 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
mocowanie maglownicy |
Autor |
Wiadomość |
killerek41
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2018 Posty: 12 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
 |
Johnnybravoojb
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 1 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2024 Posty: 13 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-10-2024, 08:02
|
|
|
Wydaje mi się, że temat najbardziej prasuje do mojego problemu, a nie chce zakładać nowego. Dopiero "uczę się Outlandera" i przy wymianie przednich sanek zdemontowałem je bez wyjmowania maglownicy. Sugerując się materiałami na forum, stwierdziłem jednak, że łatwiej będzie to poskładać z maglem przykręconym już do sanek.
I tu problem ... Przy dolnym krzyżaku zaznaczyłem wzajemne położenie krzyżaka i wałka maglownicy, jednak przy jej wyjęciu kolumna rozpięła się w połowie (w miejscu gdzie jest wsuwana na zacisk), a kierownica nie była zablokowana w żaden sposób. I teraz wasze sugestie ... Czy mogę to poskładać "pi razy oko", zrobić zbieżność (będę wymieniał też końcówki drążków kierowniczych) i ustawić kierownicę na wprost już na koniec razem z całym "pajączkiem" od kierunkowskazów ? W sensie czy jest taka techniczna możliwość, przestawienia całości na wprost. Chciałbym uniknąć późniejszych problemów i w najgorszym wypadku przestawiania kolumny na wieloklinie, metoda prób i błędów, żeby na wprost było na wprost 😅. |
|
|
|
|
 |
|
|