Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mocowanie maglownicy
Autor Wiadomość
killerek41 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 12
Skąd: Olkusz
Wysłany: 10-06-2024, 20:53   mocowanie maglownicy

Cześć wszystkim macie może jakieś namiary na zamienniki MR510407/MR403503, bo wstępnie zakupiłem Febest MAB-007, a miałem dylemat pomiędzy MAB-141.
MR510407 zakupiłem MGB-KA4T jak się okazało zabrakło w magazynie na Shoopie znalazłem zestaw, ale znów schody z wysyłką.
https://shopee.com.my/Steering-Rack-Rubber-Bush-Set-left-right-Mitsubishi-Airtrek-2.0cc-4G63-4G63T-NA-TURBO-2001-2008-2.0-i.25384344.7308174242?sp_atk=a8d720b4-0482-4e0e-8302-e947e0e403e9&xptdk=a8d720b4-0482-4e0e-8302-e947e0e403e9
Wszystko spowodowane maglownica lata jak szalona jakby nie była przykręcona do sanek, które mechanik wymieniał z 1,5 roku temu, a trzeba by ustawić zbieżność przód tył po wymianie wahacza przedniego i tylny poprzeczny z śrubą mimośrodkową.
Gdzies znalazłem żeby wymienić maglownice trzeba opuścić sanki. Robił ktoś? jak i co po kolei odkręcać
  
 
 
Johnnybravoojb 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 1 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2024
Posty: 13
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-10-2024, 08:02   

Wydaje mi się, że temat najbardziej prasuje do mojego problemu, a nie chce zakładać nowego. Dopiero "uczę się Outlandera" i przy wymianie przednich sanek zdemontowałem je bez wyjmowania maglownicy. Sugerując się materiałami na forum, stwierdziłem jednak, że łatwiej będzie to poskładać z maglem przykręconym już do sanek.
I tu problem ... Przy dolnym krzyżaku zaznaczyłem wzajemne położenie krzyżaka i wałka maglownicy, jednak przy jej wyjęciu kolumna rozpięła się w połowie (w miejscu gdzie jest wsuwana na zacisk), a kierownica nie była zablokowana w żaden sposób. I teraz wasze sugestie ... Czy mogę to poskładać "pi razy oko", zrobić zbieżność (będę wymieniał też końcówki drążków kierowniczych) i ustawić kierownicę na wprost już na koniec razem z całym "pajączkiem" od kierunkowskazów ? W sensie czy jest taka techniczna możliwość, przestawienia całości na wprost. Chciałbym uniknąć późniejszych problemów i w najgorszym wypadku przestawiania kolumny na wieloklinie, metoda prób i błędów, żeby na wprost było na wprost 😅.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.