Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander Turbo +
Autor Wiadomość
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-06-2020, 07:25   

Fighter001 napisał/a:
Maskę masz zamykaną na fabryczny zamek? Nie próbuję odfrunąć przy większych prędkościach? Te zaciski to duże brembo z brery/159?


Zaciski z Alfa Romeo Giulia/stelvio 6 tłoków

Maska w orginalny zamek, unosi ją troche, wiadomo, ale myślę że jak założę wylot na środku zamiast wlotu to się poprawi, nie będzie takiego oporu. Zobaczymy :)

Narazie wstepne szkice wylotu



 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-06-2020, 18:35   

Wygląda spoko! Ja u siebie dałem blachę alu 2mm wycinaną laserowo z żeberkami duż gęstszymi i na wierzch siatex... Wygląda prawie jak w evce ;-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-06-2020, 20:10   

Jest i chyba ostateczny projekt wylotu 😊











Jak Wam się podoba??


Całkiem przypadkiem wpadła okazja z fotelami z Toyoty GT86



Wygodne, ciekawie wyglądają 😊 muszę znaleźć coś czasu żeby wmontować :)


No i jeszcze czeka w kolejce szpera płytkowa z EVO. Mocniej spięta niż seria - na 5.5 kg, zobaczymy czy nie będzie przeszkadzać :)




Z kwesti mechanicznych to kolektor z evo czeka na montaż, ale to już z nową listwą i wtryskami oraz pompą. Seryjnej zaczyna brakować od 0.7 bara :)
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 17-06-2020, 23:16   

Projekt wylotu wygląda całkiem całkiem. Te fotele są tym czego brakuje w każdym Turbiaczu :lol:
_________________
Turbocbr
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 20-07-2020, 09:52   

Nie no szacun za serducho wkładane w Turbiaczka. Miło popatrzeć na efekty prac człowieka z pasją. Czekamy na rozwój wydarzeń :D
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-08-2020, 14:10   

No halo, jak tam postępy? Jakieś focie by się przydały :D
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 31-08-2020, 21:06   

Ciekaw jestem mocno jak to będzie współpracować, ta szpera to jak zawsze jakaś rzeźba potrzebna żeby weszła czy P&P?
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-09-2020, 10:19   

Outlander Turbo na dokładnie taką samą obudowę dyfra jak Evo RS - wg moich informacji powinna pasować P&P.
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 25-09-2020, 21:42   

Panowie nie chcem zaśmiecać tematu ale widzę opcykani w budowie EVO vs O1T a ja dopiero raczkuję w porównaniu do was bo widzę tu grube Tuningi odchodzą :D to może powie mi ktoś co można z EVO do O1T przeszczepić bez warsztatu na własność: interesuje mnie coś takiego jak
- tylny dyfer AYC od EVO 4/6
- kolektor zsący EVO 7/9
- uklad dolotowy powietrza
- zaciski hamulcowe Brembo
Mam dostęp do wielu gratów z różnych wersji EVO w rozsądnych cenach. To może bym sobie coś wybrał na przyszłe mody. :D
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28-09-2020, 21:35   

Auto żyje, śmiga, nabijamy kilometry :)
Niestety obowiązki w pracy, ważniejsze inwestycje itp nie pomagają w modach :)
Nie dojechalem jeszcze na hamownie, przekładam to bo chciałbym pojechać już z docelowymi wtryskami i może jakieś wałki..

Szpera nie zamontowana z braku czasu.

Żeby dyfer AYC działa potrzebny jest sterownik, pompa no i kilka dodatkowych czujników.. Ogólnie wg mnie slaby pomysł
Kolektor ssący podchodzi z evo, przy okazji produkcji listwy paliwowej do auta klienta robie tez listwe paliwową do siebie pod jakieś większe wtryski, listwa z krućcami AN do montszu z zewnetrzbym regulatorem. Wtryski wjadą raczej 850 siemens deka. Zobaczymy
Hamulce na tył mam rozkminione dwutloczkowe brembo z mercedesa ML. Mam zrobione adaptery pod taecze z evo
Na przód będę robił adapter pod 6cio tłoczek, mogę tez zrobić adapter pod tarcze z kia optima i zacisk 4tloczek z alfy, który nie będzie piszczał 😉

Wylot na maskę wydrukowany, prawie pomalowany, czeka na lepsze dni...

Pozdro :)
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 29-09-2020, 06:03   

Cytat:
Żeby dyfer AYC działa potrzebny jest sterownik, pompa no i kilka dodatkowych czujników.. Ogólnie wg mnie slaby pomysł
Kolektor ssący podchodzi z evo

Dzięki za odpowiedź z tym dyfrem to poprostu mogę go mieć za nie wielkie pieniądze i pomyślałem że może podejdzie a mój już wyje to myślałem że podmienię no ale w takim razie będzie regeneracja.

Apropo kolektora ssącego od EVO to jest między nimi zauważalna różnica.?
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Klops 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2023
Posty: 1
Skąd: Zabrze
Wysłany: 30-01-2023, 11:53   

wałek, Witam, mam nadzieję że dobrze trafiłem, czy masz może zestaw do swap hamulców na tył do OT1? Jeśli tak to prosiłbym o więcej informacji
pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.