Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana termostatu - Colt Dit
Autor Wiadomość
czesiek1 
Nowy Forumowicz

Auto: colt z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: Elbląg
Wysłany: 26-04-2019, 12:43   Wymiana termostatu - Colt Dit

Witam, na dniach próbowałem wymienić termostat w Colt Dit. Dwa razy podchodziłem do wymiany, po zdjęciu dwóch łączy gumowych w termostacie, dalej nie mogłem odłączyć termostatu. Może ktoś z użytkowników już wymieniał termostat w tym samochodzie, i udzieli mi wskazówki przy wymianie. (Czy do wymiany nie potrzeba zniżyć silnika?) Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
Trawnik 
Nowy Forumowicz
BÓG JEST WIELKI

Auto: Colt 1.5 DID 95 KM Motion
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2019
Posty: 15
Skąd: Wyszków
Wysłany: 20-01-2020, 07:27   

I jak tam udało się wymienić termostat?
 
 
 
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 18-01-2021, 10:27   

Odświeżę temat. Podczas mrozów koło - 20 stopni niebieska kontrolka od płynu nie gaśnie nawet po przejechaniu 50 km., czy też tak macie w did czy termostat mam do wymiany? Mechanik mi powiedział że te 3cylindrowe tak mają i się nie dogrzewa.
 
 
Maurycy11 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2021
Posty: 3
Skąd: Opolskie
Wysłany: 20-02-2021, 19:52   

Wymieniałem termostat i podczas odkręcania śrub jedna sie zerwała bo jakiś "debil" dał je na klej. Nadspawanie nic nie dał i koniecznie trzeba było zrobić rozwiercanie, oraz na nowo gwintowanie. Zęby zabrać się do tego konieczne był wyjęcie chłodnicy oraz odkręcić kolektor dolotowy. A to miała być taka prosta robota. :-X
W poniedziałek zakupię nowe uszczelki do kolektora i zaczynam składać.
Dodam że powodem wymiany termostatu był zimny dolny wąż oraz czesto załączający sie wentylator.
 
 
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 04-10-2022, 17:43   

Wymieniałeś cały trójnik plastikowy czy go rozbierałeś i sam termostat?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.