Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem na Pb
Autor Wiadomość
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 27-04-2024, 20:31   

Krzyzak napisał/a:
Jak pisałem - zacznij od kompresji. Następne w kolejności to poprawność ustawienia rozrządu a potem czujnik wału. Sterownik potem.



dzieki za podpowiedz z tym czujnikiem

[ Dodano: 01-05-2024, 12:09 ]
Kompresja sprawdzona na 1 - 14, 2 - 6, 3 - 14, 4 - ledwo 11 takze po majowce dajemy do sprawdzenia co sie wydarzyło.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2024, 12:32   

Cytat:
Kompresja sprawdzona na 1 - 14, 2 - 6, 3 - 14, 4 - ledwo 11 takze po majowce dajemy do sprawdzenia co sie wydarzyło.

Czyli może być drogo :?
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-05-2024, 18:34   

tzn? moze masz jakas wiedze co moglo sie stac po tym jak w pazdzierniku 2022 byla robiona glowica.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2024, 19:04   

Albo zapiekły się pierścienie na tłokach, albo przeskoczył rozrząd i pogięło zawory.
Najpierw trzeba zrobić próbę olejową a później zrzucić czapkę i sprawdzić co się popsuło.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-05-2024, 19:16   

a co gorsze ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-05-2024, 20:05   

Taki brak sprężania to najczęściej problem z zaworami, nie z rozrządem. Głowica będzie do zdjęcia żeby się zorientować co i jak. Do ew. wymiany pierścieni i tak trzeba ją zdjąć.
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 11-07-2024, 18:10   

Witam

Mały update:

- okazało się że 2 i 4 cylinder nie trzymał ciśnienia, więc zdjęliśmy górę i okazało się że są uszkodzenia na ściankach bloku właśnie na 2 i 4 cylindrze.
To oznaczało jedno!! Wymiana silnika :shock: :cry:
- okazało się że znajomy akurat ma taki silnik który jest z bitego tyłem egzemplarza najechane jakieś 30 tyś km.
Zdjęliśmy górę okazało się że stan igła.
Głowica z nowego silnika dana do szlifowania.
- silnik prawie już złożony czekam tylko na pasek rozrządu i będziemy pakować go do mojego Lancerka.

Modle się żeby odpalil za 1 razem.

[ Dodano: 22-07-2024, 13:31 ]
Silnik włożony niestety problem dalej jest ponieważ auto odplailo po czym zgaslo i nie odpala. Pytanie czy pompa paliwa moze dawac za male cisnienie i wtedy nie bedzie odpalal czy moze komputer się zepsuł i blokuje.

[ Dodano: 22-07-2024, 14:22 ]
Edit : awaryjnie na gazie odplil i chodzi jak zloto, teraz pytanie czy sterownik silnika moze blokowac odpalanie na Pb czy jest to wina za małego ciśnienia z pompy paliwa

[ Dodano: 22-07-2024, 14:39 ]
Mozektos z was wspomoze indeksem pompy zeby zamowic

[ Dodano: 26-07-2024, 13:09 ]
Pompa paliwa wymieniona wtryski sypia jak zle i nadal jest problem odpali pochodzi 10 sek, gasnie i juz nie odpala.

[ Dodano: 27-07-2024, 16:17 ]
Mozliwr jest zeby komputer siadl i dlatego nie chce odpalac na benzynie? A na gazie tak?
 
 
Zdebcio 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII Wagon 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2024
Posty: 1
Skąd: Błędów
Wysłany: 06-09-2024, 17:30   

Dzień dobry. Jak w temacie, problem z uruchomieniem i pracą silnika na benzynie, na lpg chodzi jak złoto. Wymieniona listwa wtryskowa, świece, cewki z przewodami, pompa z koszykiem, rura wlewu paliwa, zdjęty i czyszczony zbiornik. Rozrząd przy okazji też zrobiony. Ciśnienie paliwa na wylocie z pompy ok. 0,8-1 bar. Czy w tym korpusie koszyka paliwa (czarny plastik) znajduje się jakiś filtr? Wydłubałem z tego korpusu kawałek jakby waty. Po przedmuchaniu koszyka sprężarką ciśnienie wzrosło do 2 barów. Po zamontowaniu Lancer odpalał ładnie, jednak następnego dnia znów ten sam problem. Mam w planach na weekend znów wyjąć koszyk, sprawdzić ciśnienie i ewentualnie ponownie przedmuchać. Mam też stary koszyk i zastanawiam się nad rozcięciem go w celu sprawdzenia czy w środku zgromadził się syf, czy właśnie jest tam jakiś filtr (na starym koszyku ciśnienie paliwa wynosiło ok. 0,2 bara). Na pewno nie jest wina pompy paliwa, bo sprawdzałem 3 sztuki (oryginalna, nowa Boscha i trzecia używka wraz z używanym koszykiem).
 
 
Wyczajus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2020
Posty: 84
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-09-2024, 18:37   

ciśnienie powinno wynosić 3 bary takze mozliwe ze jest za male dlatego nie chce odpalic.

W moim jest cisnienie 3-3.5 bara na wylocie przy samej listwie niestety lancerek raz odpala na Pb a raz nie tak samo na LPG raz odpala raz nie. Gdy odpali na Pb chodzi ladnie po zagrzaniu i przejechaniu kilku metrow zachowuje sie tak jak by po kolei wylaczal wtryski Pb po czym gasnie i nie da sie odpalic na Pb, na LPG odpali bez problemu. Wydaje sie mi i mechaniką ze sterownik LPG po zagrzaniu lapie blad i wylacza wtryski Pb. Dopiero 3 pazdziernika jade do gazwonika zeby odlaczyl calkowicie gaz i wtedy zobaczyl czy bedzie chodzil na Pb.
 
 
gieldomaniak07 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2006 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2023
Posty: 9
Skąd: z Polski
Wysłany: 21-10-2024, 13:34   

Co tu robi ten temat jak ty masz lancera z 2007 roku a to dział [02-06]? Sio stąd
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1923
Skąd: Staniszów
Wysłany: 21-10-2024, 14:53   

gieldomaniak07 napisał/a:
lancera z 2007

w 2007 były jeszcze produkowane.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.