Plusy i Minusy od uzytkownikow dla Galanta |
Uwazam ze Galant to: |
1. boski samochod :D |
|
35% |
[ 145 ] |
2. bardzo dobry samochod |
|
49% |
[ 205 ] |
3. dobry samochod |
|
12% |
[ 53 ] |
4. przecietny samochod |
|
2% |
[ 10 ] |
5. slaby samochod |
|
0% |
[ 1 ] |
6. beznadziejny samochod ??!! ;) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Głosowań: 414 |
Wszystkich Głosów: 414 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
goofy_LLE
Mitsumaniak mody to podstawa
Auto: Galant 2.5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 111 Skąd: Jaszczów
|
Wysłany: 22-01-2014, 12:02
|
|
|
Galant EA2W rok 2001, silnik 4G63, przebieg 160000, czas użytkowania na razie 2 miesiące .
PLUSY:
1. Wygląd tego ryjka.
2. Ilość miejsca w środku.
3. Dynamika silnika.
4. Bagażnik.
5. Spalanie.
6. Wygoda foteli.
7. Ogrzewanie szybko grzeje.
MINUSY:
1. To że stoi jak koza. |
|
|
|
 |
muka997
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 265 Skąd: Południe Polski
|
Wysłany: 10-04-2014, 20:11
|
|
|
Plusy:
- w miarę przemyślane rozwiązania (z paroma wyjątkami - bazując na czynnościach jakich dokonałem sam w moim galu)
- bogate wyposażenie jak na auto z 2000r
- design, ten przód mówi sam za siebie
- dużo miejsca w kabinie
- V6 jak cudownie to brzmi
Minusy:
- rdzewiejące nadkola tylnie i kielichy przednie
- mógłby być troszeczkę większy bagażnik w sedanie
- dostęp do żarówek pozycyjnych z przodu (zwłaszcza jak śrubka wpadnie potem do lampy, to możną sie zdenerwować) |
|
|
|
 |
adrionGT
Nowy Forumowicz
Auto: Primera p11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 5 Skąd: Sobótka/Koło
|
Wysłany: 05-12-2014, 14:09
|
|
|
Pozwolę dodać Sobie małe pytanie, bo gdzieś kiedyś przeczytałem o tym że po roku 1999 poprawili w Galancie zabezpieczenie antykorozyjne. Prawda to? Czy te roczniki 1999+ faktycznie są lepiej zabezpieczone? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-12-2014, 21:07
|
|
|
Nie poprawili |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-12-2014, 22:18
|
|
|
Po 4,5 roku użytkowania można coś napisać.
EA2A 1997/1998, ok 295000km.
Plusy:
- wygląd ( jeszcze się nie znudził )
- dobra jakość wykonania i spasowania wnętrza, niezniszczalna tapicerka welurowa siedzeń
- przyzwoite osiągi, przyjemny dźwięk silnika i jego mała bezwładność
- łatwe/pewne prowadzenie - tył nie buja (na Eibachu)
- dobra widoczność, duże lusterka
- trwałe zawieszenie
- szybkie nagrzewanie się silnika/wnętrza
- trwały oryginalny układ wydechowy
Minusy:
- korozja i jeszcze raz korozja, kielichów przednich, tylnych podłużnic, tylnych nadkoli, zakoli i progów, korozja tylnej belki zawieszenia,
- hamulce ! co rok trzeba do nich zaglądać bo zawsze coś, to jakaś gumka puści, to prowadnice staną lub tłoczek i tak na okrągło.
- jak dla mnie zbyt duży hałas opływającego powietrza powyżej 120km/h.
- problemy ze skrzynią biegów tj synchronizator 2-biegu oraz łożyska wałka sprzęgłowego.
- słabe odparowanie przedniej szyby, nawet z klimą.
- słabe zawiasy drzwi przednich (luzy)
- przełożenie w układzie kierowniczym mogło by być bardziej bezpośrednie. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-12-2014, 09:40
|
|
|
Tomek napisał/a: | Tomii napisał/a: | i jego mała bezwładność |
co to oznacza w praktyce? |
Szybkie wchodzenie silnika na wysokie obroty. A z drugiej strony szybki spadek obrotów po "przygazowaniu".
