|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Parownik |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 23992 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-06-2024, 06:07
|
|
|
Trudno powiedzieć, bo na wolnych obrotach wygląda dobrze. Te 0.3 podciśnienia to też mam w takich okolicach - na wolnych obrotach podkreślam. A nie wiem jak to wygląda podczas jazdy bo nie miałem okazji testować. Może ten silnik inaczej zarządza podciśnieniem w kolektorze - np. diesle mają tak słabe, że się pompy vacum montuje aby np. zapewnić działanie servo hamulcowego.
Zainspirowałeś mnie, aby kupić interfejs BT i sprawdzić na żywo działanie mojej instalacji - szczególnie, że nadal mi się wyłącza podczas gdy puszczę pedał gazu (nie zawsze, ale szczególnie gdy spada mi wskaźnik poziomu o diodę)... |
|
|
|
|
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km
Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 361 Skąd: z PL
|
Wysłany: 12-06-2024, 14:41
|
|
|
Jak jadę to ciśnienie na MAP nawet do 0,16 schodzi (kolor wskazania na czerwono). Widac to po 4.14 min
https://youtu.be/C7I5_bPBeNU?t=254
nie wiem czy ma to znaczenie w tym przypadku, może kolega plecho1 coś podpowie w tej materii |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
|
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny
Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10465 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-06-2024, 09:09
|
|
|
Ja bym nagrał jakieś pliki z tego spftu i je przegladał - MAF to raz ale czy ciśneinie reduktora nie spada |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
|
|
|
|
|
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km
Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 361 Skąd: z PL
|
Wysłany: 14-06-2024, 08:49
|
|
|
Marcino napisał/a: | Ja bym nagrał jakieś pliki z tego spftu i je przegladał - MAF to raz ale czy ciśneinie reduktora nie spada |
Nie bardzo wiem o co chodzi z tym sptfu |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
|
|
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 23992 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2024, 10:53
|
|
|
softu = software (w tym przypadku tego od sterownika LPG) |
|
|
|
|
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km
Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 361 Skąd: z PL
|
Wysłany: 15-06-2024, 13:48
|
|
|
Jesli spft=soft to OK, dzieki.
Moje nagrania z softu LPG raczej na nic , brak rozwiązania problemu ... |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
|
|
|
|