Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
O3 w czerwieni
Autor Wiadomość
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-12-2022, 14:42   

Marcino napisał/a:
eremita napisał/a:
Po dwóch tygodniach wychodzę z domu kostka brukowa rozebrana, patrzę na auto stoi na tej kostce i nie ma kół

Ale ze co pod domem zajumali.... masakra


No dokładnie, jak rozmawiałem z likwidatorem szkody to mówi że od miesiąca to się zrobiła jakaś plaga na kradzieże kół a najwiecej Poznań i okolice.
Jak się okazało to jeszcze popczecinali kable od paneli do lamp które oświetlały pod wiatą, czyli wczesniej się przygotowali :doubt:


Orientuje się ktoś jaki akumulator musi być do Outlandera, bo w dwóch sklepach mi mowią że z tabeli wychodzi że zwykły? A jak się ma zwykły do systemu start stop? Inny mi mowi że EFB, jeszcze inny że AGM. Z tego co doczytałem to chyba EFB?
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 10-12-2022, 11:56   

Do start-stop to raczej zwykły długo nie pożyje.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-12-2022, 18:03   

Jakoś rok temu robiłem zacisk tył prawy i zastanawiałem się czy nie robić zaraz lewy, Lewy wytrzymał rok dłużej.
Przy okazji wymiany zacisku obejrzełem spód auta jak na Japończyka wygląda zacnie, jak się zrobię ciepło i sucho zrobię mu konserwacje co by tak zostało :lol:
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2022, 22:23   

Przy start- stop akumulator musi do tego systemu.
Ja mam standardową baterię i zastanawiałem się dlaczego nie mam start- stop... absolutnie nie narzekam na brak tego ustrojstwa, jednak czytałem w internecie, że diesle "wychodziły" bez tego systemu...
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2022, 22:30   

Również zastanawiam się nad konserwacją podwozia, ale chyba zostawię to na przyszły, letni sezon.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-12-2022, 23:39   

To masz napisał/a:
Przy start- stop akumulator musi do tego systemu.
Ja mam standardową baterię i zastanawiałem się dlaczego nie mam start- stop... absolutnie nie narzekam na brak tego ustrojstwa, jednak czytałem w internecie, że diesle "wychodziły" bez tego systemu...


Start stop można wyłaczyć systemowo. Ja się zastanawiam czy przez start stop mogą występować jakieś awarie ?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-12-2022, 09:24   

eremita napisał/a:
Ja się zastanawiam czy przez start stop mogą występować jakieś awarie ?
Tak - znajomy naparwiał rozrusznik w 5-6 letnim outku....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-12-2022, 10:04   

Na ekspresówkach można "stworzyć" odpowiednie warunki do uszkodzenia turbo.
Występuje długotrwała jazda z wysokimi obrotami, następnie zjazd na stację benzynową, wyłączenie silnika i smażenie oleju w turbinie :evil:
https://www.youtube.com/w...nnel=Autoholicy
Zwracam na to uwagę, ponieważ głównie jeżdżę po ekspresówkach i przed tankowaniem staram się chłodzić turbo wolniejszą jazdą.

eremita, masz przycisk do wyłączenia start- stop? U mnie nie ma, więc raczej nie jest wyłączony tylko wyjechał z fabryki bez tego badziewia 8)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 20-12-2022, 11:07   

Nie wierzę, że przy prędkościach autostradowych jest aż tak wysoka temperatura.
Zgodzę się z tą teorią, ale w chwili kiedy upalasz na torze , i masz gaz wciśnięty cały czas w podłogę. Wtedy tam panują warunki ekstramalne. Mała prędkość, duże obroty, i brak chłodzenia.
Na autostradzie nie ma takiego zagrożenia.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-12-2022, 13:11   

jacek11 napisał/a:
Na autostradzie nie ma takiego zagrożenia

Zreszta dojezdzajac do stacji tankowania musisz zwolnić zjazdem itp... wiec jest czas dać odpoczać
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 24-12-2022, 11:14   

Marcino napisał/a:

jacek11 napisał/a:
Na autostradzie nie ma takiego zagrożenia

Zreszta dojezdzajac do stacji tankowania musisz zwolnić zjazdem itp... wiec jest czas dać odpoczać

Czy ja wiem... Powiedziałbym, że dużo od auta zależy i tego kiedy turbo wstaje.
W O1T przy prędkościach autostradowych masz ok 3,5k obrotów, przy których turbo pompuje już w pełni. Moim zdaniem nie wychłodzisz tego samym zjazdem z autostrady na stację po kilkudziesięciu km takiej jazdy. Bezpieczniej przystanąć na 1-2 minuty przed podjechaniem pod dystrybutor.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2023, 11:25   

Dwa pytania :) ,

Pierwsze po tym jak mi ukradli koła kupiłem koła z Outlandera 2019 rok. Pytanie brzmi czy da się wgrać czujniki z tych kół ? czy trzeba kupić nowe czujniki?

Drugie jak go kupiłem sparowałem sobie bez najmniejszego problemu 2 telefony. Teraz zmieniłem telefon i nie mogę dojść jak go sparować. Wyskakuje mi że mam wpisać kod a telefon w ogóle nie widzi auta. Ma ktoś instrukcje jak to zrobić ?
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-07-2025, 20:42   

Dawno tu nie byłem, 4,5 roku bezawaryjnej służby dobiegają końca. Przez ten czas przejechałem 95tys kilometrów. Jak każdy misiek którego miałem nigdy nie zawiódł.
Na przednim zderzaku pojawiły się dokładki, niestety resztę kompletu progi i dokładki na tylny zderzak szukałem szukałem i znalazłem kupiłem cały kompletny łącznie z przednimi dokładkami. A co najlepsze nowe jeszcze nie zakładany na auto. Mam to od roku ale nie było czasu polakierować i założyć :roll:
Jakoś mam niedosyt z jazdy tym autem że jeszcze na wakacje jedziemy nim mimo że następca już stoi pod dom. Co prawda z każdym mitsubishi tak mam :P
Chwilowo żegnam się z Mitsubishi, ale tylko chwilowo bo w planach jest wymiana żony Captura na nowszego i czuje w kościach że raczej to będzie ASX :mrgreen:
Ostania fota Outladera
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-07-2025, 09:22   

A co teraz bedziesz ujezdzał ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-07-2025, 09:58   

Marcino napisał/a:
A co teraz bedziesz ujezdzał ?


Kolega sprzedawał Alfa Romeo Stelvio , przejechałem się by zobaczyć jak to jeździ i skradła moje serce :mrgreen:
280 koni napęd na cztery koła a do tego salon Polska, pierwszy właściciel.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.