O3 w czerwieni |
Autor |
Wiadomość |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-12-2022, 14:42
|
|
|
Marcino napisał/a: | eremita napisał/a: | Po dwóch tygodniach wychodzę z domu kostka brukowa rozebrana, patrzę na auto stoi na tej kostce i nie ma kół |
Ale ze co pod domem zajumali.... masakra |
No dokładnie, jak rozmawiałem z likwidatorem szkody to mówi że od miesiąca to się zrobiła jakaś plaga na kradzieże kół a najwiecej Poznań i okolice.
Jak się okazało to jeszcze popczecinali kable od paneli do lamp które oświetlały pod wiatą, czyli wczesniej się przygotowali
Orientuje się ktoś jaki akumulator musi być do Outlandera, bo w dwóch sklepach mi mowią że z tabeli wychodzi że zwykły? A jak się ma zwykły do systemu start stop? Inny mi mowi że EFB, jeszcze inny że AGM. Z tego co doczytałem to chyba EFB? |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 10-12-2022, 11:56
|
|
|
Do start-stop to raczej zwykły długo nie pożyje. |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-12-2022, 18:03
|
|
|
Jakoś rok temu robiłem zacisk tył prawy i zastanawiałem się czy nie robić zaraz lewy, Lewy wytrzymał rok dłużej.
Przy okazji wymiany zacisku obejrzełem spód auta jak na Japończyka wygląda zacnie, jak się zrobię ciepło i sucho zrobię mu konserwacje co by tak zostało |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-12-2022, 22:23
|
|
|
Przy start- stop akumulator musi do tego systemu.
Ja mam standardową baterię i zastanawiałem się dlaczego nie mam start- stop... absolutnie nie narzekam na brak tego ustrojstwa, jednak czytałem w internecie, że diesle "wychodziły" bez tego systemu... |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-12-2022, 22:30
|
|
|
Również zastanawiam się nad konserwacją podwozia, ale chyba zostawię to na przyszły, letni sezon. |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-12-2022, 23:39
|
|
|
To masz napisał/a: | Przy start- stop akumulator musi do tego systemu.
Ja mam standardową baterię i zastanawiałem się dlaczego nie mam start- stop... absolutnie nie narzekam na brak tego ustrojstwa, jednak czytałem w internecie, że diesle "wychodziły" bez tego systemu... |
Start stop można wyłaczyć systemowo. Ja się zastanawiam czy przez start stop mogą występować jakieś awarie ? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-12-2022, 09:24
|
|
|
eremita napisał/a: | Ja się zastanawiam czy przez start stop mogą występować jakieś awarie ? | Tak - znajomy naparwiał rozrusznik w 5-6 letnim outku.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-12-2022, 10:04
|
|
|
Na ekspresówkach można "stworzyć" odpowiednie warunki do uszkodzenia turbo.
Występuje długotrwała jazda z wysokimi obrotami, następnie zjazd na stację benzynową, wyłączenie silnika i smażenie oleju w turbinie
https://www.youtube.com/w...nnel=Autoholicy
Zwracam na to uwagę, ponieważ głównie jeżdżę po ekspresówkach i przed tankowaniem staram się chłodzić turbo wolniejszą jazdą.
eremita, masz przycisk do wyłączenia start- stop? U mnie nie ma, więc raczej nie jest wyłączony tylko wyjechał z fabryki bez tego badziewia |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 20-12-2022, 11:07
|
|
|
Nie wierzę, że przy prędkościach autostradowych jest aż tak wysoka temperatura.
Zgodzę się z tą teorią, ale w chwili kiedy upalasz na torze , i masz gaz wciśnięty cały czas w podłogę. Wtedy tam panują warunki ekstramalne. Mała prędkość, duże obroty, i brak chłodzenia.
Na autostradzie nie ma takiego zagrożenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-12-2022, 13:11
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Na autostradzie nie ma takiego zagrożenia |
Zreszta dojezdzajac do stacji tankowania musisz zwolnić zjazdem itp... wiec jest czas dać odpoczać |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 24-12-2022, 11:14
|
|
|
Marcino napisał/a: |
jacek11 napisał/a: | Na autostradzie nie ma takiego zagrożenia |
Zreszta dojezdzajac do stacji tankowania musisz zwolnić zjazdem itp... wiec jest czas dać odpoczać |
Czy ja wiem... Powiedziałbym, że dużo od auta zależy i tego kiedy turbo wstaje.
W O1T przy prędkościach autostradowych masz ok 3,5k obrotów, przy których turbo pompuje już w pełni. Moim zdaniem nie wychłodzisz tego samym zjazdem z autostrady na stację po kilkudziesięciu km takiej jazdy. Bezpieczniej przystanąć na 1-2 minuty przed podjechaniem pod dystrybutor. |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-02-2023, 11:25
|
|
|
Dwa pytania ,
Pierwsze po tym jak mi ukradli koła kupiłem koła z Outlandera 2019 rok. Pytanie brzmi czy da się wgrać czujniki z tych kół ? czy trzeba kupić nowe czujniki?
Drugie jak go kupiłem sparowałem sobie bez najmniejszego problemu 2 telefony. Teraz zmieniłem telefon i nie mogę dojść jak go sparować. Wyskakuje mi że mam wpisać kod a telefon w ogóle nie widzi auta. Ma ktoś instrukcje jak to zrobić ? |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-07-2025, 20:42
|
|
|
Dawno tu nie byłem, 4,5 roku bezawaryjnej służby dobiegają końca. Przez ten czas przejechałem 95tys kilometrów. Jak każdy misiek którego miałem nigdy nie zawiódł.
Na przednim zderzaku pojawiły się dokładki, niestety resztę kompletu progi i dokładki na tylny zderzak szukałem szukałem i znalazłem kupiłem cały kompletny łącznie z przednimi dokładkami. A co najlepsze nowe jeszcze nie zakładany na auto. Mam to od roku ale nie było czasu polakierować i założyć
Jakoś mam niedosyt z jazdy tym autem że jeszcze na wakacje jedziemy nim mimo że następca już stoi pod dom. Co prawda z każdym mitsubishi tak mam
Chwilowo żegnam się z Mitsubishi, ale tylko chwilowo bo w planach jest wymiana żony Captura na nowszego i czuje w kościach że raczej to będzie ASX
Ostania fota Outladera
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-07-2025, 09:22
|
|
|
A co teraz bedziesz ujezdzał ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-07-2025, 09:58
|
|
|
Marcino napisał/a: | A co teraz bedziesz ujezdzał ? |
Kolega sprzedawał Alfa Romeo Stelvio , przejechałem się by zobaczyć jak to jeździ i skradła moje serce
280 koni napęd na cztery koła a do tego salon Polska, pierwszy właściciel.
 |
|
|
|
 |
|