Tomek napisał/a: | Tomii napisał/a: | - szybkie nagrzewanie się silnika/wnętrza |
to zaleta wynikająca z wady - duże straty energii |
może tak być. |
|
|
|
 |
Wojtek129
Nowy Forumowicz
Auto: Golf 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2017 Posty: 2 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 25-11-2017, 23:35
|
|
|
TommiCrazy TommiCrazy napisał/a: | 2.za slabe hamulce, szybko sie potrafia przegrzac-ale to niejest auto sportowe | ale można wymienić tarcze i zaciski na wieksze co zmienia postać rzeczy
[ Dodano: 25-11-2017, 23:49 ]
adrionGT napisał/a: | Czy te roczniki 1999+ faktycznie są lepiej zabezpieczone? |
No tak troche nie dokońca. Galant z 2001r strasznie rdzewieje nie konserwowany może dosłownie cały zardzewieć. Ale to dopiero po kilku latach. Najwiecej rdzy się pojawia na nadkolach po zimie (auto nie jest przystosowane na nasz klimat)
[ Dodano: 25-11-2017, 23:50 ]
adrionGT napisał/a: | Czy te roczniki 1999+ faktycznie są lepiej zabezpieczone? |
No tak troche nie dokońca. Galant z 2001r strasznie rdzewieje nie konserwowany może dosłownie cały zardzewieć. Ale to dopiero po kilku latach. Najwiecej rdzy się pojawia na nadkolach po zimie (auto nie jest przystosowane na nasz klimat)
[ Dodano: 26-11-2017, 00:00 ]
Plusów jest dużo ale minusów jest według mnie mało:
-Mała pojemność bagażnika
-Słabe łożysko w skrzyni biegów
-Lubi go chrupać ruda.....
-Tarcze i zaciski hamulcowe (orginalne) są za słabe jak na moc tego samochodu
-Ponoć są problemy z zawieszeniem ale tego nie jestem pewien
-Drogie w montażu LPG często jest to koszt wiekszy od wartości samochodu
Nie widzę więcej złych rzeczy rzeszta to same plusy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2017, 15:02
|
|
|
Wojtek129 napisał/a: | Drogie w montażu LPG | rok temu zakładałem do V6 na bdb podzespołach i wyniosło mnie to niecałe 2200zł za części (m.in. centrala TECH326, reduktor KME Silver, wtryski Barracuda, butla Stako, przewody Faro, wężę gumowe Parker (3x droższe od Semperita) a także filtr z odstojnikiem). Robocizna we własnym zakresie. |
|
|
|
 |
Wojtek129
Nowy Forumowicz
Auto: Golf 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2017 Posty: 2 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 30-11-2017, 16:59
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Wojtek129 napisał/a: | Drogie w montażu LPG | rok temu zakładałem do V6 na bdb podzespołach i wyniosło mnie to niecałe 2200zł za części (m.in. centrala TECH326, reduktor KME Silver, wtryski Barracuda, butla Stako, przewody Faro, wężę gumowe Parker (3x droższe od Semperita) a także filtr z odstojnikiem). Robocizna we własnym zakresie. |
Często zadużo żądają mechanicy |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-08-2019, 10:26
|
|
|
Minusy:
- 2.0 jest dla mnie za słabe.... ale rozbuja się do 200kmh na LPG
Plusy:
- ponadczasowy wygląd
- wygodny
- jak masz zadbane to bedzie sluzylo lata i nie psuje się i sama eksploatacja typu oleje, klocki ... az czasem się dziwię jak ludzie piszą o różnych awariach. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
user818181
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1995 ES 2.4l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2022 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-05-2024, 19:37
|
|
|
Galant rok - 1995, silnik - 4G64, przebieg - 118791 mil, czas uzytkowania - od nowosci (29 lat)
PLUSY:
1. Bardzo wysoka kultura pracy silnika odczuwalna w srodku
2. Wg mnie. bardzo wygodny, dobra widocznosc, dobre prowadzenie. wygodne siedzenia
3. Dobra dynamika
4. Zabezpieczenie antykorozyjne, chociaz to moze przez to, ze ja na rude jestem ostro wyczulony, ale malo ogniw sie pojawialo w calej "przygodzie" tego samochodu
5. BEZAWARYJNOSC - najwieksza zaleta
6. Bardzo komfortowa skrzynia, niewyczuwalne przelozenia.
7. Jakosc wykonczenia w srodku
8. Wyciszenie
9. Bardzo dobra przyczepnosc
MINUSY:
1. Hamulce, chociaz to do przedyskutowania
2. Spore spalanie
3. Zamienniki w wiekszosci slabej jakosci, oryginaly drogie i ciezko dostepne, chociaz nie wszystko
4. Swist wiatru przy 120 km/h+, chociaz to moze wina uszczelek
5. Najwieksza wada, swiatla przednie, w nocy jest mega srednio a zarowki nowki nie z auchana za 5zl..., odblysniki czyste i klosze totalnie niezmatowiałe... |
|
|
|
|
 |
|