Gal Anonim SE 2.5 by bbandi |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-10-2023, 12:20
|
|
|
Będzie dobra, ale koniecznie przed montażem trzeba dać cienką warstwę pasty uszczelniającej pomiędzy głowice a uszczelkę, sprawdzić i w razie potrzeby wyklepać otwory na śrubki mocujące i sprawdzić czy pokrywy nie są przegnite. Bez tego będzie się z nich strasznie lało już po krótkim czasie od wymiany. Polecam pastę Dirko od Elringa, jest rewelacyjna. |
|
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 18-10-2023, 08:23
|
|
|
Silnik odświeżony przed zimą, dałem na mycie parowe, jedyne co mam mocno zabrudzone to alternator, gruba warstwa na nim szlamu
A i nie mam naklejeczki emblematu na pokrywie silnika podejrzewam że na przeglądzie mi gość zajumał (był taki młody cwaniaczek) po przeglądzie pod machę nie zaglądałem przez jakiś czas, a poźniej jak to zauważyłem to sprawdziłem allegro i akurat był do sprzedania emblemat ... ale co zrobić, było za późno żeby się z tym szarpać.
 |
_________________
 |
|
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 19-10-2023, 22:34
|
|
|
mam tych nalepek kilka w różnych kolorach , oryginalną też. Jak chcesz to ci mogę sprzedać |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 27-10-2023, 13:25
|
|
|
Na razie dzięki za nalepkę, może kiedyś.
Co do tej kontrolki ABS i obcierania w tylnym kole - okazało się że to nie ręczny tylko łożysko się rozpadło i dlatego tarło oprócz tego przycierało o czujnik ABS, wymienili mi obydwa łożyska a czujnik na szczęście działa choć go trochę przytarło. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-10-2023, 19:49
|
|
|
Brat zmienił furę, Volvo S60 które tu kiedyś wrzucałem zamienił na Jaguar XF 2011, Diesel 3.0 V6 Biturbo, 275 KM, 600 Nm - napęd tył.
Wyciszenie bardzo dobre, wykończenie też niezłe, przyspieszenie ładnie wciska w fotel, jechałem ok 60 km/h - spalanie było 5.6/100km.
Ogólnie jak wsiadłem to po 5 minutach jazdy czułem się jak u siebie.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 01-12-2023, 17:50
|
|
|
Przegląd zrobiony ale oczywiście trafiłem na znafce który był - anty galantowcem
Wlazłem pod spód i widzę że konserwacja ładnie się trzyma i mówię to gościowi a ten:
"w tym aucie nic się nie trzyma" - powiedział to po sprawdzeniu zawieszenia gdzie wszystkie amory 72% (nie wymieniane od 13 lat a nie wiem ile wcześniej ktoś na nich jeździł) i hamulce wszystkie sprawne.
Wahacze przód zrobione ale kołysał tym urządzeniem chyba z 5 minut lewo - prawo myślałem że mi opony z felg wyskoczą.
"to ostatni jeżdżący egzemplarz z tego rocznika"
Pierwszy raz odkąd mam gala sprawdzał mi czystość spalin - na to nic nie gadał
Na końcu przywalił się do podłużnic tylnych.
"oczywiście podłużnice zrobione blacharsko najtaniej jak się da, dlatego już tych aut nie ma" - ciekawe bo od 13lat ich nie naprawiałem tylko była konserwacja i też nie widziałem na nich jakiejś wielkiej rdzy, po chwili ochłonął i powiedział żebym sobie do profilu zamkniętego tych podłużnic coś wpuścił.
Swoją drogą co polecacie tam wpuścić, po zimie mam zamiar to zrobić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-12-2023, 18:13
|
|
|
bbandi napisał/a: | co polecacie tam wpuścić | Sika guard - wosk do profili zamkniętych |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-12-2023, 15:40
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Noxudol 750 sobie wpuść do profili. |
Polecam również. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 07-12-2023, 08:41
|
|
|
Chyba że chcesz półkę wyżej to możesz INNOTEC walnąć : ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-08-2024, 23:43
|
|
|
Ostatnio naprawa drzwi + wymiana paska wielorowkowego
Byłem dzisiaj na SKP żeby zobaczyć spód jak wygląda za 30zł wjazd na podnośnik i przy okazji Pan mi szarpakami sprawdził zawieszenie i luzy.
Zrobiłem kilka zdjęć i wrzucam
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-08-2024, 09:49
|
|
|
Jest dobrze. Trochę posiknać i bedzie dalej ok |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-09-2024, 22:57
|
|
|
Zakupione 2 Noxudolki i w piękny słoneczny dzień zapuszczone w tylne podłużnice - po puszcze na strone
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-09-2024, 21:02
|
|
|
Czy w te miejsca które zaznaczyłem można wpuścić bezpiecznie 750? bo nie wiem czy tam jest profil zamknięty.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-09-2024, 20:08
|
|
|
To jest wspornik błotnika nie do konca jest to zamkniete bo ma wiele otworow technologicznych i w kieunku reflektora nie jest zamkniete |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|