 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z identyfikacją podzespołu |
Autor |
Wiadomość |
wojak999
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 4G93 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2017 Posty: 96 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 01-12-2023, 10:39
|
|
|
ross napisał/a: | Nowe paliwo nie nadaje się do GDI |
Na Pb98 bede jeździć. W sumie wiedziałem że powinienem lać od samego początku 98 do niej ale wiadomo - cena. A ciekawość czy nie podniosą ceny tej Pb95E10. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2023, 16:58
|
|
|
Liczba oktanowa nie ma takiego znaczenia - i tak większość silników ma testy na 87 albo 92 oktany. Problemem są różne śmieci w tym siarka, której w ropie z Rosji jest duża zawartość. Niby nasze rafinerie są do tego gotowe i lepiej sobie radzą niż te biorące tylko ropę arabską czy z ameryki, ale widać są jakieś inne czynniki, w tym oleje, które skłoniły ich do takiej decyzji. |
|
|
|
 |
|
|