:
Skoro działa dobrze, to nic nie reguluj. Procedurę regulacji trzeba by poszukać w manualu. Szperałem trochę na forum, ale nie znalazłem nic do E54.


No tak jak troszkę pojeździłem to jest dużo lepiej, ale z samego dołu tak dziwnie przecina jak by paliwa nie dostawał czy coś w tym stylu. Słychać takie chwilowe prykanie przycinanie motoru, ale dostanie z 200 więcej obrotów i od razu jedzie jak należy. Tak jak by miał za niskie obroty np. na 2.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11162
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-04-2022, 16:17   

Tak jak by wypadały zapłony. Przewody, świece do sprawdzenia.
_________________

 
 
 
Feliks 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 99
Skąd: Ustka
Wysłany: 09-04-2022, 13:15   

jacek11 napisał/a:
Tak jak by wypadały zapłony. Przewody, świece do sprawdzenia.


Jasne, że zapłon wypadał bo jak się okazało był źle przewód dociśnięty :D dzięki za wszelką pomoc :)

Ten temacik można zamknąć, autko sprawne ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.