Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegów - pytania, problemy techniczne.
Autor Wiadomość
Adam1999 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2020
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-11-2021, 23:34   

RalfPi napisał/a:
Mechanik z prawdziwego zdarzenia naprawił skrzynię


W jaki sposób naprawił? Wymienił koła zębate na 1 i 3 biegu?
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-12-2021, 18:48   

Adam1999 napisał/a:
RalfPi napisał/a:
Mechanik z prawdziwego zdarzenia naprawił skrzynię


W jaki sposób naprawił? Wymienił koła zębate na 1 i 3 biegu?

Głowy nie dam - wymienił 2 pierścienie synchronizacyjne, 1 koło zębate wymienił, a jedno podzlifował z prognozą przebiegu około 100kkm.
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10484
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-12-2021, 09:42   

Adam1999 napisał/a:
problem z zapięciem 3. biegu oraz czasami z "wyjęciem" pierwszego biegu.

Sprawdz ukłąd wysprzęglania. Bo jak nie ma zgrzytów to nie sktzynia tylko sprzęgło. A wyjmowanie z biegu o tym świadczy. No chyba ze masz tak zajechana sktzynie ze zrobiły sie zbicia na zębach elementów sychrionizatora ze to one trzymają. Zazwyczaj jak sie synchro kończy to cieżko wbić bieg, lubi chrupnąć lub wyskakiwać z biegu.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Kropaa6 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2018
Posty: 1
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 06-01-2025, 15:56   

Witam,
może komuś to sie przyda ale w moim przypadku 3 bieg również ciężko wchodził i przeczytałem że warto oprócz wymiany oleju wymienić płyn hamulcowy. Ten sam płyn jest w układzie wysprzęglika. Zleciłem wymianę oleju na Motul (nie pamiętam jaki dokładnie), płynu hamulcowego i odpowietrzenie całego układu. Przy okazji polecono mi dodanie LIQUI MOLY DODATEK DO OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO. Po wymianie i przejechaniu kilku tys km praca skrzyni wyraźnie lepsza. Obecny przebieg 266kk, wymiana 250kk. 3 bieg bardzo gładko wchodzi.
W razie potrzeby mogę sprawdzić jakiego oleju użyłem.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.