Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wibracje w kole ustępujące po załączeniu 4x4
Autor Wiadomość
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 29-10-2022, 17:53   wibracje w kole ustępujące po załączeniu 4x4

hej, problem:
przednie koło wpada w jakieś silne wibracje (jakby się jechało po tzw 'tarce')
załącznie przedniego napędu powoduje ze znikają...
(wibracje pojawiają się nagle przy różnych prędkościach, znikają po wyhamowaniu itp)
co to moze byc, dzięki
 
 
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 16-11-2022, 11:29   

cześć. sprawdź przegub może nie obciążony daje taki objaw
 
 
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 16-11-2022, 16:24   

dzieki za odp, przegub niby jest ok...
cos mi sie zdaje ze to po prostu amortyzator...
bo te wibracje zaczynają się nagle i gwałtownie
po najechaniu na jakąś nierówność, dołek lub celowe złapanie pobocza
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 18-11-2022, 11:52   

Ja też raczej stawiałbym na przegub.
Amortyzator po pierwsze łatwo byś zdiagnzował po prostu kołysząc autem - jak będzie się z 'chorej' strony bardziej/dłużej bujał niż ze zdrowej, to do wymiany. Po drugie miałbyś ewidentne objawy przy hamowaniu, zwłaszcza zauważalne przy hamowaniu na wyrobionej 'tarce' przed światłami.
 
 
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 19-11-2022, 13:15   

to jednak amortyzator - luźny na tej gumowej tulei.... wpadał w dziwne silne wibracje.. przydrutowałem do na chwile i problem nie występuje.. tak że do wymiany
dzięki za wsparcie
 
 
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 19-11-2022, 16:19   

Sprawdź wyważenie koła po tej stronie na wszelki wypadek… bo to trochę dziwne żeby wpadło w takie wibracje…

Jak coś to na stacji diagnostycznej za dwie dyszki pewnie ci zawieszenie diagnosta sprawdzi.
 
 
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 11-01-2023, 08:43   

mieliście rację, to nie był amortyzator...
wibracje (udar) pojawiają się nadal
Pojawiają się nagle po kilkunastu lub kilkudziesięciu sekundach jazdy i po najechaniu lewym kołem na dołek (prawym nie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.