Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Korek spustowy w bloku silnika
Autor Wiadomość
Trebor Arokis 
Forumowicz

Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020
Posty: 192
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: 11-06-2022, 10:09   Korek spustowy w bloku silnika

Witam
Mam drobne pytanie, po odkręceniu korków spustowych od płynu chłodzącego w bloku silnika jakoś trzeba je uszczelnić po ponownym wkreceniu?
Mam zamiar zrobić płukanie układu chłodniczego przy pomocy chemi i spuścić cały stary płyn…
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11108
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-06-2022, 23:26   

Masz jakieś nieczystości w płynie, że chcesz podjąć takie czynności?
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-06-2022, 10:20   

Posmaruj gwint cienką warstwą pasty uszczelniającej Dirko i na pewno będzie szczelnie.
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 12-06-2022, 12:20   

osobiście miałem syf w układzie i odkręcałem ten korek, zakręciłem z wyczuciem i sprawdzałem czy poci się z tego miejsca, u mnie bez problemów i bez dodatkowego uszczelniania jest szczelne
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Trebor Arokis 
Forumowicz

Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020
Posty: 192
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: 12-06-2022, 13:23   

jacek11 napisał/a:
Masz jakieś nieczystości w płynie, że chcesz podjąć takie czynności?

Płyn wyglada obrzydliwie jest koloru rudo-brązowego mimo tego że był zmieniany niedawno ale tylko z chłodnicy…
Wiec podjąłem decyzje że przepłucze go z chemią i spuszczę z całego układu…
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11108
Skąd: Radomsko
Wysłany: 12-06-2022, 22:33   

Jeśli gwint korka jest czysty, to nie musisz go uszczelniać. Możesz to zrobić, bo na pewno nie zaszkodzi.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-06-2022, 09:15   

Raz to robiłem i też zakręciłem z momentem podanym w serwisówce. Śruba na łeb 14 jeśli dobrze pamiętam, wygląda jakby była lekkim stożkiem, więc sama się zaciska.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.