|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
skrzynia biegów 2,4 |
Autor |
Wiadomość |
Joe Black
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 09 Wrz 2024 Posty: 2 Skąd: Frekhaug
|
Wysłany: 04-11-2024, 21:08 skrzynia biegów 2,4
|
|
|
witam po samodzielnej wymianie łożysk w grandisie 2.4 coś żle zrobiem albo czegoś nie wiem i nie idzie zmieniać biegów drążek lużny, czy ktoś może wie co i jak ustawiać przy demontażu i montażu skrzyni? |
|
|
|
|
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 23992 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-11-2024, 07:09
|
|
|
A sprawdź mechanizm wodzikowy na skrzyni - czy też luźno lata, czy można włączać biegi. |
|
|
|
|
Joe Black
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 09 Wrz 2024 Posty: 2 Skąd: Frekhaug
|
Wysłany: 05-11-2024, 15:36
|
|
|
Mechanizm wodzikowy jest nie ruchomy,nie można nim poruszać, nie można ręcznie zmieniać biegów, w sensie ruszając tym mechanizmem bezpośrednio przy skrzyni, ruchomy, luźny jest trójramienny element, nie znam nazwy, który odpowiada ze ruch na drążku zmiany biegów góra dół, czy jest jakaś możliwość próby odblokowania tego bez ściągania skrzyni? Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
|
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 23992 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2024, 07:24
|
|
|
Luźny to miałem właśnie na myśli czy da się wrzucić bieg za jego pomocą - normalnie dla się to ręką zrobić. Jeden wodzik porusza się góra-dół a drugi przód-tył. Pierwszym wybiera się pary 1-2, 3-4, 5-R a drugim już konkretny bieg. W pozycji jałowej powinieneś móc wbić 3 albo 4. Jeśli się to nie udaje, to mechanizm na wybieraku do przejrzenia - jeśli na siłę nic się nie udaje, to najpewniejszym sposobem będzie - niestety - demontaż i rozłożenie skrzyni.
Przykładowe zdjęcie dla Hyundaia (tu akurat można go zdemontować bo jest przykręcany od góry, ale nie w każdej skrzyni tak jest).
|
|
|
|
|
|
|