 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kosiarka do trawy |
Autor |
Wiadomość |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3502 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 10-10-2024, 12:49
|
|
|
Apdejcik - wrzucę foty, bo mam.
Szczotki praktycznie bez oznak zużycia:
Komutator przed czyszczeniem:
I po:
 |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3502 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 20-09-2025, 10:48
|
|
|
Wygląda na to że byłem w błędzie bo traktorek mnie oszukał.
Przekaźnik rozrusznika niby podawał napięcie na rozrusznik, ale ten kręcić nie chciał. W końcu, w ostatnią środę zmarł - bez najmniejszego problemu odpaliłem traktorek zwierając styki przekaźnika grubym wkrętakiem.
Tego samego dnia wieczorem pokopałem w schematach żeby zamówić nowy przekaźnik. Mały zonk, bo oryginalny nie dość że drogi (ponad 50 euro) to jeszcze w IE niedostępny - zamówiłem, idzie z Francji czy tam Holandii, już nie pamiętam.
Ale lokalnie da się kupić podróby, wyglądające identycznie, w cenie 1/3 oryginału (kilkanaście euro). W czwartek zamówiłem dwa, nieco się różniące, w dwóch sklepach internetowych. DPD przywiozło pierwszy w piątek koło południa (właśnie kończyłem wymieniać olej w corolce) i zabrałem się za wymianę.
Wymiana o tyle niełatwa, że dostęp do niego jest koszmarny - najlepiej byłoby mieć dłonie dwuletniego dziecka i w każdym nadgarstku tak ze 3 przeguby, ale jakoś dałem radę - zeszło półtorej godziny.
Odpalam - kręci, silnik chodzi, wszystko cacy. Odpalam po raz drugi - przekaźnik się skleił! Kręcił rozrusznikiem non-stop, póki nie zdjąłem plusa z akumulatora.
W czasie gdy wyciągałem sklejony przekaźnik przyjechał GLS i przywiózł drugi przekaźnik - zamontowany od razu, odpalone raz, drugi, trzeci - wszystko gra!
Odpukałem w niemalowane. W razie czego za jakiś czas przyjdzie oryginał, do tego czasu może ten (jak się okazało) meksykański przekaźnik wytrzyma.
Uprzedzając pytanie - poszły trzy piwa. |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10778 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-09-2025, 13:17
|
|
|
Ja u ojca miałem awarię - kapeć w ptrzedniej bezdętkowej. Zakupiona za 45zł nowa dętka i wstawiona. Zajeło mi to z 15min z założeniem koła. Teraz da się nawet skleic samemu jak coś. Nie próbowałem samamu sznurkiem łatać. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|