Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatkowe filtry paliwa w pajero 3.2 DiD
Autor Wiadomość
konan1412 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 long 3.2 did manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2021
Posty: 12
Skąd: Iłża
Wysłany: 10-08-2022, 15:22   Dodatkowe filtry paliwa w pajero 3.2 DiD

Witam , grzebiąc w czeluściach tego forum znalazłem temat w którym kolega Georg dołożył instalacje 2 dodatkowych filtrów w układzie paliwowym , postanowiłem stworzyć podobną instalacje na wejściach 8 mm, auto pali od strzała ma pełną moc i jak narazie wszystko wygląda dobrze jeśli ktoś by był zainteresowany odpowiem na każde pytanie .

Odpowietrzenie układu trwa analogicznie dłużej.

Filtry dodatkowe których użyłem to FILTRON PP 838 koszt jednego to ok 40 zł
Filtr główny oryginalny to Mann WK 940/37 x koszt ok 100 zł
Podstawa na dwa dodatkowe filtry zrobiona z rury o odpowiedniej średnicy oraz gubego płaskownika, wszystko wyspawane i pomalowane


A do kolegi Georga mam pytanko, jak oceniasz takie rozwiązanie z perspektywy kilometorw które zrobileś

https://zapodaj.net/7e3dd0d44fbf2.jpg.html
 
 
Olson 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2020
Posty: 30
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-08-2022, 21:57   

Fajnie to wygląda. Co rozumiesz przez dłuższe odpowietrzanie? Normalnie da się tą pompką w podstawie filtra, czy na początku autko dłużej kręci "na sucho"?
_________________
Obczaj gruza z fotki.
 
 
konan1412 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 long 3.2 did manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2021
Posty: 12
Skąd: Iłża
Wysłany: 12-08-2022, 09:33   

Olson napisał/a:
Fajnie to wygląda. Co rozumiesz przez dłuższe odpowietrzanie? Normalnie da się tą pompką w podstawie filtra, czy na początku autko dłużej kręci "na sucho"?



Nadal odpowietrza się tą pompką na podstawie ale zamiast 5 min trwa to 15 min auto pali od strzala nie kręci dłużej ani nic .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-08-2022, 09:35   Re: Dodatkowe filtry paliwa w pajero 3.2 DiD

konan1412 napisał/a:
Witam , grzebiąc w czeluściach tego forum znalazłem temat w którym kolega Georg dołożył instalacje 2 dodatkowych filtrów w układzie paliwowym , postanowiłem stworzyć podobną instalacje na wejściach 8 mm, auto pali od strzała ma pełną moc i jak narazie wszystko wygląda dobrze jeśli ktoś by był zainteresowany odpowiem na każde pytanie .

Odpowietrzenie układu trwa analogicznie dłużej.

Filtry dodatkowe których użyłem to FILTRON PP 838 koszt jednego to ok 40 zł
Filtr główny oryginalny to Mann WK 940/37 x koszt ok 100 zł
Podstawa na dwa dodatkowe filtry zrobiona z rury o odpowiedniej średnicy oraz gubego płaskownika, wszystko wyspawane i pomalowane


A do kolegi Georga mam pytanko, jak oceniasz takie rozwiązanie z perspektywy kilometorw które zrobileś

https://zapodaj.net/7e3dd0d44fbf2.jpg.html

I w czym ma pomóc to rozwiązanie?
Moc moc spadła?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 19-08-2022, 13:59   Re: Dodatkowe filtry paliwa w pajero 3.2 DiD

zbyszekm2 napisał/a:
konan1412 napisał/a:
(...)dołożył instalacje 2 dodatkowych filtrów w układzie paliwowym (...)

I w czym ma pomóc to rozwiązanie?
Moc moc spadła?


Zbyszku, może się naczytał starych podręczników z okresu międzywojennego.
Wtedy niektóre samochody miały dwa filtry paliwa, z tym, że jeden zgrubny (czasem z magnesem, jak korek oleju) a drugi dokładny.

Wydaje mi się (ale nie jestem pewien), że jakieś wczesne wersje silników dizla zasilanych szyną Common Rail też miały dwa filtry.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Carra 
Forumowicz
Carra


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2022
Posty: 36
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 10-09-2022, 23:29   

u mnie podłączyłem filtr parówę, z sitkiem zakładany kiedyś a nawet i teraz w autach ciężarowych. Jest przed filtrem oryg. i widać co w nim zostaje.. działa, chciałem zrobić zbiornik ale zaryzykowałem i wyczyściłem wtryski wraz z pompą ale płynnie poza bakiem no it ten filtr z sitem.... chodzi dobrze i nawet przestał dymić * czasami przy mocnym przyśpieszaniu zakopcił na czarno przez chwilę , potem już przez dzień cały prawie w ogóle.

pozdr. ps. jak ktoś chce, prześle zdjęcie filtra.... POZDR !!!
_________________
codziennie rób jedną rzecz której się boisz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.