 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxW] Zacinająca się stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10712 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-05-2022, 12:09
|
|
|
Na drugim kluczyku to samo ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-05-2022, 16:29
|
|
|
Na drugim kluczu lepiej ale szału nie ma. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10712 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-05-2022, 17:54
|
|
|
To szlifuj jak Krzyzak pisze |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-05-2022, 22:12
|
|
|
Cytat: | pracy jest na minutę - te zapadki są z mosiadzu i się ścierają, kluczyk też się lekko ściera - problem jest taki, że wtedy zapadki się nie chowają jak należy i zaczyna się zacinać
po wyjęciu bębenka doskonale widać, która zapadka za to odpowiada (bo najczęściej jest tylko jedna, skoro jeszcze czasem działa) - wtedy pilniczek i po pół minuty masz działającą stacyjkę
| Zbytni optymizm, dla kogos wprawnego zajmie to wiecej czasu, tymbardziej ze wazne jest aby to zrobic starannie, a mosiezne zapadki wbrew pozorom nie sa miekkim materiałem.
Pytanie co wg Ciebie potrafi sie bardziej zuzyć, wkladka czy kluczyk, mała podpowiedz:
To sa te same kluczyki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-05-2022, 22:21
|
|
|
Same zapadki są półokrągłe na końcu i tylko jest jeden mały element, taki zadziorek, kształt tego elementu jest celowy, aby właśnie się blokowało przy próbie włożenia złego kluczyka. Wystarczy pilnikiem ten zadzior ściąć.
Ideałem jest mieć 2 kluczyki - jeden nowy i drugi dorabiany z tego nowego włączany do użytku gdy jego poprzednik się zjedzie. Ciężko uwierzyć, że ktoś mógł doprowadzić do takiego zużycia kluczyka i jeszcze go używać. Stacyjka nie miała prawa współpracować na długo przed tym. |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-05-2022, 13:00
|
|
|
Wczoraj oddałem stacyjkę do speca,dzisiaj odebralem
Działa elegancko na każdym kluczyku
Ogólnie to nie jest robota na minutę,stacyjka jest zanitowana i nie ma tak latwo z rozbiórka bebechow |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-05-2022, 13:32
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Same zapadki są półokrągłe na końcu i tylko jest jeden mały element, taki zadziorek, kształt tego elementu jest celowy, aby właśnie się blokowało przy próbie włożenia złego kluczyka. Wystarczy pilnikiem ten zadzior ściąć.
Ideałem jest mieć 2 kluczyki - jeden nowy i drugi dorabiany z tego nowego włączany do użytku gdy jego poprzednik się zjedzie. Ciężko uwierzyć, że ktoś mógł doprowadzić do takiego zużycia kluczyka i jeszcze go używać. Stacyjka nie miała prawa współpracować na długo przed tym. |
Wybacz, muszę zdeptać Twoje przekonania w tym temacie, kluczyk wysłuzony - stacyjke obsluguje, jestem przykładem tego zuzycia i działania owego kluczyka wbrew temu niedowierzaniu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-05-2022, 06:25
|
|
|
Tak, to widać, że jest to kluczyk z Mitsu... U mnie za to różnica między nowym a tym zacinającym się była niezauważalna. W sensie porównania wzrokowego kluczyków. Natomiast w sensie działania na stacyjce już owszem - spora. Ale ja robiłem to w E32... |
|
|
|
 |
|
|